Roadtrip - Cannes - Forth Stop

Efter Antibes var det dags att åka vidare till Cannes. Här spenderade vi hela 5 dagar. Det var en mindre stad än vad jag hade tänkt mig, men väldigt mysig. Fina butiker, hotell och restauranger. På dagarna hängde vi på stranden och på kvällen var vi ute, besökte både Baoli och Gotha.

Roadtrip - antibes - third stop

Det tredje stoppet på resan blev Antibes och här stannade vi i två nätter. Väldigt mysig stad, perfekt för sol & bad. Ganska liten by så efter två nätter var vi ganska nöjda och ville se något nytt.

Roadtrip - Rhône - Second stop

Efter en dag i Bad Wimpfen körde vi vidare ner till Frankrike. Nästa stopp på resan blev Côtes du Rhône, ett område som är ca 200km långt och som är Frankrikes näst största vinområde efter Bordeaux. Här bodde vi på ett litet slott, Cháteau de Massillan, som låg mitt bland vinodlingarna på landsbygden. Middagen serverades på innergården och maten var helt fantastisk!! Servicen var också extremt bra, men se till att boka bord då de endast serverar ca 7 bord samtidigt. Vi unnade oss champagne, 5-rätters meny och en lokal flaska vin, det var vi helt klart värda efter x-antal mil.

Roadtrip - first stop - Bad Wimpfen

Första stoppet på vår Roadtrip blev en tysk liten by som heter Bad Wimpfen. Otroligt vacker by som ligger vid floden Neckar i delstaten Baden-Wurttemberg. Nästan inga turister och väldigt få invånare. Helt klart värt ett besök!

FDe två sista bilderna är på herrgården där vi bodde.

Efter frukost bestämde jag mig för att gå en lååång promenad, från en lång strand till en annan strand som ligger på andra sidan stan. Efter det blev det kaffe och vin. Egentid, helt klart.

Har en veckas semester nu. Sol, bad, cava och massa god mat med familjen. <3 livskvalité.

Ibland måste man unna sig. Så dessa FANTASTISKA skor fick bli mina. En vecka kvar före jag tar 10 dagars semester i Spanien. Kämpa.

Midsommar spenderades i en kompis sommarhus i Hunnebostrand. Efter lunch, lekar, middag och en jäkla massa vin gick vi vidare till Kanten. Allt var så himla lyckat ävensom vädret kunde varit bättre. Tack alla inblandade <3