Vaknade vid 6 på morgonen idag hade ont i precis hela kroppen kunde somna om till klockan 9 men vakna några gånger mellan där. HATAR dessa sängarna lika hårda som golvet på vårt rum. Tur Sebastian kan sova i den i alla fall. Vi åkte och åt frukost på favorit stället men börjar tröttna på deras frukost nu gillar bara deras smoties. Låg och pressa i solen en timme efter frukost sen vid  1 tiden åkte vi till tatueringsstudion för Sebastian skulle sitta sin andra sittning. Magnus och Jeanette kom efter ungefär 2 timmar så stanna dom där lite men sen åkte jag och Jeanette till rummet med Thilda och  Magnus stannade kvar hos Sebastian. Vid 7 tiden var Sebastian färdig och vi åkte till marknaden här i Chalong. Där har vi spenderat vår kväll och nu är vi tillbaka på rummet.

Idag har varit en lugn dag. Vi åt frukost vid 10 sen åkte vi till gymmet vid 11 tiden. Efter det åkte vi till frisören så Sebastian fick raka sig. Vid 1 tiden åkte vi mot Kata för att möta upp Magnus för att beställa mat och sen åka till deras hotel i Patong. Vi har varit där hela dagen.
Kom till rummet för ett tag sen och nu ligger vi bara i sängen och kollar serier.

Nej nu går tiden alldeles för snabbt.. vill inte hem till allt snö enda som gör så jag vill hem är min familj och vänner.

Våran dag idag har varit perfekt. Vi vaknade utvilade vi tog en sovmorgon hehe. Tog på oss och gick och åt frukost efter frukosten så vila vi lite. Vi skulle egentligen stanna i Chalong på rummet för vädret idag har inte varit jätte bra solen har inte varit framme så jätte mycket men vi bestämde oss endån för att ta moppen till stranden. Vi var på stranden i ungefär 2 timmar men la typ och sov dom timmarna, solen var knappt ens framme. När vi kom tillbaka till Chalong så gick vi och åt sen tillbaka till rummet vila lite och sen gjorde vi v oss för att sen ta moppen till Central Festival där vi spenderat hela kvällen med massa mys och såklart avsluta vi dagen med bio

tället där vi nästan alltid äter frukost

Där vi bor

Påväg till stranden

Lunch

Middag

Central Festival

Dagen började med en frukost tillsammans med Jean och Thess fick dock vänta 45 minuter på den -.- efter frukosten körde Jean och Thess till tatuerings studion jag la mig vid poolen och Sebastian gick in på rummet och vila.
Vid halv två tiden körde vi också till tatuerings studion för nu var det dags för Sebastian och tatuera sig. Jean blev klar vid halv 5-5 tiden och då körde han och Thess direkt för det var deras sista dag här idag...:( tomt utan dom nu. Sebastian låg och plågades till halv 6. Hans tatuering är GRYM men han har en sittning kvar.
Vi kom hem till rummet vid 6 tiden, la i sängen ett tag och vila sen gick vi och åt.
Nu ligger vi döööda i sängen och kollar serier. Klockan är inte så mycket här men blir nog att vi släcker ner för idag snart.

Blir dock tråkiga mobil bilder idag igen för jag är slarvig med kameran men imorgon ska den med ÖVERALLT!

(På tatuerings studion)

En sliten och trött Sebastian

Just nu.

Orkade inte skriva något igår så jag skriver nu idag vad vi gjorde.
Vi gjorde absolut INGENTING igår Jean skulle egentligen tatuera sig men blev inte av så vi gick bara och hade dö tid.
Vid 8 tiden på kvällen åkte vi och åt mat på vårt favorit ställe med Sam och hans flickvän.
Vi satt där och snacka massor tills klockan 10.
Sen var det raka vägen hem till sängen.

Dag 20 idag om 8 dagar åker vi hem... tiden har gått alldeles för snabbt...
Vad har vi hittat på idag då? Jag har legat vid polen och stekt medans Sebastian, Thess och Jean stekt på stranden. Jag HATAR ju sanden på stranden så jag är mycket hellre vid polen.
Vi var och åt fin middag med Jean och Thess innan för det är deras sista kväll dom kan hitta på något dom åker hem nu den 22e :(
Vi hann också med en film på bio igen hihi denna gången blev det "Jake Ryan" tror den hette så i alla fall.
Nu ska vi sova klockan är 00:30 här i Thailand.

