Idag var både jag och mamma lediga så vi tog en trip till pite och åt sushi och gick lite på stan! Riktigt mysigt.
Vi har redan börjat ladda upp inför säsongspremiären av Greys Anatomy😍 äntligen är det dags!

Och imorgon kommer Linnea hit och hälsar på över helgen, ska bli såå kul💃🏻

Återigen måndag då.. Har haft en mer eller mindre bra helg! Hade det jättetrevligt i lördags med fina vänner och sedan ett besök på brygg.

Började veckan med lite jobb och resten av veckan får vi se vad som händer. Är än så länge ledig!
Kan inte fatta att det är nästa vecka som jag och mamma åker till Stockholm! Det har gått så snabbt och jag längtar sååå! Inte heller länge kvar tills min tatueringstid😍

Hej på er! Tänkte bara slänga in ett litet inlägg då det ekat rätt så tomt här. Igår var jag och Alexandra på bio och såg Blair witch, har lite ont i hjärtat nu efter alla jumpscares🙄 och ikväll blir det utgång! Kommer bli så kul💃🏻

Hej på er!
Jag och mamma snörde ihop denna frukost innan jag drog iväg på jobb. Såå gott! Har jobbat hela veckan och sen jobbar jag natt imorgon, sen får jag ledigt nån dag innan nästa pass!
Hoppas ni haft en bra helg☺️

Hej på er! Idag har jag mest vandrat runt på stan med Lina, vi lunchade på subway och gick sen en runda för att köpa lite nödvändigheter. Så som concealer, silverschampoo och brynfärg😌🙌🏼
När jag kom hem städade jag litegrann, lagade middag och efter det har jag mest sett på modern family. Funderar om jag ska ta en promenix till Ica och köpa en kanelbulle då det trots allt är dens dag idag..

Jobbade 7-15 idag och möttes inte av en så rolig överraskning när jag gick ut till bilen imorse. Frost på rutorna. Hell no jag är så inte redo för vintern och minusgrader😣
Följde sen ikväll mamma och simmade en sväng, så skönt!

Men förutom det så känns allt så himla bra nu. Åker snart iväg till Stockholm, har bokat tatueringstid, funderar på en resa till USA, ska snart göra fransförlängning och fixa naglarna💅🏼 och det är nära till jul! Inte mycket att klaga på!

Vaknade. Åt frukost. Städade. Fikade på stan med en kompis. Vilade. Lagade middag. Såg bio med mamma.
Atm: väntar på dessertmästarna. Lugn och trevlig dag blev det! Nu ska jag fortsätta äta mina popcorn, ha en bra kväll💕

Såhääär blev resultatet! Kass bild men den är tagen med mobilen. Är lite ljusare i verkligheten. Rätt så nöjd ändå, men kommer mest troligt försöka få det ännu ljusare. Men nu ska håret få vila ett tag💆🏼💇🏼

Den här tatueringen har jag suktat efter ett tag nu, tycker den är så fin. Ska försöka boka in en tid nånstans och göra nåt liknande! Vill också påbörja min sleeve snart men har lite idébrist. Vet lite enstaka saker men vill som ha tänkt ut hela innan jag påbörjar den🙊

Imorgon ska jag till frisören så ska försöka hinna ta en förebild innan jag åker på morgonen. Så taggad på lite förändring!

Igårkväll stod party på schemat. Hade en himla trevlig kväll med trevliga personer.
När jag vaknade idag så åkte jag och mamma ut till mormor och morfars stuga för att hjälpa till med att ta upp båten. Passade på att plocka med mig massa blåbär hem😋
Nu blir det en sväng till subway, som jag längtar efter en macka därifrån! Hoppas ni får en bra kväll!