//Igår på Fridays//

Sitter nu på Arlanda i väntan på att gå på flyget hem mot Örnsköldsvik. Jag och några kollegor åkte ner till Stockholm igår för en träff på företagets högkvarter här i Sthlm. Men innan det tog vi en lunch på Fridays. Vi träffade även fler medarbetare som jobbade både här och på andra håll. Det var jäkligt kul att träffa dom då vi fick höra vilket område dom jobbar inom, vad dom gör och dom fick höra min arbetsuppgift. På kvällen blev det tre rätters, maten var såå himla god! Ville fota men det kändes som fel tillfälle att ta upp mobilen på. Sen gick jag och mina närmsta kollegor tillbaka till hotellet för en drink och innan jag gick och la mig.

Imorse blev det hotellfrukost innan vi träffades upp på Hk igen för ytterligare möten, grupparbeten, info om marknadsföring osv. Jag har alltså haft en riktigt bra vistelse här och nu ska jag som sagt flyga hem igen för en arbetsdag imorgon för att sedan flyga tillbaka till Sthlm igen efter jobbet imorgon.

Jag är så utvilad. Hur trött kan man bli efter en arbetsvecka? Tydligen kan jag bli riktigt trött.. Igår (fredag) käkade jag thaimat när jag kom hem efter jobbet sen gick jag och la mig för att sova. Somnade 19 och vaknade upp 09:30 imorse, jag har alltså sovit i 14.30 timmar(?!).

Förutom jobb denna vecka har jag hunnit med ett besök hos frisören för klipp och färg. Jag har även shoppat hårprodukter och ett par svin dyra bruna mockastövlar. Dock var dom värd det höga priset med tanke på kvalitén och hållbarheten på skorna!

Idag blir det en promenad med mamma sen får vi ser hur resterande timmar kommer se ut den här lördagen.
Jag ska iallafall börja packa inför USA redan idag eftersom jag kommer åka till Sthlm tidigt på morgonen på tisdag för att sen komma hem super sent på onsdag natt, för att sedan gå upp super tidigt på torsdag för jobb, för att sedan åka direkt tillbaka till Sthlm på torsdag efter jobbet för att sedan åka på natten till USA! Åh herregud, förstod ni ens? Det kommer alltså bli en dryg vecka med mycke resande fram och tillbaka därför måste det göras klart så mycket som möjligt redan i helgen. Men mer om det sen!

Hoppas ni får en bra lördag, kram!

Hallå!

Det går ett tag mellan varje inlägg här på bloggen. Men förra veckan mådde jag inte bra alls. Jag var yr och illamående hela veckan och det sitter fortfarande i. Tror att jag har spänningshuvudvärk eftersom illamåendet kommer alltid efter jobbet. Därav har jag inte tränat på gymmet på länge, istället har det blivit promenader ute.

Jag sitter just nu påväg hem från jobbet. Idag blir det inte heller nån träning på gymmet utan jag ska istället ta mig ut på en prommis senare ikväll.

Om lite mer än en vecka åker jag till Buffalo. Jag ska hälsa på Daniel efter många om och men. Men eftersom jag hade några ledighetsdagar sparade från förra året så bestämde jag mig för att åka dit och hälsa på honom ändå. Ska bli kul att se hur det är over there!

Äntligen ska jag ta mig tid och skriva ett inlägg.

Jag har haft en riktigt trötter vecka. Klivit upp 05:20 varje morgon för att åka till jobbet. När jag varit tillbaka i Ö-vik på eftermiddagarna har jag tränat direkt. Därav har jag varit ganska trött och inte haft energi eller lust att skriva något på bloggen. Jag jobbade också igår(lördag) men det ångrar jag inte för det gick riktigt bra på jobbet igår!

Vaknade imorse innan 08 och sen dess har jag städat rummet osv. Senare idag kommer mamma och pappa hem från Sthlm, de har varit borta nästan hela veckan så de ska blir mysigt att få hem dom igen idag!
Strax ska jag hoppa in i duschen och sedan göra mig redo för en ny arbetsvecka imorgon.

