Hej! Idag har jag Julia äntligen bokat flygbiljetter till Bali! Åhh vad jag längtar! I april nästa år åker vi! Boendet bokade vi för drygt en månad sen, vi kommer bo på ett surfcamp i två veckor. Så häftigt! En drömresa och jag kan knappt tror det är sant att vi faktiskt ska åka. Det är ju väldigt långt kvar men längtar otroligt mycket!

Efter att vi hade bokat biljetter bestämde vi oss för att gå ut på en promenad trots det tråkiga vädret. Skönt att få komma ut och röra på sig lite!

Blog using your mobile phone - One of the best blogging apps on the market - Click here

Likes

Comments

Hellu! Idag är jag som sist jag skrev ledig från jobbet! Väldigt skönt då jag jobbade 9 timmar igår. Valde att sova ut idag, äta en god frukost för att sedan göra mig redo för att åka till gymmet!

I lördags träna jag rygg och biceps därför körde jag idag fokus på rumpa. Ska på Bodystep på onsdag och vill inte ha allt för mycket träningsverk i benen till dess hehe!

Men iallafall så började jag mitt pass med att gå i uppförsbacke på löpbandet för att värma upp musklerna som jag skulle fokusera på. Körde sedan benpress 4x10. Efter benpressen gick jag in i ena träningssalen för att jag göra lite egna övningar! @Mimmikapells på instagram har massa bra övningar som hon har lagt upp så jag gjorde efter dem! Riktigt bra övningar som man känner verkligen tar i rätt muskler. Det blev ett kul och givande pass!

Två bilder från idag! Byee

Likes

Comments

Detta blir mitt första inlägg! Blev inspirerad av en kompis att skaffa blogg och tänkte att det kunde vara en rolig grej nu efter studenten.

Idag har jag varit ledig från jobbet, sov ut och hade en lugn morgon. Runt tre åkte jag och Julia och tränade trots träningsvärken från gårdagens pass haha. Väldigt kul att vi har skaffat gymkort på samma gym, mycket lättare och roligare att träna tillsammans med någon!

Såhär såg vårt lugna pass ut idag:

Uppvärmning med att gå på löpbandet.

4x10 yttre lår press, 4x10 inre lår press

3x10 liggande lårcurl

3x10 sittande lårcurl

3x10 kickbacks

4x10 hip thrust

Till alla övningar kör vi olika vikter, det som känns och passar bäst helt enkelt!

Tog inga bilder idag, men delar mig mig av några som jag tog när jag testtränade på sats i stan för väldigt längesen, var någon dag då jag fortfarande gick i skolan :-)


Likes

Comments