6 månader i USA! Wow vad tiden går snabbt! Jag har hunnit vara med om så mycket men tiden har bara rusat iväg! Jag är super stolt över mig själv att jag gör detta och jag känner hur jag växer som människa varje dag!
Klockan är mycket nu och jag är trött så jag tänker inte skriva så mycket. Här är lite bilder på saker jag gjort och upplevt.
Puss och kram från en trött tjej

Dag 7: Idag började jag klockan 9. Jag gick upp och tog en dusch, packade ihop min väska och gjorde mig klar för hemfärd. Idag blev vi serverade Papis grymt goda pannkakor till frukost. Vi packade ihop allt vårt och åkte iväg till flygplatsen. Flygresan gick hur bra som helst och jättesmidigt med bilen som väntade på oss när vi kom av flyget. När vi kom hem så strippade alla i hallen för att undvika att få med sig bedbugs in. Man kan lätt få med sig det från flyget och från alla människor. Alla tog en dusch och sen gick vi ut och åt middag och nu är det läggdags. Jag är supertrött fast klockan bara är 8:30. Godnatt!
Puss och kram från Connecticut

Dag 6: Idag började jag klockan 9. När alla hade käkat frukost så tog jag med mig pojkarna till stora poolen och vi var där ganska tidigt så vi hade poolen nästan helt för oss själva. Självklart utnyttjade vi det. Vi sprang, hoppade och lekte som bara den. Mina värdföräldrar plus lilltjejen kom lite senare med lunch. Vi åkte hem vi 4 och chillade. Vi åt en supergod middag och mina värdföräldrar gick ut med en kompis för drinkar så jag och farföräldrarna är hemma och är barnvakter. Mysigt! Imorgon åker vi hem vilket ska bli tråkigt!
Puss och kram från Florida

Dag 5: Idag började jag klockan 10 och åt frukost vid poolen. Jag stannade hemma med lilltjejen medan resten av min värdfamilj åkte till stora poolen. Idag har det varit jättefint väder. Det har varit mellan 27-30 grader med klarblå himmel. Jag och lilltjejen mötte upp dom andra när hon hade vilat klart. Vi hängde stor sett hela dagen vid poolen och sen på kvällen åkte vi och åt pizza. Jag tog en pesto pizza med kyckling. Det var supergott! Nu är det snart dags för läggdags!
Puss och kram från Florida

Dag 4: Idag var jag ledig igen. Det har varit växlande med moln och sol hela dagen. Jag tog en cykeltur till poolen och åt lunch. Vi har bara tagit det lugnt allihopa, pojkarna har feber så det är lugna gatan.
Puss och kram från Florida

Dag 3: Idag har jag varit ledig. Jag sov till 9 och tog en kaffe vid poolen. Idag åkte vi till beach cluben och låg vid poolen fram till klockan 4. Vi åt supergod lunch, lekte i poolen, solade och badade. Bilderna får helt enkelt tala för sig själva! När vi kom hem så kollade jag lite på en film och tog det lugnt fram tills det var kvällsmat och nu har barnen tittat på Trolls och det är snart läggdags för oss alla.
Puss och kram från Florida

Dag 1: Igår åkte vi hemifrån vid 11 och flyget gick 1:30. Det tar 3 timmar att flyga. Det var Heaths första gång på ett flygplan. Vi hyrde en bil när vi kom fram och det tog bara 20 minuter från flygplatsen till huset. När vi kom fram var maten framdukad och alla var så hungriga. Det var pasta med köttbullar. Så himla gott, åt så att jag nästa sprack! Vi tog det bara lugnt på kvällen och gick och la oss.

Dag 2: Jag jobbar medan vi är här så idag började jag 8 och då hade barnen redan vart igång ett tag. Dom fick frukost och sen lekte dom. När Heath och Demi vaknade så gick jag och pojkarna ut till poolen och badade några timmar. Det har vart lite molnigt och temperaturen har legat på 24 grader. Till kvällsmat idag blev det pannkakor, det var dom godaste pannkakor jag ätit på väldigt länge!!! Mina värdföräldrar gick ut på middag och jag och farföräldrarna var barnvakter. Imorgon är jag ledig så ska gå och lägga mig nu så jag förhoppningsvis kan sola och ligga vid poolen hela dagen!

Puss och kram från Florida

Road trip med svenska gänget!
Vi åkte på en minnesvärd road trip.
Dag nr 1. Första stoppen var Vermont där vi gick och kollade på Ben & Jerry fabriken. Vi fortsatte sedan till stopp nummer två, New Hampshire. I New Hampshire hade vi biljetter till ett isslott men det var inte förens dagen efter. Vi sov i bilen vilket var svinkallt men vi överlevde.
Dag nr 2.
Det kändes som vi hade åkt till Sälen. Vi åkte till ett skidsystem och åkte upp för berget för att se den vackra utsikten. Vi åkte därefter till isslottet. Det var svinhäftigt men väldigt kallt! Tror aldrig mina fötter har fryst så mycket som dom gjorde när vi gick runt där.
Vi åkte vidare mot Maine. Där åt vi lunch på Anju och sen var det dags för att bege sig hemåt. Det blev många timmar i bilen men det var väldigt trevligt!
Jag låter bilderna tala för sig själv 😀
Puss och kram Elin

3 december.
Jag och Erika hade bestämt oss för att spendera våran lördag i City. Mer än så hade vi inte planerat. När vi gick runt vid Rockefeller center så bestämde vi oss för att ta något att dricka. När vi satt och drack så kom vi på att vi borde göra en barrunda. Så blev det! Vi hann med 4 barer men det var super trevligt! Lite dyrt också haha! Full blev man men jag sov gott på tåget hem iallafall. När jag kom hem så var jag 99% säker på att mina värdföräldrar sov. Men det gjorde dom inte, min värdpappa hoppade fram och skrämde skiten ur mig. Dom senaste veckorna har jag skrämt dom så nu passade dom på. Min värdmamma ropade HAHA PAYBACK'S A BITCH.
Puss och kram från Elin

Idag så har vi haft födelsedagskalas för Tanner som fyller 4 nästa vecka. Vi var på brandstationen och firade! Så himla fint och mysigt. Alla barnen tyckte det var så coolt med alla brandbilar. Jag blev har gått och blivit förkyld men jag mår bättre och bättre för varje timme! Solen lyser och det är klarblå himmel, 15 grader ☀️ Hoppas alla är friska där hemma! Kram Elin