Hej hörni!! Igår kom vi fram till hotellet vid 23 tiden, checkade in, packade upp och sen somnade vi nästan på en gång. Vårat hotell och området eller resorten där vi bor är verkligen över förväntan. Hotellrummet var mycket större och fräschare än vi trott och dessutom har vi en stor balkong med två solstolar på <3 Frukosten imorse var jättegod med stort utbud och poolen är super fin.

Idag har vi nästan bara legat vid poolen än så länge och solat och badat, det har verkligen varit så varmt och fint väder idag. Om ni vill se fler bilder/videos från hotellet så kan ni adda mig på snapchat: ebbalindblad

Nu ska vi i alla fall äta lite lunch så vi sitter i poolbaren och har beställt in en kyckling macka och fruktsallad. Efter vi ätit går vi förmodligen tillbaka till poolen ett tag.

Tjatja, imorgon åker jag och Emilia till Fuerteventura, wohooo!! Ska bli så otroligt skönt att åka utomlands till värme och palmer. Eftersom vi åker imorgon har vi idag varit ute på stan och shoppat det sista inför resan. Vi började dagen med att åka till söder och Hälsocafeet Mahalo och åt en varsin acai bowl <3 om ni aldrig provat deras acai bowl, gör det!! Den är så fruktansvärt god. Jag tar alltid loco toppingen och så byter jag ut jordnötsmöret mot banan och sen extra mycket bär, helt klart värt 95kr.

Efter våran frukost/brunch/lunch åkte vi till mall of Scandinavia där vi varit fram tills nu. Köpte några behövliga saker som jag verkligen måste ha inför resan och några onödiga grejer också såklart. Nu ska vi i alla fall gå och möta våra mammor på en tapas restaurang och äta lite middag. Puss pusss

Nu är videon uppe som jag spelade in häromdagen! Kanske inte blev det bästa men ska förbättra mig tills jag åker utomlands på tisdag :)

Idag har det verkligen varit den finaste dagen på hela sommaren, det har varit svin varmt och soligt hela dagen och på kvällen var himmelen super fin. Spenderade i alla fall hela dagen nere vid havet och nu på kvällen har vi haft gäster så vi grillade hamburgare och åt blåbärspaj till efterrätt.

Imorgon ska det med största sannolikhet vara dåligt väder så då åker jag förmodligen in till lägenheten i stan och börjar packa inför fuerteventura!!

Just nu sitter vi på Grinda och äter lunch, efter maten åker vi nog hemåt eftersom det inte har varit så fint väder idag. Ska bli skönt att komma tillbaka till landet för har en hel del grejer att göra. Måste börja packa eller i alla fall börja kolla lite på det jag ska ha med mig till Spanien eftersom jag åker om några dagar, brukar alltid packa i sista sekund men den här gången ska jag försöka börja i god tid. Är även bäst på att överpacka men det blir det nog ingen förändring på den här gången heller.. :)

Försökte spela in en liten vlogg nu när vi varit ute med båten så när jag kommer hem ska jag börja redigera den och se hur det blev. Kommer förhoppningsvis att lägga ut vloggar från min resa också! Har halkat efter med det där på senaste tiden då jag inte laddad upp på flera månader men ska förbättra mig om folk fortfarande uppskattar dem.

Tja tjena hej, idag är det andra dagen ute på sjön. Just nu ligger vi förtöjda vid bryggan i Svartsö och väntar på att min faster och kusin ska komma med färjan.

Än så länge idag har vi inte gjort mycket, imorse var det super fint väder så hela morgonen och förmiddagen låg vi vid en ö och badade, solade, spelade kort osv. Senare på dagen åkte vi vidare till Finnhamn där vi skulle käka lunch. Innan vi skulle äta satte vi oss på deras terass för att ta något att dricka och när vi sen gick ner till restaurangen så stängde de precis, såklart.. bra timing! Det slutade istället med att vi lagade mat och åt i båten..

Resten av kvällen kommer förmodligen bara spenderas i båten då det nu blivit rätt molnigt och blåsigt.. men det är ju också mysigt för då kan man ta massa filtar o täcken och titta på film eller spela kort och lyssna på musik!

Contains affiliate links

Tjatja, sitter just nu på båten ute vid någon ö i skärgården och spelar kort. Imorse åkte jag, mamma, pappa och min farbror ut med båten och vi har verkligen haft en super mysig och lugn dag med sol och bad.

Vi ska precis nu byta plats och lägga ankar i kvällssolen och snart åker vi till Ingmarsö krog för att äta middag :)