Ledig måndag betyder en sväng till Torp med mamma, storstäda rummet, plugga matte i flera timmar och uppladdning inför en 57 timmars jobbvecka!! Let's go.

Heeej på er. Längesedan jag kikade in här men tisdag till fredag har jag jobbat HELA dagarna, från 9-19:15 så har verkligen bara ätit, sovit,jobbat. Jesper kom hit i torsdags och på fredag efter jag slutat så åt vi mat på Pinchos. So good. Somnade tidigt i hans famn och på lördagen var vi en sväng på Överby för att handla saker inför kvällen samt möta upp ett par vänner. På kvällen var det överraskningsfest för Emma vilket var så kul!!! Roligaste helgen på länge. Jesper har precis åkt tillbaka till Norge, jag ska ut på en promenad i det härliga vädret och sen kommer jag nog somna tidigt.

Igår : långtur, grillning , lite för mycket alkohol (för min del), tacos, film, mängder av godis och mys

Idag : precis njutit av en lång och god frukost och alldeles strax ska vi åka till Valdres för slalomåkning. Ha en underbar påskafton alla!

Godmorgon. Så underbart att vara på fjället, bara mysa och göra vad man vill. Igår spenderade vi dagen i Hemsedal med Jespers kompis innan kvällen bjöd på god middag i stugan och sedan quiz på hotellet i närheten. Nu börjar solen komma fram så vi ska ta oss ut på tur och sen ska vi grilla tillsammans med resten av dom som har stuga här på sanderstølen. Ha en underbar långfredag kära ni!

Två bilder från förra påsken, äntligen är den här igen!

Tjoho, nu tar jag äntligen lite påskledigt som är mer än välbehövligt. Inte kikat in här pga allt jobb, man är inte på topp på kvällarna när man jobbar 10,5 timme/dag. Nu sitter jag på bussen påväg till Norge, en jättebekväm buss för en gång skull så ska bli skönt att bara slappa och lyssna igenom alla missade favoritpoddar. Är framme vid 18:30 och då hämtar Jesper mig på centralen och sen raka vägen till stugan. Ha en underbar onsdag!

Måndag - Startar påskveckan med jobb, 9-19:15. Ett långt pass men behövs nu när nyöppningen närmar sig med stormsteg.
Tisdag - Samma jobbpass denna dagen, som ni förstår kommer jag inte hinna göra så mycket mer än att jobba dessa två dagarna.
Onsdag - Jobb 8-15, sen iväg till Norge för att fira påsk där. Är i Oslo vid 18 ungefär tror jag och då åker jag och Jesper direkt till hans stuga.
Resten av veckan - Semeeester. Bara koppla av, fira påsk och ladda batterierna inför de två kommande veckorna vilket innebär väldigt mycket jobb. 57 timmar ena veckan och 50 den andra närmare bestämt!

Godmorgon på er. Måste bara börja detta inlägget med att säga att jag tänker på alla där borta i Stockholm som var med om den hemska händelsen som hände igår. Så fruktansvärt.
Igår hade jag en helt underbar dag bortsett från nyheten om terror angreppet i Stockholm. Jag och Jesper åt frukost i solen vid Frognerparken och strosa runt i det underbart fina området innan mitt möte, som även det gick väldigt bra. Sen gick vi in till centrum för lite kikandes i affärer innan vi tog t-banan hemåt igen. Väl hemma satt vi ute på altanen och solade (var 18 grader!!!! Snacka om underbart), bara hade det härligt. Idag tog vi en sovmorgon och har precis ätit frukost. Är lite molnigt ute så får se vad vi hittar på. Ha en fin lördag!