Hejhej!
Idag är det min födelsedag. Jag vaknade upp av sång och paket. Jag var i skolan hela dagen, sen åkte jag hem och fixade för släktkalas. Jag hade god mat och fina presenter. Jag är jättetacksam och nöjd över min dag!

Hej!!
Gårdagen var supermysig. Jag startade dagen med en god frukost utomhus. Sen vid lunch så träffade jag Filippa. Vi åkte och köpte pizza och dricka. Eftersom det var otroligt varmt så åt vi utomhus. Det var jättemysigt. Jag behövde åka hem för att min familj skulle se teater i Helsingborg. I pausen gick vi och köpte smoothies. När teatern va färdig åkte vi hem och va där en liten stund. Vi cykla ner till hamnen och åt på hamnkrogen. Jag tog hamburgare som var jättegod, samtidigt så spelade Karl Högmo som var med i idol. Han var jätteduktig. Eftersom det var så mycket folk så blev det varmt och jag gick ut och träffade Filippa igen och Liyah. Kvällen va väldigt rolig!

Hejhej!
Gårdagen var svårslagen! Jag sov över hos Klara från fredag-lördag. Vi startade dagen med en god frukost. Runt 12 tog vi bussen till stan och gick och strosade bland gatorna. När vi skulle gå ut från hm så såg vi Nicole Falciani och Eric Saade, så vi gick fram och frågade ifall vi kunde ta bild med dem. Vi shoppade och fick med mig bland annat en polotröja. Vi blev hungriga och satte oss på espresso house. Både jag och Klara tog en grillad kyckling & mozzarella macka, Klara tog en chokladfrapino och jag tog en jordgubb & mynta lemonad vilket var jättegott. Vi hade ganska mycket tid att spendera sen men först gick vi i affärer och sen gick vi upp till kärnan. Vi tog bilder och bara njöt av utsikten. Vi var påväg att åka hem men stannade på någon bilträff där bilar körde och slirade runt på gatorna som var häftigt att se. Klara åkte hem till säg och jag och familjen åkte till mina kusiner för födelsedagsfest. Fotade bara huvudrätten men allt var jättegott!

Näst sista dagen på sommarlovet spenderades på den mysiga ön Ven. Vi cyklade till lite olika stopp bland annat ett bageri som var jättemysigt. Vi stannade på någon butik, sen drog vi oss ner till hamnen och åt glass och badade. Efter det var det tid för att äta och vi hamnade på pumpans café som hade bland annat supergoda pizzor!! Vi cyklade vidare bland fälten och började cykla mot hamnen där färjan kom. Vi lämnade cyklarna och sen köpte vi Ven glass som var jättegod! Vi avslutade dagen med ett svalkande bad i det klara vattnet.

Hejhej!
Sista dagen i Stockholm idag. Vi startade dagen med det bästa på hotell, frukost!! Vi drog oss snabbt ut till stan där vi gick och shoppade. Fick med mig lite bland annat en ansiktsmask. Vi checkade ut efter det och åkte mot Sveriges godaste glass-ställe tycker jag. Det heter Gelato Scarfó som låg i Bromma. Därefter åkte vi till våra kusiner som vi träffade igår kväll också. Vi åkte ut med deras båt till någon vik och badade. Jag, min syster och mina kusiner åkte med en soffa efter båten ut till viken. Vi badade och åt fika när vi hade stannat. Det var jättemysigt och sen åkte vi tillbaka. Vi bastade efter och sen sa vi hejdå för det var dags för oss att åka hem till Viken. Jag har iallafall haft en mysig trip till Stockholm!!

​Hejsan!

Halva dagen har bestått av att åka bil till  Stockholm. När vi kom fram så lämnade vi väskorna sen gick vi på stan där jag fick med mig en kjol från zara. Vi åt på fiesta vilket är en resturang som Paulo Roberto äger. Den ligger på en takterrass så det var jättemysigt. Efter pizzan drog vi oss till hotellet och fixa oss för allsång och grönan. Vi var VIP så vi fick en guidad tur bakom scenen där vi bland annat träffade Sanna Nielsen. Efter allsången åkte vi till grönan och mötte upp mina kusiner. Sen åkte vi resten av kvällen. Har iallafall haft en mysig dag!

Hejhej!
Dagen började med att jag vaknade runt 10 tiden. Efter att jag hade vaknat åt jag frukost sen kröp jag ner i sängen igen som mina dagar brukar se ut på sommarlovet. Jag låg kvar och kolla på youtube ända tills lunch som idag blev på hamnplan 9 med mammsi. Jag åkte direkt och träffade Liyah då klockan var runt kvart i 4. hon hade med sig sin kamera så vi drog till skogen och fotade en eller två timmar. Det var typ allt vi gjorde. När jag kom hem så var det bara att börja packa för imorrn bär det av mot Stockholm. Såklart kommer jag blogga där. Hoppas ni tycker det är kul att jag har börjat blogga!!