Får vi lov att presentera.....

ROYAL TREATMENT - THE APP!!

Finns nu tillgänglig på AppStore (inom kort på Google Play).

Ladda ner appen och få 30% på alla produkter i salongen vid ett köp! Hur bra introduktionsrabatt är inte det?

Glöm inte att godkänna push-notiserna. det är därigenom ni får de allra bästa erbjudandena och nyaste nyheterna.

Förutom erbjudanden hittar ni vår webshop, hemsida, sociala medier, prislista, kontaktinformation, evenmangskalender och mycket mer.

Ladda ner den NU!

Länk till appen HÄR




DINA KUNDER ÄR MOBILA. ÄR DITT FÖRETAG?

LÅT OSS HJÄLPA ER TILL STÖRRE OMSÄTTNING OCH EFFEKTIVARE MARKNADSFÖRING!

Ligg före dina konkurrenter och marknadsför ditt företag hela vägen till kundernas fickor

Beställ en gratis demo idag.
Skicka ett mail till:
linn@eaziapps.se
Eller ring oss på:
0735000447

Move your blog to Nouw - now you can import your old blog - click here!

Likes

Comments

Vi befinner oss just nu i en mobil revolution som jag förstår säkert kan vara skrämmande för många, men hur skrämmande det än är så är det JÄTTE VIKTIGT att företag hänger med.
Det jag tror är det mest skrämmande för företag idag är priserna.

Jag läste en intressant krönika ( https://www.jajja.com/jajja-magazine/dags-att-bygga-appar/#.WMw_-OceJME.facebook ) om dagens priser på appar, där det står att en app i snitt kostar 300 000 kronor. Vilket jag själv tycker, och alltid tyckt, verkar groteskt. När vi gick in i denna branschen var vårt huvudmål att hjälpa små och medelstora företag hänga med i utvecklingen. Det är inte lätt för ett litet lokalt café, eller en lokal pizzeria, att betala 300 000 kronor för en app. Därför finns vi. Vårt startpris börjar på 6000 kr. Rätt stor skillnad...?

Jag tycker ni ska gå in och läsa på den länken. Där finner du en massa statistik om hur appvärlden faktiskt ser ut och hur vi faktiskt använder appar idag.

Jag satt på ett litet fik i min hemstad häromdagen, där fanns inte en enda person som jag inte såg använda telefonen minst 1 gång. Alla vet att de flesta konsumenter idag är mobila. Hur kan så många företag då inte vara det?

Företagare - "Ja, men jag har ju en mobilanpassad hemsida"

Ja, det är jättebra med en mobil anpassad hemsida. MEN! Som ni ser på bilden ovanför. En massa loggor från företag. Med en app kommer er logga kommer alltid vara i era kunders fickor.
För att någon ska gå in på er hemsida måste dom fysiskt skriva er länk och sen gå in på er hemsida.
Med en app kan du som företagare enkelt kommunicera med dina kunder via gratis pushnotiser. Du kan kommunicera med alla dina kunder om du har ett event på gång, belöna dem via erbjudande och digitala stämpelkort. Låt kunderna beställa dina produkter via din egna webbshop i appen och en massa mer.

Vår chef Mikael säger alltid:
"När man tänker efter så med en app är det som att komma hem till personen, företaget finns ju alltid med i deras ficka"

Likes

Comments

Kommer du ihåg hur mycket besvär det var när man var yngre att behöva beställa mat?
Mamma eller pappa började rota i en massa lådor efter några gamla menyer som dessutom va flera år gamla med ett gammalt nummer och en helt annan meny. 

Reflektera noga kring detta och tänk hur mycket utvecklingen har gått framåt.
I dagens mobila samhälle tar man upp mobilen och bokar ett bord eller beställer sin mat direkt i mobila tjänster såsom Online Pizza som driver en stor del utav beställningarna i Sverige idag.
Även om det är ett stort företag så finns där nästan inget som helst lojalitet i det.
Jag -" Åh jag beställde en så himla god pizza igår"
Min kompis - "Åh, var då?"
Jag - "Jag vet inte riktigt, från någon restaurang på Online Pizza"

Om just din restaurang skulle ha en egen app kan du enkelt kommunicera med dina egna kunder, skapa en lojalitet som man inte får via exempelvis Online Pizza. Du skapar ett personligt band där kunder vill köpa mer genom exempelvis digitala stämpelkort, digitala erbjudande och framför allt online beställningar.

Att ha möjligheten att beställa mat med 1 klick, utan att behöva flytta sig ur stolen är en stor motivation för dagens digitala samhälle, att direkt kunna betala i mobilen för att slippa stå och köa på exempelvis lunch rusher kommer göra en stor skillnad på din verksamhet.

SLUTSATS:

En mobilapp kommer att ge dig större lojalitet, du får ut ditt varumärke.
Tänk såhär, din företagslogga kommer alltid ligga i dina kunders ficka.


Nu kan vi på Eazi-Apps Sverige stolt visa upp vår nya app som vi släppt tillsammans med Little Mama's i Ängelholm. Personligen är jag så stolt då jag tycker att de har en utav de bästa pizzorna i Ängelholm.

Så sök på "little mama's" i Appstore och ta del av deras grymma erbjudande.
Kommer även finnas på Google Play inom kort!

