Halloj! Det går några dagar (eller väldigt många) mellan mina inlägg nu, det kan bero på att jag jobbar för fullt, har knappt en lugn stund och när jag väl är ledig kan jag inte riktigt slappna av heller hemma eftersom det är saker som ska göras där också, som tvätta, städa diska osv. Längtar dock tills på lördag då jag ska iväg på lite festligheter för en kompis som har fyllt 20.

Annars så är det väl inte så mycket som händer just nu mer än att jag jobbar som ett djur. Vi har eller vi och vi, L har byggt en varanda nu och det blev sååååh bra! Är så stolt över han och väldigt imponerad!

​Just nu har jag rast och ska snart börja jobba igen, jobbar 12-20 så fyra timmar kvar som jah ska kämpa mig igenom! 👊

​Såhär såg gårdagens morgon ut, startade med en härlig promenad i mestadels solsken! Sedan har jag haft fullt upp måndag och tisdag med inskolning, det är även inskolning imorgon med! Det går faktiskt bra, så himla roligt! Så nästa vecka börjar det på riktigt!

Nu ska jag börja laga mat så att jag hinner åka iväg och träna innan det blir jättesent, börjar 7.00 imorgonbitti så behöver komma i säng tidigt ikväll, eller iaf tidigare än igår...

Goddag! Idag sov jag länge! Så här länge har jag inte sovit på länge kändes det som! Sov nog till 10.30! Jätteskönt faktiskt!

Igår var det kubb hela dagen! Det var skitdåligt väder, det regnade typ hela dagen och var muligt, men folket var ändå på gott humör tyckte jag. Vi gick vidare från grundomgången med väldigt mycket tur kan man säga, trodde inte alls att vi skulle gå vidare, men tyvärr så torskade vi i 8-delfinalen mot de som kom tvåa totalt i turneringen.

Sedan på kvällen så åkte jag, L, Syrran och hennes kille till Stan för en kväll med mat och bowling! Vi åt på Oscars, första gången för någon av oss, och det var väldigt bra mat där! Rekommenderas! Sedan blev det bowling på Södra Berget och gissa vem som vann? Jag (såklart) vann stort! Väldigt roligt! Sedan var det dags att åka hemöver. Jag somnade i soffan för det blev en väldigt lång dag för mig... men en bra och händelserik dag!

​Idag ska jag nu gå en prommis med Leo för att sedan käka en lättare lunch och städa och träna innan jah far till mamma för att äta middag där och kolla på Island matchen ikväll, hejja Lagerbäck!

Nu är vi hemma i Sverige efter 17 dagar utomlands med lite öluffande. Jag trivdes väldigt bra på alla öar och längtar tills jag kan få göra om det igen, men den gången tillsammans med min kärlek.

Just nu är jag hos mamma och väntar på att L kommer hem så jag äntligen kan få träffa honom efter nästan tre veckor.. de sista dagarna har varit riktigt jobbigt tycker jag.. har inte varit ifrån varandra såhär länge någongång..

Men iaf så är jag väldigt sugen på att tatuera mig , jag vet vad jag ska göra så måste bara jobba lite grann och tjäna ihop lite pengar sen så! 👌 nu i veckan så fick jag svar på sista rapporten och nu är allt godkänt och jag går officiellt på sommarlov 👏👌

Igår åkte vi iväg för en utflykt till en strand, tyvärr så blåste det stormar och solstolarna var väldigt dyra tyckte vi. Nja inte den bästa utflykten kan man säga, dock så var det flera som kajkade ute på vattnet och det var väldigt häftigt att se!

​Idag blir det stranden för fulla muggar och ikväll en tripp in till staden för lite middag 😊 ikväll spelar ju Sverige en viktig match mot Belgien! Sverige måste vinna för att kunna gå vidare i EM!

Nu har vi landat lite här på ön Naxos och sett oss lite omkring. Igår (söndag) blev en dag vid stranden för att pressa lite. Igårkväll var vi in till Naxos stad och åt middag, det var hur mysigt som helst och innan middagen gick vi upp på ett litet berg för att kolla på en ruin från ett gammalt tempel som hade stått där, väldigt intressant!

​Ruinen är byggt 530 före Kristus, tyvärr blev det aldrig färdigbyggt eftersom ett krig kom ivägen. Det är gjort av marmorsten allt och det var helt otroligt att se vilka stenblock det var och man kan bara undra hur det verkligen byggdes.

hej och godmorgon! Sitter och har precis ätit frukost ute på balkongen. Det är jättehärligt väder här och jag trivs så himla bra! Börjar äntligen se lite färg på kroppen som är brun! 👌 Tänkte visa er lite bilder från det förra hotellet, Kokolas som vi bodde på i Georgeopolis, Kreta!

Jag ber om ursäkt för den dåliga bildkvalitén på vissa bilder, de togs 05.30 på morgonen i lite stress. Nu ska vi ut och lägga oss vid poolen, blir en sådan dag idag 😎

Goddag!

Idag blev det en tidig morgon för idag är det dags för öbyte! Vid 6.00 lokal tid lämnade vi hotellet i Georgeopolis för att åka till Heriaklion. Väl i Heriaklion så säger de att våran färja som skulle ta oss direkt till Naxos inte går och vi får åka en annan för att byta på Santorini. Nu väntar vi på att få gå ombord så hör jag av mig mer när vi kommer fram till hotellet i Naxos.