Innan frukost tog jag o Lilian en prommis med hundarna för att fly städarna lite, vi gick ganska kort. Vid 12 mötte vi jag, Oskar och Lilian upp Emily och Elena för lunch i Bellvue, Lilian har pratat asmycket om pokébowls så det blev det, var helt oki. Sen gick vi till Expedia vars Emily och Elena jobbar, det va faktiskt jättecoolt. Emily jobbar med virtual reality. Efter vårat lilla studiebesök åkte vi till en gokartbana och körde, det va verkligen så himla kul!! Har kört innan men då gick det ganska långsamt. Nu kom jag 3a!! av 3. lol.
Nu har vi varit hemma ett tag, jag har börjat packa, åker ju faktiskt hem imorgon (!!??).

Om 1 timma kan jag checka in, ska boka säte då, de blir gångplats hoppas jag. Får lite stress om jag ska vara helt ärlig, vet inte varför. Fick resfeber när jag skulle hit också. Jag vet ju att de inte är nån fara, det är inte svårt att flyga ensam men det är ju mycket jobbigare eftersom jag måste hålla koll på allt själv, och vara själv. Fast det är också kul, känns mer som ett äventyr:)
Nu ska jag, Lilian och Emily snart ner till en thairesturang i Kirkland❤
Ses på onsdag Svergie!! kram

Frozen yohurt😍 jag och Lilian prövade alla typ 20 smaker innan vi bestämde oss, såå gott

Jag o hundarna va ute på en prommis imorse också, dom har en bra slinga här, tror den är typ 4 miles.
å juste, omg bion va de sjukaste!! Vi kollade på senaste spidermanfilmen o den va så himla bra. Dessutom hade man varsin jättestor fåtölj som man kunde fälla ut till typ en säng, hade fått plats minst 2 mig i en fåtölj. Sen kom de typ en butler (?) som tog beställningar och sedan kom han in med maten under filmen, lyx.
Efter filmen åkte vi hem ett tag och sen till Emilys jazzkonsert i ett bibliotek typ, dom va asduktiga. Sen blev de middag på ett ställe bredvid, jag åt en tofusallad.
Nu har vi kollat på The Office, jag ska nog gå o lägga mig snart, natti

biblioteket va lite halvtrashigt men jag❤tanten framför migs hår

badrummet på biosalongen va 10/10. Ska ju allra troligast gifta mig därinne, så himla fint

Började dagen med en pw, tog inte med hundarna dom är faktiskt lite småjobbiga att ha med. Sen åt jag o Lilian avokadotoast till frukost. Jag duschade o sen åkte jag, Emily och Elena till Ross och shoppade. De va kul, köpte ett par vita adidas stan smith o lite annat gott o blandat. Nu på kvällen åkte vi ner till Kirkland för att hänga med Lilian medans hon hade rast från jobbet, sedan gick vi på ett typ event  "Kirkland unkorked" dom hade mat, champange och hundmat, de va lite oklart. Efter de gick jag och Emily till ett sushiställe, gillar inte sushi så mycket men efter gick vi till livets glassställe. Båda tog dark chocolate och sea salt caramel😍
Sedan gick vi hem, mysigt att vara bara jag och Emily.
Nu sitter vi alla utom Lilian o kollar på andra delen av Twilight, imorgon ska vi se på vipbio, man kan typ ligga ner och beställa in allt möjligt. Det blir kul!

hejhej. Idag va sista dagen på campen, vi alla seglade över t Kirkland och köpte lunch där. Har verkligen haft en jättejätterolig vecka! Verkligen 100% utanför min comfort zone att vara med massa random människor, prata ett annat språk och göra saker som jag inte är särskilt bra på, men det har gått superbra. Så glad att jag gjorde detta:)
Nu på kvällen beställde vi pizza och kollade på Twilight, har aldrig (!!) sett den innan men nu fattar jag varför Tilde gillade den för typ 100 år sen, jag tyckte den va braaa. Nu väntar lite sittups för mig och Lilian, sen ska vi väl typ klämma finnar eller nåt, båda har superacne om nån undrade.
Pussokram

Idag har varit roligaste dagen på camp hittils, de blir bara bättre varje dag för att man lär känna varandra bättre å bättre. Idag seglade jag med Brooke, Zoey och Fiona. Vi seglade till udub och åt lunch med Sasha, Luna, Audré och Monika. Seglingen tog hela dagen så de blev ingen paddleboarding eller kajak idag. Imorgon är sista dagen, vi alla ska segla från Sailpoint i Seattle till Kirkland som ligger typ 2 miles från huset. Vi ska ta med oss pengar och äta på resturang, sedan går jag nog tillbaks till huset så slipper Oskar köra å hämta mig på andra sidan Lake washington, de tar så lång tid.