Idag har det varit massor med sol så jag har legat vid poolen och solat medans Jean,Thess och Sebastian var på stranden. Jag HATAR stranden för all sand så jag föredrar poolen.
Nu på kvällen åkte vi in till Chalongs marknad och kolla rundor och såklart köpt lite saker.
Just nu sitter vi på en restaurang och äter mat efter detta ska vi till rummet och sova.

Detta blev också ett tråkigt mobil inlägg för jag har inte tagit några bilder med kameran.

Nu går dagarna snabbt tycker jag nästan lite för snabbt. Jag har ju sagt att jag ska komma hem och vara JÄTTE brun men lär inte bli så verkar det som. Aja vad har vi gjort idag då? Vaknade i sviten vid 9 tiden och börja packa ner d sista sen checka vi ut, tog moppen och körde tillbaka till Chalong och fy vad skönt det var att komma tillbaka. Tar tillbaka allt jag sagt om att jag inte vill bo i Chalong det är så S K Ö N T här. Lugnt och fridfullt. I alla fall. Sebastian och Jean stack till gymmet och medans jag och Thess stanna kvar på rummet. Vid 1 tiden åkte vi till en strand långt åt helvete bokstavligen talat men så värt det. Vi var på stranden till ungefär halv 5 tror jag körde in om Patong köpte shampoo och balsam sen en subway. Sebastian, Jean och Thess åkte sen till Chalongs marknad men jag stanna på rummet och plugga så nu har jag lämnat in 3 arbeten 👍

Nu ska vi strax sova. Har dock inte tagit några bilder idag. 😔

Dag 16

Dagen börja med att jag och Sebastian åkte till mitt favorit mat ställe här i Chalong och åt frukost. Tog världens godaste Jordgubbs Smotiie eller hur det stavas.  Vi åkte tillbaka till vårt rum och väntade på Jean och Thess för dom tre skulle sticka och träna. Medans dom var och träna så packa jag väskan för jag och Sebastian skulle åka in till Kata och bo i en lägenhets svit som han bokat till oss för det var min födelsedag. Vi kom till Kata vid 1 tiden vi fick ett jätte bra bemötande av personalen som körde oss med en typ golfbil till rummet och visade oss runt. Rummet var aaas fint jätte mysigt verkligen. Vi packade upp våra grejor och gick sen in till Magnus och Jeanette som vi bodde bredvid. Vi tog det lugnt hela dagen fram tills 5 tiden då jag, Jeanette och Thess gick och fick pedikyr. Vid halv 7 tiden börja jag göra v mig för jag och Sebastian skulle åka och äta på restaurang vid halv 8. Restaurangen var så sjukt mysig. Den låg exakt vid stranden så man såg ut över havet när vi satt och åt. När vi beställde in efterrätt så kom servitriserna med en ananas som var urgröpt och som där var massa glass i och sen ljus så sjöng dom Happy Birthday till mig. SKÄMDES ihjäl haha. Efter restaurangen åkte vi tillbaka till rummet och så sminkade jag Thess och fixa till mig sen börja vi dricka lite smått. Vid halv 1 sen tog vi en taxi in till Patong och där blev det sen festande hela natten.

Fick också VÄRLDENS FINASTE SKOR AV Jeanette Magnus Jean och Thess.

Nej polen är inte grön det är kaklet i den!

Dag 17

Jag var mer död än levande men såg ut som att Sebastian mådde rätt bra. Det blev poolhäng inne hos Magnus och Jeanette hela dagen med Jean och Thess. Vakna också med meeega halsont för jag fick för  mig att jag skulle bada när vi kom hem på morgonen så jag hoppade i poolen men det var ju SVIN kall. Bra där Carolina.

Idag har det varit en jätte lugn dag för min del jag har varit på hotellet hela dagen och solat och legat i sängen och kollat paradise hotel. Sebastian har varit och klippt sig idag och just nu är han i Kata.
Vädret har inte heller varit bra idag varit mycket moln så solen har inte visat sig så mycket.