Mat

I lördags åkte jag och min familj till Mossbylund och promenerade i det underbara vädret och bara njöt. Sedan åt vi Afternoon Tea på Hotell Mossbylund, jättegott och supermysigt!

Umgänge

Idag bestämde jag, steffi och eve oss för att ta en tripp till måkläppen och kolla på sälar. Vi lyckades de några stycken men så fort man tog upp telefonen så dog en av av kylan... men gud vad mysigt vi hade det!

Umgänge

I fredags fyllde fina Ellen 19 år och hon bjöd på tapaskväll med en massa tjejer. Mot kvällen drog vi ut och dansade natten lång. Puss!

Umgänge

Har bara två lektioner på tisdagar så efter jag slutat för dagen så drog jag till Gateau där Nora jobbar och tog en kaffe. När Nora slutat så satt vi och snacka i någon timme, mysigt!

Jag, Umgänge

I lördags bestämde jag och Wiktoria oss för att äta middag på Hai. Hai är en sushirestaurang som har delicious sushi! Det blev en jättemysig kväll behövligt!

Umgänge

Idag bestämde jag, Evelina och våra mammor för att ta en tur till Lund och kolla på Carolina Gynnings utställning. Jättemysigt!

Umgänge

Under förra årets bal var jag konferencier under kvällen. Jättekul att få delta i den balen där jag hade många vänner som snart skulle ta studenten.

Umgänge

I onsdags hade vi en avskedskväll för Tova. Vi åt middag och sedan satte vi oss och tog några öl på Autobahn, blev jätte lyckat. I alla fall så har Tova lämnat Malmö för 4 månader i Paris, hur underbart? Min pingla kommer vara saknad till max men hon kommer hem precis i tid för min student!

Resor

I slutet av sommarlovet bestämde jag och tre vänner för att dra iväg på en roadtrip. Vi packade tält, madrasser, kuddar, filtar, matsäck och engångsgrillen var med. Vi körde till Mölle som ligger en bit ovanför Helsingborg och hittade vårt smultronställe. Det var magiskt, kroppen var fylld med glädje från topp till tå hela tiden. Detta är absolut en av sommarens höjdpunkter. Jag menar, kolla utsikten vi från tältet.

Resor

Jag kom hem från Bråvalla en söndag och på måndagen satt jag på ett flyg vidare mot Santorini, Grekland. Denna resan var tillsammans med min familj och det blev en välbehövlig vecka för lilla mig. Vi åkte i alla fall till Santorini och blev kär i ön på nolltid. Otroligt vackert och underbart, njöt varenda sekund.