Idag när vi kom hem åkte hela familjen med in till Seattle för att kolla musikal, jag kommer inte ihåg vad den hette, men den var så bra! De tyckte vi alla. Nu på kvällen har jag, Emily o Lilian gjort chocolate chip cookies hihi. Tycker dock de är 100% fusk att bara behöva lägga i ägg och smör i pulver??
Nu har jag duschat och ska väl snart gå o lägga mig, gonatt

Var på campen hela dagen, roligt idag också! Först paddleboardade vi alla jättelångt, jag paddlade med Monika från Österrike, känns skönt att det är någon annan som inte kommer härifrån också! På eftermiddagen seglade jag med 3 tjejer som jag inte har pratat med så jättemycket innan. Brooke, Zoey och Fiona, dom var hur roliga och snälla som helst, kanske seglar med dom imorgon också!
Till middag åt vi burritos o sen spelade vi spelar och gjorde typ tankespel, så mysigt. Nu kollar vi Americas got talent, Lilians favvo. Å btw Lilian är hemma från cabin igen. puss o kram

Hejhej, nu sitter jag och Emily i soffan, gottar oss o kollar på våran serie. Vi var precis nere i Kirkland på ett gelatoställe och köpte med oss glass hem, jag köpte dark chocolate cookie sandwitch, man hör ju på namnet hur gott det är. Idag har varit en jättebra dag, seglade minikatamarenarna större delen av dagen men eftersom de inte var alls mycket vind satt vi 4 på min båt mest o snackade. Sen hoppade vi i i mitten av sjön och badade från båten, så himla mysigt. Efteråt gjorde vi alla på campen capture the flag sen gjorde jag och en tjej som heter sasha paddle boarding. När campen slutade vid 4 skrev Oskar att han skulle bli sen så jag och några av dom andra som också hade föräldrar fast i trafiken gick till seven eleven som hade gratis slush. Tog med en slush till Oskar som vi drack på hemvägen som förövrigt tog över en timma! Tog aslång tid igår också, jag är så tacksam att oskar lämnar och hämtar mig❤

Idag har jag 1 vecka kvar här, tror att de kommer gå jättesnabbt eftersom jag har campen hela veckan, sen 4 "lediga" dagar. Saknar såklart hemma lite men jag har det bra här. Skulle så gärna vilja ringa till farfar och berätta om allt, saknar honom så mycket att det gör ont.

Nu ska jag hoppa in i duschen, godnatt.

Igår va vi ju hemma hos några kompisar till familjen på middag. Trodde att jag skulle känna mig mer obekväm där eftersom alla dom känner varandra o inte jag, men det gick jättebra. Jag hade supermysigt och deras hus var verkligen så himla fint.
Imorse skjutsade Oskar mig till seglingsklubben på andra sidan sjön, ska vara där varje dag till fredag nu. Det va jättekul, på förmiddagen seglade jag minikatamaran med 3 andra tjejer och på eftermiddagen "paddle boardade" jag med en tjej från Australien. Nästan alla va jättesnälla, vi var runt 15 stycken. De va inte jobbig stämmning eller något, vi pratade jättemycket. Tycker att dom allra flesta är så himla trevliga här. Igår i Seattle kom de fram en random tjej till mig och sa att hon älskade min jumpsuit och idag på segligen kom de fram en kille och sa 'you're really, really pretty' haha. Nu har vi käkat middag, kommer nog inte hända något mer ikväll, jag är trött. Hoppas allt är bra därhemma❤

Kolla dagens frukost!! Så mysigt ställe inne i Seattle. Efteråt gick vi runt vid havet, fanns en konstutsällning som Elena ville kolla på, mysig prommis!
När vi kom hem gjorde vi fruktsallad och brownies för ikväll, vi ska på middag hos några av dom som var med på 4th of July. Nu har vi duschat, jag o Lilian står och fixar iordning oss, har för mig att vi skulle vara där 18, klockan är typ 10 över såatte... hejdå, imon börjar min camp!!

hejhej. I förmiddags åkte jag, Emily, Oskar och Elena till en skog/park där man klättrade upp i träd och åkte mellan dom, typ linbanor! Tror det hette ziplining? Efter det vid typ 3 tog vi lunch, jag beställde spenat/melon sallad, det va verkligen så mkt godare än det ser ut på bilden. Sen mötte jag, Oskar och Elena upp Lilian som jobbat i Kirkland, vi drack lemonade och åt glass. Jag har en ny favvosmak, mörk choklad😍
Sen tog jag och Lilian range rovern och jag körde (!!), jag va faktiskt ganska bra om man får säga det själv. Å det var jättekul:))
Nu på kvällen har vi haft fest på nedervåningen, jag, Emily o Lilian haha. Imorgon väntar brunch i Seattle, sedan ska vi hitta på något och efter det ska vi på middag hos några av dom som var med på 4th of july. Mysigt!