Hej på er!
Idag är det fredag och efter skolan ska jag med Ellen till stan en stund och sen ikväll ska jag på bio med Victoria.
Hoppas ni får en rolig fredag! Kram Ella

Grattis!! Du är bäst

Hej på er!
Idag vaknade jag, Maja och Ellen runt 10 och gjorde lite frukost och sedan bara slappade.
Nu ligger jag i sängen och har precis duschat och kollar på vänner, världens bästa serie.
Ikväll ska pappa grilla så det ska bli gott.
Vi hörs, kram Ella

Hej på er!
Igår drog skolan igång igen och det känns väll sådär, hade gärna haft lov lite till men det var ändå roligt att träffa alla igen.
Just nu är jag hemma hos Ellen och senare ikväll ska jag åka hem till Felicia och ha myskväll och sova där eftersom vi båda börjar 12 imorgon.
Vi hörs! Kram Ella

Hej på er! Nu är jag äntligen i Sverige igen. Vi landade igår kl 5 typ och sedan åkte vi hem och blev sedan direkt skjutsad till Felicia där jag träffade henne, Victoria och Louise. Det var jätte mysigt och kul att träffa dom igen och vi alla hade mycket att prata om!
Idag ska jag inte göra så mycket förutom i eftermiddag då jag ska träffa Lisa<3
Vi hörs sen! Kram Ella

Hej på er!
Nu har vi precis kommit hem från våran sista kväll innan vi flyger hem till Sverige imorgon bitti.
Idag har det varit dåligt väder så vi har shoppat lite på olika ställen, ätit långlunch och bara chillat.
Fick även mina naglar fixade igen på ett ställe i ett shoppingcenter och jag är faktiskt riktigt nöjd! Trodde ej de skulle fatta riktigt vad jag ville ha osv men det gjorde dom!
Nu ikväll åt vi på en jätte god restaurang som låg 100 meter från vårat hotell där de hade både Thai och även annan mat ifall man kände för det. Eftersom jag nu efter 3 veckor av thaimat är lite trött på det så tog jag en klassisk spaghetti bolognese som var super god.
Har tagit massor av bilder idag som även ni ska få ta del av.
Vi får se ifall jag hinner/orkar skriva något inlägg imorgon! Kram Ella

Hej på er!
Jag och familjen tog innan en taxi till ett köpcentrum här i Bangkok som vi hade fått tips om där de hade zara, H&m med mera.. fick med mig 2 tröjor och ett par byxor hem men guuuud så mycket folk det var. Man blev helt yr, vi orkade gå in i två butiker och sedan var vi helt slut pga folkmassan.
Nu ligger jag i allafall utslagen i hotell sängen och ska strax sluta mina ögon. Hoppas ni alla haft en trevlig kväll!
Natti! Kram Ella

Hej på er! Idag har vi firat min kära mamma som fyller 46 år. Med firat menar jag gå upp 05.30 och flyga och sedan fixa på hotellet :) nej, men vi har flugit från Phuket till Bangkok idag där vi ska spendera våra två sista dagar. Vi kom hit vid 13 ungefär och då gick vi direkt och åt och sedan la oss en stund vid poolen. Nu är klockan halv 5 och vi ska duscha och fixa oss lite och sedan ska vi till "stan" för att kanske shoppa lite och även äta födelsedags middag<3
Hoppas ni får en bra dag, kram Ella

Grattis mami<333

Bruschettas är ju livet!!