Hej
Har ju nästan glömt av hur man skriver inlägg nu, var ju så länge sedan.
Jag har funderat ett tag och bestämde mig för att starta upp bloggen igen, men vi får ju se hur det går.
Iallafall, det har inte hänt så mycket sedan senaste gången jag skrev faktiskt.
Jag går i skolan, tränar paddel och är tränare för barn i gymnastik.
Just nu sitter jag hemma på balkongen och solar lite, har mått ganska dåligt på senaste, vart mycket sjuk och så vidare.. Men nu känns det som att det går åt rätt håll.
Det är just nu 21 grader och det är bara april?! Men man ska ju inte klaga!!
Hoppas ni får en fortsatt bra dag!

HejHej, både idag och igår har vi bara vart på stranden och solat & badat. Igår var vädret fram och tillbaka ganska mycket och idag har det vart mulligt hela dagen tyvärr.
Igår passade vi på att hoppa i denna slags hoppborg som ligger lite längre ut i havet. Det var sjukt kul och även jobbigt i armarna då man verkligen var tvungen att dra upp sig för höjder och mm. Men det var verkligen superkul.
Idag har vädret som sagt vart ganska dåligt, men vi han ändå med den liten photo shoot. Ljuset där vi tog bilderna var riktigt bra så bilderna blev över förväntan faktisk.
Ikväll måste vi tyvärr packa för imorgon åker vi hem:( bussen kommer hämta oss vid 10 här på hotellet så vi kommer vara hemma i Sverige runt 5-6.
Ikväll äter vi ute och det ska bli såååå gott, kram.

Imorse så var vädret ganska tråkigt och det stod även att det skulle vara det hela dagen, så då bestämde vi att åka till ett ställe som hette Marineland. Här hade dem akvarium, flamingos, papegoj-show, säl show och även delfin show. Det var super kul och alla djur var så vackra och duktiga. Delfin showen var verkligen bäst och skulle så gärna sett den igen. Dem hoppade över rep, gjorde volter och även kastade dem upp "tränarna" (till delfinerna) i luften. Efter showerna var klara så gick vi ner till en hamn som var (är) Mallorcas finaste hamn, alltså där är dem finsate båtarna fanns. Och dem var helt otroligt gigantiska, och vackra. Innan så trodde jag inte det ens fans så stora båtar, men tydligen gör det.
Sedan tog vi en taxi hem och satte oss direkt på stranden för solen hade kommit fram. Efter drygt en timme så började det blåsa, mycket..
Vågorna var så himla stora och våran badmadrass flög in på stranden och rakt upp i någras ansikten, haha. Men eftersom jag bara tycker det är kul med stora vågor så badade jag och sanna nästan 1.5 timme när det blåste som mest.
Nu ikväll har vi gått runt på gatorna och jag har köpte lite saker typ( visar det i ett annat inlägg)
Förlåt för det långa inlägget, och för att bilderna är mycket mindre. Men domsagor är internet segt så förmåga bilder går inte.
Kram

Hejsan, jag tänkte att för er som inte har vart på Mallorca och kanske är intreserade att resa dit med familjen tog jag lite bilder på vad man kan hitta här på Mallorca, hoppas ni gillar det, kram.

Hejsan, denna dagen har vart helt otroligt bra. Vi bar på en dagsutflykt till massa olika ställen. Det började med att vi tog ett gammalt tåg genom stora (dem var super vackra) byar och såg väldigt mycket uppifrån, hehe. Sedan kom vi fram till en stad vid namn Sollèr där åt vi glass och gick runt i affärerna ett tag. Sedan tog vi buss till någon annan stad och där fans det både shopping och badplats. Vi åt lunch på en jättegod resturang och jag tog en supergod pizza. Efter det tog vi ännu en gång bussen till någon stad vid namn Valdemossa tror jag den hette (väldigt underligt namn) där gick jag och sanna runt helt ensamma medan mamma gick på en guidad tur. Sedan efter det åkte vi hem & direkt när vi kom hem satte vi oss vid stranden och badade. Internet här är ganska segt så det går inte att ladda upp varje bild så jag var tvungen att klippa ihop dem, hoppas det är ok. Nu är jag riktigt trött så jag ska ta och föra mig iordning, kram.

(Tröjan)

Hej idag var vi inne vid ett shoppingcentrum i Palma, hittade tyvärr inget där med senare tog vi en taxi till gamla stan och där hittade jag två saker (visar det i ett annat inlägg) det var sjukt mycket coola hus, otroliga affärer och en väldigt lyckad dag! När vi kom hem runt 17.30 tiden gick vi direkt ner till stranden och badade och jag läste även lite ur min nya bok.
Här får ni lite bilder från dagen, KRAAM

Hej hej, har precis vart nere och ätit frukost och sitter nu i min säng med ett glas vatten. Idag är dagens planer att åka in till Palma, där tänkte vi gå runt i ett shopping centrum, och senare åka till någon stad där det finns lite andra butiker. Jag tar med mig kameran så det blir nog lite bilder!