Bilder, Tankar

Satt och gick genom massa gamla bilder jag laddat upp här på bloggen och började sakna att blogga så pass mycket som jag har gjort. Så måste också säga förlåt för den väldigt dåliga uppdateringen här men återigen så kommer skolan i vägen och motivationen har väl försvunnit lite tyvärr.

Men vad har hänt sen senast då? Skolan är lite kaos som vanligt och mycket skolarbete har kommit i vägen. Den nya simtränaren vi fick i klubben i somras ska sluta så får se om det blir kaos i klubben i vår också... Jag beställde min studentmössa för någon vecka sen så är riktigt taggad på att få den hemskickad! Jag har också faktiskt skaffat en pojkvän, wow trodde typ jag skulle få leva ensam resten av livet haha. Vill inte skriva för mycket om detta då det fortfarande är lite nytt och känns ganska privat för mig men han gör mig så otroligt glad, jag är riktigt lyckligt lottad!

Hoppas ni alla fina läsare har det bra så hörs vi när vi hörs! Kram!

Fritid, Höjdpunkter

Hallå hallå!

Igår spenderade jag för första gången dagen på Mall Of Scandinavia tillsammans med My. MOS får helt klart en tumme upp av mig! Hittade bra shopping, bra matställen, en bra bio samt att det var riktigt lätt att köra dit!

Fritid, Bilder, Resor

Hej alla fina läsare!

Så här har min start på höstlovet sett ut, en flygtur till Venedig i Italien! Igår flög jag, min mamma, min bästa kompis och hennes mamma från Arlanda till Venedig. Vi sov på hotell och idag på eftermiddagen steg vi ombord på Costa Deliziosa för en kryssning runt Italien, Grekland och Kroatien i en vecka. Så härligt! Vi ska besöka, Bari, Corfu, Santorini, Athen och Dubrovnik. Båten är ganska maffig och har jätte bra mat bland annat!

Venedig var en väldigt fin stad och jag har ätit både gelato och pizza. 👏

Hoppas ni som har höstlov får ett bra ett! Vi hörs! xo

Fritid

Hallå hallå

Nu är hösten officiellt här haha, nu när Strängnäs årliga höstmarknad har kommit till stan (även fast jag inte kan komma ihåg en gång då det har varit så varmt på marknadsdagen som det har varit idag...) Tycker alltid det är så mysigt att gå runt på marknaden och jag hittade lite fynd även idag. Köpte en ny plånbok då min nuvarande har gått sönder för ett litet tag sen, lite godis och ett ljus som typ är format som en ros.

Kram på er!

Nytt, Outfit/Kläder

Handkräm i doften Coconut & Vanilla, Doftljus i dofterna Copper Coconut, Oceanside och Celebrate, Handtvål i doften Golden Sands från Bath & Bodyworks.

Magtröja, Oversized T-shirt, Sweatshirt, Body och Jeans från Forever 21

Kostymbyxor från Zara

Jeansjacka från Bershka

​Skjorta från Sinsay

Bilder, Fritid, Höjdpunkter, Resor

Hej hej!

Jag har haft en fantastisk och jätte mysig helg här i Warszawa, Polen! Vi kom hit på förmiddagen i fredags, hittade ett jätte gott pannkaksställe att äta lunch på och sen besökte vi Warszawas slott som var riktigt fint och har en väldigt häftig historia. Vi vandrade sen runt i gamla stan och på kvällen åt vi dumplings, som Polen är känt för. Igår tog vi oss till ett jätte stort shoppingcenter och shoppade rejält (ni kan få se vad jag köpt när jag har kommit hem.) På kvällen hittade vi en jätte mysig restaurang med bra mat och goda drinkar. Idag har vi tagit lite sovmorgon innan vi ska ut och äta frukost och sen ta oss till bussen som ska ta oss till flygplatsen. Bästa presenten från min bästa vän! ❤

Jag rekommenderar verkligen att åka till Warszawa, en jätte fin stad och allt här är väldigt billigt!