View tracker
View tracker
View tracker

Hej! Idag tänkte jag skriva lite om träning & hur den påverkar dig bra! En lista på träning överlag, kan göras väldigt lång, men här är några exempel😘

Träning:
• Ökat välbefinnande
• Stärkt självförtroende
• Bättre koncentrationsförmåga
• Ökad inlärningsförmåga
• Ökad muskelstyrka
• Bättre kondition
• Mindre risk för belastningsskador

Styrketräning:
• Ökad styrka
• Förbättrade nervmuskelfunktioner
• Ger starkare skelett
• Underlättar motorisk inlärning (man lär sig lättare nya rörelser & tycker det är kul)

Konditionsträning
• Andningsmuskulaturen påverkas positivt
• Hjärtmuskeln blir effektivare & kraftfullare & ger förbättrad slagvolym

För er som inte tränar eller känner er motiverade, hade det ändå inte varit värt det? Din kropp behöver motion. Extra ger bara bättre resultat, men för mycket är heller inte bra. Börja lugnt, hitta din nivå, planera, sätt upp mål & genomför. Med tiden kan du öka dina "krav", men still. Överbelasta inte!

Kramkram💗

Likes

Comments

Förlåt för usla inlägg som varit jätte korta & typ inte alls intressanta. Just nu går jag igenom en otroligt svår tid för mig & allt är bara skit. Försöker uppdatera så bra jag kan men, just nu finns ingen or för mer än detta. Kram på er💕

Likes

Comments

~Some horses will test you, some will teach you and some will bring out the best of you~

Likes

Comments

Hej alla fina! Igår hade jag inte tid & dels glömde bort låt tips inlägget så idag får ni 2! Ha det bra! Kramen💖

Likes

Comments

Hej!! Idag har jag varit på Nova Lund & shoppat lite. Köpte en oversize huvtröja från Cubus, 5 par strumpor från Cubus, ett par shorts från Gina Tricot & ett linne frön Odd molly
Kram 😘

Likes

Comments