nu har jag varit hemma från Grekland i en hel vecka redan. Sen dess har jag jobbat, flyttat, chillat.
jag bor för tillfället hemma hos min syster & svåger och älskade systerdotter. Trivs bra här!
Juste, jag hann med en sväng till bakken också! Var där med min familj och systrars vänner.
I veckan ska jag bara jobba & ha körlektioner. Kanske blir en sväng till festivalen ikväll med Sylvia & Mikaela!

vår vecka i Grekland är slut och vi sitter för tillfället på kos flygplats och väntar. Veckan har varit helt underbar och precis vad jag behövde.

Nu ska jag hem & tillbaka till verkligheten. Försöka få ordning på livet och samla nya krafter.
På mindre en än minut kan livet ta en stor vändning och helt plötsligt går allting i en uppförsbacke. Det gäller att ta sig upp för den, för att gå vidare. Jag hoppas min uppförsbacke inte är alltför lång.

Det är vad vi ägnar dagarna åt. Så mycket så att jag har fått soleksem över händer fötter & smalben.. Haha brännskadad :(

Igår hyrde vi fyrhjulingar och körde in till kos Stad.
Vi började dagen med frukost på en restaurang här i tigaki, som vi gillade supermycket så där äter vi nog idag igen. Sen började vi köra till kos och väl framme så chilla vi på stranden tills vi blev hungriga och fikade på ett ställe i gamla stan och gick sen i lite turistbutiker.
På kvällen satte vi oss vid poolen och läste allihopa innan vi gjorde oss klara för restaurang på kvällen som var supergott då med. (Samma ställe vi åt frukost på)
Vi avslutade kvällen med fisk spa. Jag och mamma skulle testa på det och det tog ca 15min innan vi ens vågat sätta ner fötterna. Jag drog upp dom lika snabbt och struntade i att göra det medans mamma satt kvar och skrattade ihjäl sig.

igår var vi ju på stranden stort sett hela dagen. vi tog en paus och lunchade på en restaurang i närheten och sen tillbaka till stranden igen. vi gick därifrån vid 17.30 tiden och då duscha vi och gjorde oss klara för kvällen.
vi cyklade mot kos som blev en ganska lång tur men vi drog inte hela vägen, det gör vi en annan dag!
vi åt middag på en restaurang och jag tog in en sallad, dom andra tog in mer vanliga maträtter. Maten var super och vi avslutade med baklava och kaffe innan vi cyklade hemåt igen!

igår fyllde lilla Ebba 14år och vi överraskade henne med en resa till Grekland! Så 23.20 lyfte vi mot Grekland och var framme ca 05.00 imorse. vi sov en stund innan vi gick ner och åt frukost.
Nu ligger vi på stranden, jag & mamma har precis avnjutit varsin fot massage och nu bara njuter vi i solen. Här ska vi tillbringa en hel vecka!

har jobbat de mesta sen sist jag skrev här. inget roligt som händer utanför jobb heller så dagarna är ganska sega. har iaf umgåtts med Emilia de senaste två dagarna, mys! Imorse gjorde vi scones till frukost!

Idag var jag ledig och min syster behövde hjälp med barnpassning så varför inte göra det till en heldag på leklandet!! Jag fick även med mig Alexandra och miley så Merlot hade en lekkompis hela dagen. Tanken var egentligen Ystad djurpark men vädret var så dåligt så vi valde leklandet före, hade verkligen jättekul! Älskar kvalitetstid med min älsklings Merlot ♡ vi har det jätteroligt ihop, jag lär henne minst lika mycket som hon lär mig! Fina älskade barn ❤️

Nu ikväll så har jag gjort matlådor inför imorgon och övermorgon, blev två sallader. Ser fram emot att avnjuta dom

I veckan har jag jobbat och haft körlektioner, i sin vanliga ordning med andra ord.
igår var jag hemma hos Sara och Joel med Adam. Vi mös med James ♡ därefter gick jag och la mig för jobb tidigt idag..
men en nyhet jag kan dela med mig av är att jag klarade min uppskrivning i tisdags!! nu är det bara uppkörningen kvar men den är inbokad så har en del övning fram tills dess. Sååå taggad!!

i fredags hämtade min svåger Simon upp mig vid 10.30 tiden för att påbörja vår resa mot Bornholm. Vi körde tillsammans med pappa och mamma (jag åkte på Simon) och tog båten över till Danmark ifrån Ystad. Jag satt på en sockerbit och fick satans ont i gumpen haha... när vi kom fram träffade vi alla andra och började slå upp vårt tält. därefter drog festen igång och det blev lite flaskor som tömdes. Mest Simon som tömde och jag bakom kameran!
Till middag var det grillning som vi avnjöt i fint väder & härligt sällskap.

På lördagsmorgonen vaknade vi och gick och åt frukostbuffé. Efter det så åkte vi iväg ett gäng till Gudhjem där vi först åt glass och sen åt middag. Fel ordning men sockret ska alltid in först! Det blev ytterligare en fin och solig dag.
Tillbaka på campingen så var det min tur att börja tömma flaskor och vi alla kom igång hyfsat okej. Vi sjöng och dansade och drack och skrattade tills kvällen började ta slut och vi gick och la oss igen.

Igår söndag så vakande vi och började packa ner tälten och få in alla grejer i följebilen innan vi tog motorcyklarna ner till Rönne där vi åt mat och drack kaffe innan det var dags att bege sig till hamnen för att gå på båten.

Jag har verkligen haft en supertrevlig helg tillsammans med familj och nära & kära. ser fram emot nästa år och håller tummarna för att jag då kan köra själv och slippa sockerbiten.