​Come play Stardoll with me it's really a fun game!

<a href="http://www.stardoll.com/en/dolls-games/"

​Come play Stardoll with me it's really fun!

<a href="http://www.stardoll.com/en/"

dom ni märkt uppdaterar jag inget eftersom jag ska ta en paus för ett tag. Känner mig inte sugen på att blogga nu mer... men ha det bra :)

Nu har vi kommit hem från Grekland. eller igår. Och resan gick jätte bra det tog snabbt och nu har jag precis packat upp hela mitt rum (vi har hyrt ut det) Och det är såååå skönt att kunna surfa vart som helst hahaha. Men nu sitter vi och äter mat på Grekiska tavernan. dock har jag tröttnar på grekmat. har ätit det i 3 veckor hah. Men ha det bra. och njut av era sista sommarlovsdagar. :)

Att jag inte har kunnat blogga på jätte länge nu är för att vi inte har bott på något hotell med wifi. Men nu är vi på ett hotell med wifi i Skiathos. Som är en grekisk ö. Vi kommer bara bo här en natt. så resten av tiden KANSKE jag inte kommer ha wifi. Men vi åker till Thessaloniki igen på Tisdag, sover två nätter där och på torsdag åker vi hem till Sverige igen.

aja just nu sitter jag på hotellet då och vi ska snart gå och äta. Hoppas ni har det bra i Sverige även fast det är bränder och översvämningar och allt va det är hah. :) <3

Igår var vi på en jätte fin strand lite utanför Kavala. Det var så fint och klart vatten med massa snäckor, stenar, fiskar och små krabbor. Och då är det väldigt fint att kolla under vattnet, efter det åkte vi hem och sen och åt. Men det var en toppen dag, med super fint väder som nästan varje dag här.

Här om dagen var vi i Xhanti (tror jag det stavas) och gick in på Stradivarius vilket inte finns hemma i guess. Där hittade jag ett par super fina skor som var nersatta till bara 9 euro så jag var typ tvungen att köpa dom hah. Men aa, är jätte nöjd över dom, dock är dom för varma att ha här enligt mig. :) Så får vänta med att använda dom tills jag kommer hem vilket är om ungefär 10 dagar.

Över till något helt annat så ska vi åka härifrån (Huset i byn Dafnonas) i morgon. Vi ska åka till Thessaloniki  och stanna där 1 natt och sen över till öarna Skiathos och Skopelos. Det är där Mamma Mia spelades in. Så det kommer antagligen vara rätt fullt med turister. Men skiathos ska ha jätte fina stränder så det ser jag fram emot. Dock kommer vi få åka 6 timmars bil och ett tag båt. :/

Här är ett armband jag köpte på marknaden. Något måste man ju ha med sig hem.

Inte idag men igår paddlade vi kanot i floden Nestos. vi paddlade 22 km och snacka om trötta armar man får. det tog väl kanske 3-4 timmar men det var super fint. vi såg bl.a en havsörn där. vilket man inte ser ofta alls.

Som många andra dagar har vi varit på stranden idag. Bilderna är från igår men vi har åkt runt på många olika stränder. Nu har vi varit här i 5 dagar tror jag och i morgon ska vi paddla kanot :) Så det blir kul, även om jag aldrig gjort det förut. ❤