Hockey, Vardag

Och vinst blev det! 2-1 mot AIK

Så nu är alltså första träningsmatchen spelad och jag kan knappt vänta tills serien drar igång på riktigt, kommer bli GRYMT!

Började jobba dom "normala" tiderna idag på jobbet också, alltså 13-17. Skönt att komma in i lite rutiner!:)

Nu ska jag fortsätta att försöka sova, men har så svårt med det efter match, haha!

Ha en härlig fredag imorgon allihopa!

Puss&Kram <3

Hockey, Vardag

Ja äntligen har jag kommit i ordning och fixat allt här i Linköping! (Typ i alla fall haha!)

Än så länge så trivs jag som fisken i vattnet, med både laget, jobbet och staden i sig! Och jag tvivlar på att det kommer att ändras! :)

Både mamma & Martin och pappa & Marina har varit här och hjälp mig med en massa saker, men sen i onsdags är jag själv och det funkar super :)

Hoppas allt är bra med er!

Ha en fin helg!

Puss&Kram <3

Resor & Annat

Har haft en helt fantastisk vecka Grekland med (en av) mina fantastiska familjer! Oj oj oj vad bra dom är!

Vi har i alla fall varit på Lefkas, en relativt liten ö i Grekland. Hotellet vi bodde på hette Porto-Galini och var SUPERFINT! Det var verkligen tipptopp, med bra personal, jättefina rum & andra lokaler och med bra frukost :)

Alla dagar såg i princip likadana ut då vi klev upp ganska tidigt, åt frukost och sen gick ner och la oss på stranden. Lunchen åt vi uppe vid poolbaren och sen gick vi ner till stranden igen. Eftermiddagarna avslutades dock alltid vid poolen för att slippa saltvattnet och få lite skugga :) sen tog vi taxin till staden för att äta middag, supermysigt!

Den enda dagen som var annorlunda var torsdagen. Då åkte vi ut på en båtutflykt där vi stannade vid lite olika stränder och badade osv!

Nu är vi hemma i Sverige igen och påväg hem mot fina Örnsköldsvik! Skönt på ett sätt att komma hem också :)

På tal om nått annat så är det bara 12 dagar kvar tills flyttlasset går till Linköping, så det är bara att börja packa ihop när jag kommer hem!

Hoppas allt är bra med er!!

Finaste pappa och Marina!!

<-- Pappsen fina dyk 😂

Och dessa två storfavoriter, Carro & Jocke<3

Puss&kram!

Vänner, Nöjen

Helgen har varit toppen! Jag och några riktigt grymma tjejer åkte till Umeå för att se Håkan, och det var såå bra 😍

Det är galet vad mäktig han är, wow alltså! Är så glad över att nu ha sett honom live, en upplevelse!

Så på lördagkväll var konserten (<3) och idag har vi mest bara strosat runt på stan och fikat lite innan det var dags att åka hem igen :)

Vi bodde på comfort hotell och fick rummen på översta våningen, det var nice ;)

Vänner, Studenten

Idag fyller min absolut bästa (och finaste) vän 19 år!! Åkte till henne ikväll och gav lite presenter, fotade lite och hade det alltjämt asbra <3

Denna tjej är allt och lite till, som jag älskar henne!

Igår var det studentfest med maskeradtema och imorgon är det togan! Mycket att stå i nu under sista studentveckan, haha :)

Hoppas att ni alla har njutit av en ledig dag och att ni firat nationaldagen med lite god mat 😘