Jag är inte såhär glad över att vara tillbaka i skolan, tyvärr.

Idag är första dagen tillbaka i skolan, jag har bara haft en lektion änsålänge och ska strax ha min första danslektion på två veckor! Det har jag faktiskt längtat efter så det ska bli väldigt roligt. Och det var såå skönt att få tvätta håret i svensk vatten, mitt hår känns äntligen som mitt eget igen❤️ Det är sjukt egentligen att det kan göra sån skillnad!

Grå polo - Gina Tricot | Grön bomber - H&M | Svarta jeans - Gina Tricot

Hon lämnar ett stort, gapande tomrum efter sig som hon alltid gör när hon går någonstans. Det är så med vissa personer. De tar stor plats och lämnar stora hål efter sig när de går. Med mig är det raka motsatsen. Jag gör inte så jättemycket väsen av mig, om jag skulle resa mig och cykla hem nu skulle det nästan inte märkas. De andra skulle bara kunna fortsätta som innan. Så är det inte med henne.

Igår åkte jag direkt från flyget till min kompis Felicia som hade fest för att hon för en-två veckor sedan fyllde tjugo! Det var trevligt folk även om jag bara kände tre personer på hela festen haha, men folk var skittrevliga. Jag & Annie gav henne shotglas med led-ljus i, när man hällde i vätska så började de lysa. Tre olika glas med tre olika färger, rött, blått & grönt. Sen cyklade vi hem och Annie skjutsade mig till Sakke där jag var vid tre och somnade gott❤️

Godkväll, idag har jag legat vid poolen hela dagen och rostat min kropp ännu lite till! Har ganska ont nu faktiskt.. Efter middagen så gick vi ut och jag handlade present till både Nathalie & Sakke, det känns väldigt skönt ändå😇 imorgon är sista heldagen vi har här vilket känns ganska sorgligt, jag längtar inte det minsta efter skolan kan jag ju säga men jag saknar mina vänner.

Idag har jag haft solfrossa, eller mamma sa det iaf så jag tror på henne haha. Så jag mådde inte alls bra i förmiddags men jag hällde i mig massa vatten och mådde bättre sen så jag lade mig vid poolen ändå och fortsatte dricka vatten. Jag läste ut min ena bok och har börjat på nummer två. Sen har jag plockat en citron, det är vad ni ser på bilden😉

Bilder från poolen idag

Idag har vi legat vid poolen hela dagen och det har varit så himla härligt! Jag har bränt min näsa litegrann tyvärr men annars är allting hur bra som helst! Jag har inget att klaga på, förutom maten som jag inte älskar överdrivet mycket haha.

Hej, äntligen är första videon uppe. Jag fick faktiskt upp den igårkväll efter lång tids uppladdning haha😃 Det är ju enbart resan hit och vi kom ju fram klockan fyra på natten så denna vloggen är inte jättespännande men jag håller på att ladda upp vlogg nummer två nu och den är mycket roligare. Jag hoppas ni tycker om min vloggvecka och gör det så får ni jättegärna gilla, kommentera och prenumerera så får ni se fler.

Det är första dagen och det är superfint väder, 31 grader och klar sol! Imorse var vi på hamam och sen har vi ätit lunch och nu solat! Vi ska bara mysa i solen hela dagen☀️

Ja, man kan ju ha det sämre! Vi var nyss nere och åt frukost, det var sådär men det funkar. Pannkakor & äggröran lär det bli som frukost för mig hela veckan😃 tyvärr var där inte mycket frukt och grönsaker men det finns inget att klaga för, utsikten är superfin och vi ska alldeles strax bli upphämtade för att göra hamam VIP. Supermysigt ska det bli!

Bilder från igår

Nu är vi äntligen påväg till flygplatsen, flyget går inte förrän 8 ikväll men vi åker med min mormor & morfar och de vill ju vara där väldigt tidigt haha så vi får bara le och följa med. Nejdå, skämt åsido så ska det bli väldigt mysigt att resa med dem! Det står ju på min bucketlist i år. Vi ska mysa hela veckan!