Förresten, om mindre än tre veckor åker jag till USA, mer om det skriver jag i ett annat inlägg.

Tog sovmorgon idag till klockan tio och sedan en frukost på det innan jag gjorde mig redo för att åka in till stan med Evelina. Vi gick ner till hamnen för att kolla på pondhockeyn. Dock höll jag på frysa ihjäl efter ett tag så vi gick upp till Waynes för att käka lunch.

Nu blir det matlagning med mamma. Vi ska göra trerätters även denna lördag, sedan mys framför tvn senare ikväll!

//Bild från förra veckans promenad med familjen//

Åh vilken härlig start på dagen. Kom precis in från en promenad i det soliga vädret. Jag tror inte att jag är den enda som blir suuuper glad när man vaknar av att solen lyser upp i hela rummet.

Istället för gym imorse blev det alltså en promenad, en underbar sådan. Snart ska jag börja åka mot jobbet. Några timmar kvar tills helg, fasen så skönt. Dock så är jag hemma kanske halv nio ikväll så det blir en sen middag för min del.

Ikväll ska jag också boka en resa ner till Uppsala för att hälsa på Tove i slutet av Februari. Wihoo, en helg med henne blir 👌🏼

//Underbart att befinna sig här//

Godmorgon!

Snart är alla väskor packade. Vi ska såklart ut på en skotertur om en liten stund. Men först: sitta framför brasan och dricka glögg!

Igår kollade vi på två filmer innan vi gick och la oss. Jag måste tipsa om ena filmen vi såg, den hette Age of Adeline. En kollega tipsade mig att se filmen och den var faktiskt sjukt bra, början var dock lite seg men sedan blev den väldigt bra! Vi kollade också på en film som hette Angels in the snow. Det var en mysig julfilm, dock märkte vi ganska snabbt att det var en barnfilm men den gick att se ändå.

//inspiration för dagen//

Befinner mig just nu i stugan som ni säkert ha förstått. Vi kom hit igår kväll och då hann vi inte med så mycket mer än kvällsfika innan vi gick och la oss.

Jag var utvilad när jag vaknade imorse så då ordnade jag fram frukost åt mamma och pappa, morgonpigg som man är. Efter frukosten åkte vi ut och körde skoter. Det var inte jätte mycke snö uppe på fjället där vi va eftersom det har varit storm här tidigare i veckan, så all snö hade nästan blåst bort. Det har varit 48 meter per sekund i vinden här, medelvinden när det är storm är alltså 25 meter per sekund haha. Då förstår ni hur mycke det har blåst här uppe!!

Nu ska mamma och jag göra oss redo för att laga mat. Ikväll ska vi ta det lugnt och säkerligen kolla på nån film.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördag mina vänner!

//Bild från en prommis i helgen//

Nu är jag mätt och belåten. Till middag idag blev det en sellerisoppa och frasiga baguettsnittar, såå jäkla gott! Snart ska jag till gymmet för ett bodypump pass och ikväll när jag är hemma från gymmet ska jag packa inför imorgon då jag åker upp till fjällen efter jobbet.

Igår var det jobb i vanlig ordning. Arbetskollegorna och jag hade en längre lunch igår än vad vi brukar ha, så då lunchade vi ute som vi annars aldrig skulle hinna. När jag var hemma i Ö-vik igen på eftermiddagen så väntade två träningspass, bodybalance och bodypump. Efter träningen gick jag direkt till UH för att möta upp sex andra brudarna för en kopp chai latte och massa prat. Felicia och Ida åker på måndag till veckan så det var sista dagen vi kunde sitta och snacka alla tillsammans. Om jag kommer sakna dom brudarna? JAA

Hallå där!

Veckan rullar på som den ska. Igår var det jobb sedan blev det ett bodypump pass på gymmet.

Idag blev det också träning efter jobbet, sedan hämtade pappa mig och vi åkte hem för att äta en väääldigt god middag som mamma och Eddie hade gjort.

Just nu ligger jag i sängen.. Det känns i huvudet när man kliver upp 05:20 på morgonen, så jag ska faktiskt sova om en liten stund.