Header

healthy, Träning, Träningschema

1. Squats, 12 reps 3 sets
2. Knäböj på ett ben, 12 reps 3 sets
3. Sumpböj (med vikt), 20 reps 3 sets
4. Utfall (med vikt), 15 reps 3 sets
5. Kissande hund, 20 reps 3 sets
6. Raka marklyft, 15 reps 3 sets

Körde dessa rump/ben övningar idag!:)

Likes

Comments

Allmänt, Mode, Shopcorn, Smycken, Style


I samarbete med Shopcorn.

Hej! Fick hem detta tjusiga Baliyano armbandet på posten idag från https://www.shopcorn.com (klicka på länken så hittar ni flera tjusiga smycken). Färgerna tillsammans skapar ett fint och stilrent armband, en klick färg. Som går att matcha med olika klädstilar, exempelvis, hade jag matchat armbandet med en vanlig klädstil såsom, en vit blus eller topp med jeans för att skapa en form av brytning som armbandet skapar. Det blir alltså inte för mycket eller för lite. De speciella med armbandet är att den är gjord av äkta silver därmed handgjord och att det finns en förkortning på armbandets märke alltså "B" som det står. Om man inte har någon aning om vad man ska köpa till sin vän, kille, flickvän, mamma, pappa eller syskon, kan man beställa hem denna som present. Det finns dock andra modeller och färger av samma märke på smycket, som ni ser här under bland de 3 olika smyckena, därmed andra varor som Shopcorn erbjuder.

I samarbete med Shopcorn.

Dessa 7 produkter är bland mina favoriter som kommer från hemsidan https://www.shopcorn.com. (Shopcorn kommer från Sverige för er som inte vet), där massvis med kända varumärken förekommer. Finns varor för både män, kvinnor och barn. Där sortiment för hem & inredning, sportkläder, hälsa&skönhet, mobiltillbehör, smycken går att beställa, endast 49 kr i frakt!!

Likes

Comments

healthy, Träningschema, Träning

1. Kissande hunden, 3 sets 12 reps
2. Squats, 3 sets 12 reps
3. Sumoböj, 3 sets 12 reps
4. Goblet Squat, 3 sets 12 reps
5. Bulgarian Split Squat, 3 sets 12 reps
6. Utfall (med vikt), 3 sets 12 reps
7. Marklyft, 3 sets 12 squats

Körde rumpa idag på gymmet, dessa övningar. Ska jag vara ärlig orkade jag inte hitta bilder på dessa. Funderar på att ta egna istället, får se till nästa gång. Nu ska jag duscha, pusshejjjj

Likes

Comments

Träning, Träningschema, healthy

1. Skivstångsrodd, 3 sets 10 reps (bild 1)
2. Latsdrag, 3 sets 10 reps (bild 2)
3. Omvända flyes, 3 sets 10 reps (bild 3)
4. Sittande kabelrodd, 3 sets 10 reps (bild 4)

Körde rygg, gjorde dessa 4:a övningar som ni ser på bilderna!

Likes

Comments

healthy, Träning, Allmänt

Inskaffade mig ett par högmidjade (pluspoäng) träningstights, från H&M. Jätte sköna & de sitter bra. Är jätte kräsen när det kommer till träningstights, antingen åker de upp medan man tränar eller så sitter de inte bra. Sååå tillslut hitta jag ett par :-) anyway, ska dra och träna strax, kommer med ett inlägg sedan på övningar jag tänkt köra!!! Bye

Likes

Comments

Allmänt, Mode, Style, skor

Något jag älskaaaaar och prioriterar är skor, alltså sneakers/sportskor. Som ni ser på bilderna är jag ett "fan" av Nike och Adidas, både skor och när det gäller kläder. Dessa var några jag orkade ta kort på bland resten av skorna jag har bland mina hyllor. Ursäkta min hand som står i vägen och att några ser smutsiga ut, kan tycka att det är rätt snyggt med skor som är slitna och smutsiga.

Anywau, dessa är mina favoriter

pusshejleverpastej

Likes

Comments

healthy, Träning, Träningschema

Progressss bilder på min mage jag jobbat med.

Körde mage + rumpa (tillsammans med ben) igår:

När jag tränar mage så kör jag som en intervall, emellan varje övning, sedan vilar jag 1-2 minuter och kör hela "passet" igen, tills jag är klar med allt.

Magövningar:
1. Sit-ups, 3 sets + 12 reps
2. Alternerande hälnuddningar, 3 sets + 12 reps
3. Fällkniven, 3 sets + 12 reps
4. Rysk-twist, 3 sets + 12 reps

När det gäller rumpan/benen, tränar jag likadana övningar under 4 veckor, med samma antal sets dock kan mina repetioner varieras. Enda skillnaden är att jag höjer vikterna för varje gång jag känner att jag blivit starkare. Efter 4 veckor, har jag andra övningar.

Rumpövningar:
1. Barbell squat, 3 sets + 12 reps
2. Split squat, 3 sets + 12 reps
3. Wide Stance leg press, 3 sets + 12 reps
4. Back extansion, 3 sets + 12 reps
5. Barbell Hip Thrust, 3 sets + 12 reps
6. Cable kick back, 3 sets + 15 reps

Hoppas ni gillar det! Tycker att det är smidigt och lägga ut sin träningsplanering här, då ni kan göra samma, men även att jag har mer kolla över min process och övningar. Nu vet jag inte men ni kanske hade istället velat se bilder på övningar till nästa gång? Ni avgör YES or NO. Men vilket som, kan jag lägga ut bilder i fortsättningen.

Pusshej

Likes

Comments