Likes

Comments

För att kunna se hur just din app kan se ut har vi gjort demo appar för olika industrier som vi tycker är självklara. Vad just denna industrin hade gynnats mest av att ha en app. Här kommer några:

I en "pizzeria app" är en beställningsfunktion A&O. Idag är människan "lat". Att kunna öppna mobilen, kolla menyn och välja exakt vad man vill ha sen 20 minuter senare är det bara att hämta den. (Eller hemkörning om restaurangen vill ha de)
Onlinepizza finns ju. De negativa med det är att du inte har ensamrätten. Hittar man något godare på en annan pizzeria i via onlinepizza kan man välja det istället.

Har ni lite och göra? Då kan ni skicka ut pushnotiser till era kunder att ni finns och att ni kanske har några erbjudande. Detta fungerar såklart till alla take-away restauranger.

Salonger - tidsbokning, erbjudande och pushnotiser om ni har några sista minuten tider. Hur grymt? Ha aldrig en lucka igen!

Restauranger - bokning av bord, lägg ut menyer och en massa mer.

Vad som gäller alla industrier är ett stämpelkort. Ett lojalitetsprogram som kommer få dina kunder att komma till dig istället för dina konkurrenter.

GEO-FENCE - detta är nog det bästa när vi vill retas lite med dina konkurrenter.
Ex. Vi säger att vi har en restaurang på punkt A. Mittemot Punkt A har vi en annan restaurang på punkt B. Jag har laddat ner appen för restaurangen på punkt A. Men denna kvällen vill jag till punkt B restaurangen. Vad restaurangen på punkt A då kan göra är att sätta ett automatiskt meddelande så alla som har punkt A:s app kommer få ett meddelande med erbjudande när de kliver in på punkt B. Perfekt sätt att retas lite med konkurenterna. De är lite rörigt men läs de om och om igen för de är de mest geniala!

Likes

Comments

När vi pratar med våra kunder får vi ofta frågan: Varför ska jag ha en app och vad ska jag ha den till?

Jag som själv är i branschen ser ju inte hur man kan ha ett företag och inte ha en app.
Men för att förtydliga varför jag känner som jag känner kommer jag rada upp lite anledningar.

1. En app är ett hjälpmedel för dina kunder. En genväg till ditt företag. Reklam i tidningen? Tänk dig alla som laddat ner din app ser din logga varje gång de öppnar mobilen. Ditt företag ligger alltid någonstans i bakhuvudet på dina kunder.

2. Men jag har ju en mobilanpassad hemsida?
Ja det är jätte bra att du har det. Men kan du som företagare kommunicera med kunderna i din hemsida? Dina kunder måste göra ett aktivt val att gå in på din hemsida. En studie har gjorts och enligt den så spenderar människorna 89% av sin tid inne på appar medan endast 11% inne på mobila hemsidor.

3. Kommunikation: med våra appar kan du obegränsat skicka ut meddelande till dina kunder kostnadsfritt så ingen missar dina erbjudande eller nya öppettider.

4. Lojalitet - Med en app hjälper vi er att skapa en större lojalitet till era kunder med ett lojalitetsprogram. Liknande ett elektroniskt stämpelkort.


Detta och mycket mer kommer att hjälpa er in i den nya världen av smartphones.
Visste ni förresten att enligt en studie så är så är hela 46% av kunderna mindre benägna att jämföra priser när de handlar via en mobil app. Detta blir stora pengar om du vill tjäna på de 81% av människorna som faktisk prisjagar via nätet. 


studier/källor: Mediative & comStore​ 


Likes

Comments

Hej Allihopa, och välkomna till företaget Eazi-Apps Sveriges blogg.
Vilka är vi?
Jag som skriver detta inlägget heter Linn Modig och är marknadschef. Glad och målinriktad tjej på 22 snart 23 som brinner för allt som har med digitalisering och göra. Jag har sedan jag tog studenten jobbat som säljare av mobiltelefoner men har egentligen alltid mest varit mer intresserad av vad som finns i telefonerna än telefonerna själv.

Mikael "The boss" Modig är vår VD. Han har tidigare ägnat sitt liv åt film distribution men kände väl att det var dax för något nytt. (Hans ålder nämner vi inte, man vill inte göra chefen arg)

Sist men inte minst har vi vår trogna Vedrana Marcic. Det är Vedrana och jag som tillsammans sköter de tekniska och som gör apparna till era företag helt fantastiska.


Vad gör vi då?
Jo med vårt brinnande intresse för marknadsföring och digitalisering vill vi hjälpa företag en bit på vägen.

Vi gör appar med fokus på att alla företag, stora som små ska kunna marknadsföra sig på de sättet de förtjänar. En app ska inte behöva kosta flera miljoner.

Med enkla metoder kan företag som använder sig av våra appar enkelt kommunicera med sina kunder, skicka ut erbjudande, skapa en större lojalitet till sina kunder och få de att återkomma via ett lojalitetsprogram.

Detta och mycket mer löser vi till just ditt företag.

Via denna bloggen kommer ni få följa några utav apparna vi lanserar, ni kommer få information om varför era företag ska ha en app och massa mer.

Vill ni beställa en gratis demo idag kan ni:
Maila oss via: info@eazipps.se
Ringa oss på: 08 51 51 66 68
eller beställa en demo direkt via vår hemsida: https://eazi-apps.com/syd/


Likes

Comments