Ja men hejjsan alla haha, de händer då int nå i mitt liv går i skolan, går på kör å går på tonkan.

Nämen nu när skolan å så har börjat å man har kommit in i de riktigt så känns det väl rätt okej, dock e jag ju rätt ensam i klassen osv haha forever alone :') Har jag sagt var jag går äns ? :O Resturang ifall nån har missat de då.

Ja man ja annars så är allt som vanligt, förutom att jag å Alicia har skaffat gymkort (woho) å kanske Linnea å vi får se, så idag ska vi tre iväg på ett pass, kettlebell/crossfit, så det blir nog kult, men nu hejdå.

vi har då fått Macbook air i skolan å ja kameran e kul :3

Igår va jag då i Stockholm igen haha fast denna gång med Majsan, Erik å så Joske. tog tåget halv 7 på morgonen gick på grönan fika på Starbucks å lite sånt sen for vi hem med halv 7 tåget trodde vi ja då vart de nå fel på loket så vi kom väl från Stockholm vid kavrt över 7 eller nå sånt sen kom vi till Rättvik då var det nå fel på tåg rälsen mellan Rättvik å Mora så då blev de buss, det var mindre kult kände jag. Men utöver det så var allt jätte bra!

Förra veckan en och enhalv natt efter jag kom hem från Frankrike så drog hela familjen till Stockholm bodde på hotell i Upplands-väsby, gick på grönana, å va på stan eller hur man säger Drottninggatan osv. Så det var jätte mysigt :3

Tänkte berätta lite om Taizé nudå! Det var verkligen inte som jag trodde att det skulle vara trodde lixom en kloster med en hög sten mur runtomkring meeen det var mar som en camping eller typ festival lerigt å massa tält.
Allting var jätte kul verkligen vi hade små samtalsgruppen som va jätte kul, oyak på kvällen med massa ringlekar och musik massa nytt folk.
De som var dåligt var ju maten men ibland gick de ju ner haha vi fick nuggets en dag eller "nuggets" vi fick en nugget hahaha samma med fiskpinnar :P Väldigt mycket getingar och svin varmt å sen blev jag sjuk så de va lite jobbigt.
Allt var så trevligt så att tillåmed städa toaletter var kul haha ;)

första kvällen kollade vi Fotbolls VM med 700 Tyskar så ja ni fattar ju haha ;)

Får ni chansen att åka, ÅK!

kan dock inte beskriva bilderna för jag vet int själv vart dom e tagna :P å så är dom inte i nån speciell ordning heller

så har såg vårat chema ut

heej flickor å pojkar i detta nu sitter jag på bussen på väg till Frankrike! typ alla sover förutom jag attans :-/ Men vad ska jag gö där då tro? jo eftersom jag har vart konfirmations ledare så följer jag med kyrkan till Taizé de e typ ett ställe vid ett kloster som de kommer ungdomar helatin under sommaren så de nog upp till 4000 ungdommar om inte mer, blandade känslor:p

kommer ej blogga nå under vistelsen här pga dåligt med internet, meen när jag kommer hem så ska jag berätta mer vad vi gjorde å så för jag har knappt någon aning om det själv just nu :P

vad ska jag skriva om nudå tro?

skulle följa med Thilda å Linnea på supen igår med tillslut hamnade jag hos Jonte å Pontus blev kvar där över natten haha typ alla tre somnade på golvet medans vi kollade på film, seeen så idag så vare bio "The fault in our stars" SE DEN! herregud grinade typ genom hela filmen.

skulle spara en bild från snapchat men raderade den istället arg jag blir på mig själv pliiiiz så de blir endast en bild från helgen å så en screenshot hahaha Alicia kom inte ihåg va filmen hette :') ♥

Ja efter några varv i rondeller så hamnade vi i Grönklitts toppstuga. Go mat och trevligt folk, fast de ända dom hade planerat var typ disco såå det var ju rätt tråkigt :/ Men jag hade det bra med mina klasskompisar å så flickorna från D :)

Klart man sitter ute på kanten som den kung man e

fina flickor<33

sweet

David e i alla fall glad :D

tango genom hela rummet
Min Nita å Ponbo98 <33

På flykt ute i kylan

Innan vi for i väg till "det hemliga stället" så var vi vid skolan och minglade runt och tog en massa bilder med klassen osv, så nu kommer det lite bilder från det så tar vi från middagen i ett annat inlägg.

Hunkarna e i farten

Girlsen

boysen

kommer sakna dom här nå så otroligt mycket<3

tur man e så jäkla lång asså

DiscoMartin var för lång attsiken

Sebbe boi

Boysen

Engelska kommer inte vara sig likt utan Mallan98 <3

Fina flicker <3

Glada pojkar

Hunk

lite väl lång Martinus

Hon hörde inte vad det var för musik attsiken :/

Nu banemej har vi klarat oss genom hela grundskolan, det ända vi har kvar nu är middagen på det hemliga stället.cMycket tårar har det blit å mer kommer de kan jag lova, men förstås är det ju rätt skönt med lov också. Fick även godkänt i alla ämnen även matte sååå känns underbart!

Frowin and the Girls

9C❤

3 bästa åren med min Nitta<333

å så en gruppkram

Girlsen

Bästa vän tror jag ;)

Först ca 3 år i V-hus sen blev det 3 år till i Noret och så blir det ytterligare 3 år på gymnasiet, Bästa Jonte <3

Bestis<333
Underbara lärare har man haft också under dom här 3åren, att dom har orkat stå ut med klassen helt otroligt egentligen. Haha typ i 7an eller när det var så kom rektorn in till oss typ varannan vecka för att prata om hur vi skulle göra så att klassen skulle bli mer engagerade osv osv haha  sweet