Denne helga var det malakoff. Det er en festival som er vert år her jeg bor. Det er alltid mange kule artister og mye annet kult også. I år spillte blant annet karpe diem, Kjartan Lauritzen, alan Walker og biffy clyro på malakoff. Jeg fikk forresten trommestikka til biffy clyro, og broren min fant bandanaen til karpe. Jeg fikk ikke tatt så mange bilder fordi jeg ville virkelig nyte opplevelsen! Men vi hadde vertfall masse besøk hjemme og jeg sov i telt noen netter også. Det var gøy<3

I morgen reiser jeg mest sannsynlig til oslo, så videre til Mallorca. Jeg gleder så innmari mye!<3

Blogg med mobilen - Nouw har en av de beste blogg verktøy på markedet - klikk her!

Jeg var i Kalvåg i noen dager og her er bildene:

Hei! Om en halvtime skal jeg og veninnene mine på hyttetur til veninnen min sin hytte. Den ligger en halvtime herfra. Jeg har litt drålig tid, så jeg legger bare ut et bilde av det jeg skal pakke med meg. Jeg kommer mest sannsynlig ikke til å blogge så mye,¨men jeg skal legge ut litt bilder når jeg kommer hjem på torsdag.

Heisann<3 Hele dagen i går var jeg, veninna mi, mamma, broren min og tanta mi i Ålesund. Det er den nærmeste byen, og den er 2,5 timer herfra. Vi starta turen med brunsj på en ute-kafé i sentrum nede med vannet. Det var fin musikk og en mann som sto på sånne "vann-sko" eller noe sånt. Jeg spiste rekesalat, og drakk en bringebær-drikk. Så shoppet vi en del på kjøpesenteret i byen. Jeg skal legge ut et innlegg med kva jeg kjøpte. Så spiste vi middag på en pizza-resturant som lå rett ved siden av den forrige kafeen. Da spiste vi pizza Parma og pizza Margarita. Vi møtte også på hunden jeg og veninna mi passet før den flytta, det var kjempekoselig. Etter det dro vi inn på moa (amfi), og ordnet litt småting og spiste på Mac Donalds. Da bestilte jeg eplepai, fanta ice lemonade og oreo Mc flurry. Det var en fin dag<3

I går kom sola etter en lang pause. Det varierte mellom 14-17 grader, noe som egentlig ikke er så varmt da... Men vi tok likevell muligheten til å bade. Jeg og familien min dro til en badestrand omtrent en halvtime herfra. Sanden var helt hvit og vannet var turkist. Det var litt kaldt i vannet, men jeg badet likevell. Etter badingen dro vi å spiste thai mat, og det var supergodt! Her er bilder fra i går:

Hei! Så i går var jeg og familien min på middag på et hotell nede i sentrum her jeg bor. Vi spiste middag med en annen familie, og det var veldig kjekt. Jeg spiste pizza margharita, brus og is. Jeg tenkte å legge ut bilder av antrekket jeg hadde på meg, og hvor det er fra.

Body-Cubus

Wide leg pants-H&M

Sko-H&M

Armbånd-Cecilie Melli

Øreringer-Frankrike

Jakke.Zara

Heisann! I går skulle jeg egentlig poste "what i ate in a day", men så dro jeg på overnatting og glemte det helt bort. Men her er da bilder med tekst til av hva jeg spiste i går, og sjenerelt på en vanlig sommerdag.

Til frokost spiste jeg en smoothiebowl med papaya, ananas og melon. Jeg la til blåbær, aprikos, banan og granola på toppen. Og når jeg spiser frokost er jeg ofte på instagram eller snapchat btw. Jeg drakk også en halv flaske med vann.

Lunsjen min bestod av hjemmelaget havrekjeks med mye protein, blåbær og en liten gulrot. Jeg spiste også en fersken og drakk en flaske vann med lime og sitron. Jeg spiste dette mens jeg så på netflix.

Jeg hadde ingen planer før senere på kvelden så jeg hadde tid til å lage en snacks som tok litt lengre tid enn vanlig. Det var da osteskiver som var smeltet i omnen så de ble litt krispe. Så lagde jeg også havreboller med sjokoladebiter i. (not so healty, haha). Denne snacksen spiste jeg to ganger.

Jeg dro på overnatting og der fikk vi pasta og kjøttdeig til middag, og jordbæris til dessert. Men jeg glemte å ta bilde av de måltidene. Og til sammen drakk jeg 4 flasker vann ( to av dem med sitron og lime) den dagen.

Så det var det jeg spiste, og pleier å spise på en vanlig dag når jeg har passelig med tid.

Her om dagen dro jeg, pappa, lillesøster og farmor inn i Lefdal mine, som er en sinnsykt stor gruve i nærheten av hvor jeg bor. Når vi kom fram, måtte vi først bekrefte ID eller noe sånt før vi kunne gå inn. Deretter kjørte vi inn på nivå 3 (som var så svært!), og gikk derfa litt innover i gruven. Det var faktisk veldig fint og høyt teknologisk der inne. Men ettersom vi kom nesten innerst i gruven, hadde vi bare lommelykta på telefonen som lys, litt skummerlt. Dette var en utrolig kul opplevelse, og jeg kan forsatt ikke begripe hvor stor den var!

PS: bilde nr to ble blurry fordi det var så smått, og tatt på langsiden med telefonen.

I dag stod jeg opp tidlig for å gå på fjelltur, noe som er litt uvanlig for meg. Neida, det er bare litt lenge siden sist jeg gikk på fjellet. Jeg gikk med familien, tante og søskenbarn. Det var ganske langt og bratt, men det var det vert, fordi på toppen fikk vi DEN flotte utsikten! Når vi kom hjem spiste vi is og var ute en liten stund.

Nå skal vi snart grille ute i hagen. Faktisk så er grillmat som kylling og grillribbe kanskje min favoritt mat<3 PS: Litt dårlig kvalitet fordi de vart sånn når jeg redigerte dem.