Hola! Hoppas ni mår bra idag! Igår kväll åt jag middag med Beata inne i stan. Vi var vid mälarpaveljongen, som var så otroligt mysig! Maten var sjukt god och stämningen var på topp. Vi satt och prata om livet, skolan, killar och allt sånt tills solen gick ned. Efter middagen sprang vi på Elin, Emily och hennes kompis Clara vilket var en överraskning men otroligt mysigt.

Imorgon kickar skolan igång vid 8:30 så förhoppningsvis så lyckas jag somna relativt tidigt ikväll. Puss på er!

Inspiration

Hola babes!

Sitter hemma och funderar om jag ska organisera mot rum eller cykla ned till Pressbyrån och hämta mitt paket med Axel and Arigato skorna. Ska förmodligen cykla dit först och sen fixa mitt rum. Imorse hade jag en körlektion på körskolan vilket gick helt okej. Var hemma vid typ halv tio vilket är tiden jaghar slagit mig ned vid frukostbordet de senaste dagarna så det känns skönt att vara produktiv idag. Får se vad som händer ikväll, kanske åker in till stan och träffar Beats.

Mellan himmel och jord

Hola! Det blev inte Dirty dancing i Rålis igår som var tanken. Det regnade hela dagen så även om det var fint väder på kvällen så kände vi att det skulle vara blött i gräset och allt sånt så vi var inte så taggade längre. Vi tjejer som hade tänkt gå tillsammans träffades istället hos Frida. Elin som har fått körkort (whooo) hämta oss alla först och skjutsa oss till centrum för att köpa chips och diverse innan vi åkte till Frida och tog ut filtar och satte oss på hennes altan.

Vi snacks mest men vi spela också lite Med andra ord som var kul. Det var mer fnitter än koncentration på spelet men det är ju så det ska vara. Puss på er!

Inspiration

Hola! Klicka hem dessa igår kväll från Axel And Arigato. Om ni har sett mina Vans sneakers på bilder den senaste tiden så har ni sett att de är skit skitiga och sönder haha. Var på tiden att skaffa nya sneakers till att skolan börjar.

Idag står kiropraktortid och middag med tjejerna innan bio i Rålis på schemat. Ni får se bilder från det imorgon. Kram på er!

Mellan himmel och jord

Hej! En liten bild bomb hehe. Bjöd några tjejkompisar på brunch idag för att hinna träffas innan skolan börja. Hade bestämt ett litet tema att alla skulle ha på sig mönstrat, och alla var så otroligt fina!

Efter att jag vakna vid 12 igår morse efter min tågresa från helvetet så började jag fixa inför brunchen och jag lagade all mat själv. Vi år chiapudding, frukt, daddelbollar, morotskaka, bananbröd, sötpotatis sallad, frukt och en massa mer. Blev så otroligt mätt. Min jumpsuit var inte världens rymligaste heller så efter att jag hade ätit en del satt en ganska tajt haha.

Det hela var i alla fall otroligt lyckat och tack alla ni tjejer som kom och förgyllde dagen! Puss på er!

Hejj!
Har left livet i crocs de senaste fem dagarna uppe i Dalarna på konfa återträff. Älskar verkligen den gården och personerna, blir varm i hjärtat bar av att tänka på det. Vi har vandrat lite på fjället, badat i den iskalla fjällbäcken, lekt och snackat en hel massa. Jag har varit fadder vilket är typ en hjälpledare så jag har fixat en del aktiviteter och sett till så att alla mår bra och är glada typ. Alla konfirmanderna har verkligen blivit som småsyskon till en vid det här laget.

Resan hem igår var dock lite kaos för vi missade vårt tåg i Borlänge för att bussen var försenad. Därför behövd vi ta flera andra tåg för att komma fram och vi hade ingen mat och allt var stängt. När vi äntligen lyckades få tag på mat så hade vi lyckats köpa mögliga mackor så de var bara att slänga. Verkligen en kaos resa men kom tillslut hem klockan två i natt tre timmar för sent.