Åt en god frukost, knäppte en NOCCO päron och chillade en stund framför Nyhetsmorgon. Sedan tog jag mig ut och bockade av 10 backintervaller, hemskt men skönt på samma gång. Pannbenet på och sen kör jag bara "upp, upp, UPP!" är de tankar som går i huvudet medan jag utsätter mig för sånt här 😉. Hursomhelst, avslutade med en cirkel för rumpan:

- Squat-Jumps
- Kickbacks (som ni ser på bilden ovan)
- Höftlyft

Detta körde jag gånger tre. Alltså tre set som man säger. Fick som vanligt bra kontakt i rumpan. Det blir bara bättre och bättre.

Belöningen då? Proteinpannkakor! Serverades med en chokladsås och frysta blåbär. Supergott!

Likes

Comments

Detta 👆 satt som ett smäck! Varit så sugen på avokado alldeles för länge nu så efter axelpasset gick jag raka vägen till Coop och köpte på mig lite gotte.

Likes

Comments

Hela sommaren har jag i princip levt på kvarg. Nu vill jag dock bli mejerifri och rena kroppen lite från allt processat mjölksocker. Märker även att min hy har blivit sämre och kroppen oftare är uppblåst sen jag började äta mycket mejerier. Jag fastnar verkligen i det så fort jag börjar. Det är verkligen beroendeframkallande för mig. Så nu är det dags att vänja mig av med detta. En månad för att göra det tidsbegränsat och sen får vi se. Är övertygad om att jag kommer må så mycket bättre utan så det kommer gå superbra! Istället för kvarg/mjölk/yoghurt kommer jag istället äta mer ägg, nötter och ja, andra proteinkällor helt enkelt.

Min vanliga frukost bestående av havregryn och lättkvarg byttes idag ut mot havregryn, sötmandlar och två kokta ägg exempelvis. Gott!



Hejdå kvargen

Likes

Comments

​Jag vet inte vad det var med min kropp igår men jag ville bara ätaätaäta. Så det gjorde jag. Bananbröd med bregott, burgare, glass, chokladbollar och choklad. Haha ja ni hör ju. Detta frossande resulterade i en svullen kropp som tog sig ut på morgonpromenad imorse. Nu i eftermiddag har jag även hängt på gymmet i tre (!!) timmar. Även om det är lite väl länge att träna var det sjukt gött att få svetta ur sig lite och bara gå in i min egen bubbla. 

Körde lite vad jag kände för idag, men passet såg ut såhär:

- Marklyft (blandade sumo & vanliga) x10

- Knäböj x5

- Chins (med gummiband, jag var TUNG idag, haha!) x5

- Stångrodd x4

- Kickbacks i kabelmaskin x3

- Knäböj i kabel (ny favorit för rumpan) x3

Avslutade med 20 min PW i backe.

Så en liten blanding av ben, rumpa och rygg helt enkelt. 

Likes

Comments

Skön vilodag. Ätit så mycket mat att min mage snart sprängs tror jag, haha! Njuter till fullo med andra ord.

​"Uuu här kan man ju göra dips!" 

Likes

Comments