Vi har haft en jättebra dag här i Karlstad, vi har mest gått på stan och sen åt vi middag. Nu sitter vi bara på hotellrummet och kollar på tv. Vi hade inte tänkt göra så mycket mer ikväll, men imorgon ska vi på konstutställning här i Karlstad och sen ska vi åka till Göteborg (😄😄😄).

Kram, Elsa

Idag klockan 4 idag kom vi fram till min mammas moster i hennes sommarstuga här i Nora. Fick även träffa mina tremeningar för första gången som bland annat varit och bott i Afrika i 4 men nu är dom hemma i Sverige några veckor innan dom flyttar till Bangkok. Supercoolt, hade mer än gärna följt med.

Nu sitter vi och kollar på fotbollen och äter jordgubbar och glass. Imorgon ska vi vidare till Karlstad.

Vi hörs imorgon!

Kram, Elsa

För ett tag sen kom vi äntligen fram till Västerås (!!) är så less på att åka bil... Nu ska vi bara käka middag och bara ta det lugnt.

Påväg hit så stannade vi i Hudiksvall och åt lunch på ett uteservering, det var super varmt där men här i Västerås regnar det tyvärr.

Imorgon ska vi åka vidare till Nora som ligger nån timme här ifrån.

Vi hörs senare!

Kram, Elsa

Nu ska vi precis sätta oss i bilen och åka till Västerås, i Västerås kommer vi bo hos mina släckningar. Det ska bli jätte mysigt att träffa dom med tanke på att vi inte gör det så ofta. Imorgon åker vi vidare från Västerås till Nora :)

Hoppas ni får en bra dag så hörs vi!

Kram, Elsa

Nu sitter jag i bilen påväg till Ö-vik, imorgon ska vi vidare mot Göteborg. Ikväll ska jag inte göra så mycket, kanske ska träffa en kompis i Ö-vik men det bror på när vi kommer fram. Annars ska jag bara vara med kusinerna och tagga inför morgondagens resa.

Vi hörs senare!

Kram Elsa!

Idag åkte jag och mamma tillsammans med Johanna och hennes mamma på Café Göteborg och fikade, det var super mysigt.

Ikväll ska jag bara vara med några kompisar men annars har jag inget planerat.

På fredag åker jag till Ö-vik och sen vidare till Göteborg, det ska bli jätteroligt! Men det kommer ta ungefär 3 dygn för oss att komma ner dit för vi ska stanna och sova hos några kompisar till oss på vägen. Vi kommer bo hos våra kompisar där i Göteborg ungefär i en vecka sen vet vi inte riktigt vart vi hamnar, kanske på Ullared eller om vi åker och kampar i Smögen :)

Hoppas allt är bra med er!

Kram, Elsa

Idag klarade jag mitt moppeprov😄😄 är verkligen hur glad som helst att jag äntligen kan ta mig överallt på egen hand.

I "present" av mina föräldrar fick jag ett superfint armband som är från Tommy Hilfiger, det var tänkt att det skulle vara till min klocka som också kommer där ifrån.

Hoppas ni haft en lika bra dag som mig så hörs vi!!

Kram, Elsa

Idag är den sista dagen här i Grekland, vilket känns väldigt tråkigt...☹️ men flyget går klockan 3 inatt så vi har en heldag nu så det blir perfekt. Vi hade tänkt att åka till en annan stans här på ön som skulle vara nått man behövde de innan man åker hem. Så det ska vi göra idag sen ska vi inte göra så mycket mer.

Vi höra kanske mer ikväll men annars hörs vi imorgon när jag är på Arlanda (klockan 06.00)