Hejsan! Uppdateringen har sjunkit pga att jag har inte haft något intressant att berätta. Lite saker har jag gjort i alla fall (annat än jobbat) dvs träffat mommo❤️, varit ut på sjön och njutit av det fina vädret. Även om vädret har varit fint så har det varit lite kallt 😒 Jag har i alla fall fått jobba vilket glädjer mig! Jag får jobba nu då simskolorna håller på även om det är dåligt väder, så det är ju en säker lön för mig. Enda nackdelen med jobbet är nog att jag inte vet när jag ska jobba, det kan bli ensamt och långtråkigt annars är det ganska kul!

Idag har jag varit riktigt trött så nu är jag på min andra redbull, dyyrt.. och igår jobbade jag 9 1/2 h, jag misstänker det blir lite samma idag och imorgon har de lovat fint å varmt hela dagen! Hoppas ni har det bra med bra väder!

Hejsan! Hoppas er dag har varit bra hittills, det har min i alla fall. Vaknade lite senare än tänkt, men det gjorde inget. Steg upp, åt frukost, fixade mig och åkte till stranden där ingen själ befann sig så det blev hemfärd direkt.
Efter en stund kom min käre vän Sara efter mig och vi for till stan. Kollade lite och köpte lösögonfransar, brun utan sol och rakhyvlar. Saker jag har behövt.

När vi skulle åka hem ca 15 tiden fick jag ett samtal om att lastbilen med glass är redan vid kiosken vilket jag inte hade en aning om. Som tur åkte min snälle bror och Linus för att ta upp dörren. Så när jag kom hem for jag direkt dit och fixade glassarna i ordning.

Åkte från kiosken och åt i hastiga tag eftersom min käre vän Tony väntade på mig för att vi skulle ut. Så nu sitter jag här på Abc och skriver detta för att jag inte ska glömma bort det.

Både fransarna och denna lotion är nya produkter för mig så ska se vad jag tycker om dem sen.

Ha en bra dag!

Hej på er! Jag måste verkligen be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men sanningen är att jag har inte haft något intressant att skriva om.

Nu har i alla fall midsommaren flugit förbi med samma temperatur som i December. Trots vädret så hade jag trevligt med bästa sällskap. Så på fredagen kom grannarna och Linus till villan och vi åt god mat och drack gott. Mot kvällen åkte jag, Jonne och Johanna vidare till några ställen och träffade mera folk. Det var riktigt kul!

Igår åkte vi till farbrors vill för att fira honom när han fyllt. Så kul att se alla släktingar igen! Vädret var inte då heller på bästa sidan, men det gjorde inte så mycket då. Åkte hem och direkt vidare till Strand-Mölle för att äta med familjen. Det var gott också☺️Jag åt en tropicana med champinjoner, mums! Åkte hem igen och sedan vidare till villan dit Simon, Tony och Johanna kom. Oj, vad jag har saknat såna kvällar som den. Slutade ca 04 och jag, Jonne och Simon sov över på villan. Gick hem idag och har varit och kastat frisbee och spelar på GameCube, annars så har inget speciellt hänt.

Hoppas ni hade en bra midsommar!😄

Hejsan! Som det står i rubriken kommer detta inlägg ut väldigt sent, vilket beror på att jag inte får någon sömn som leder till ovethinking och som därifrån fick mig att tänka på att skriva ett blogginlägg!
Som jag nämnde i det tidigare inlägget så hoppades jag på att få åka och fiska vilket jag fick! Med min bror Edvard och Linus åkte vi ut med båten i Karperöfjärden och jag metade medan de kastade. Jag hade hela tiden någon fisk som nafsade, med de åt bara upp min mask utan att fastna i kroken! Så inget riktigt napp fick vi, utom en mört och en liten aborre... bättre lycka nästa gång!

Idag har det bara regnat så jag åkte med mamma och Fredrik efter lillebror och sedan till XXL för att handla en ny putter, shorts och sockor på rea. Efter det åkte vi hem och lagade sushi. Inget annat vettigt har jag åstadkommit idag.