De her fire lækre sange, har vi bare hørt om og om igen den seneste måned.

Første sang er - Let you down af NF - Vi er helt forelsket i den sang, og vi er ved at have hørt den så meget, at vi kan den udenad.

Næste sang er - Can't say goodbye af Snoop dog - Det er en lidt ældre sang, som var meget fremme tidligere, men vi er simpelhen begyndt at elske den igen, og så er vi meget glade for rap, så det giver den også lige det ekstra.

Tredje sang er - Dum af De danske hyrder - Vi elsker de danske hyrder, og kan stort set alle deres sange, så selvfølgelig er vi helt vilde med den.

Den sidste sang er - U said af Lil Peep - Lil peep er desværre gået bort i dag d 16/11 af en overdosis af stoffer, men han var en rigtig god kunstner, og hans musik er virkelig godt og vi hører det i hvertfald tit.

Vi har linket vores fælles playliste, så vidst det lyster, så er du velkommen til gå ind og høre den.

xoxo Ea & Emma <3

Flyt din blog til Nouw - nu kan du importere din gamle blog - Klik her

Den 17 Oktober var vi i London, vi var der i tre dage.

Vi skulle flyve fra Aalborg lufthavn kl 9:30, det tager ca. 1 time og 30 min at flyve til Stansted. Da vi ankom til Stansted, var vi presset, fordi vi skulle nå en bus ind til det centrale London, men vi nåde det lige.

Da vi var i centrum, besluttede vi os for at gå hen på vores hotel og stille vores ting. Derefter tog vi metroen ind til Oxford street, og shoppede der indtil kl 22:00.

Vores hotel var ikke ligefrem hygiejnisk, men det lå i et rigtigt dejligt kvarter, og pga. vi kun var der om aftenen, var det okay.

Dagen efter var vi i Covent Garten, hvilket er et dyrt marked med forskelige designere som f.eks. Dior. Efter vi havde kigget der, tog vi tilbage på Oxford street, hvor vi gik den modsatte retning af dagen inden.

Da det var vores sidste aften, fik vi en afskeds drink på den lokale pub.

Hjemrejsen var lidt hektisk, da vi skulle have været oppe kl kvart i 4 og morgen, men vi hørte ikke vores vækkeur, så vi vågnede halv 7. Vi valgte så at ringe efter en taxa, hvilket også var en hektisk oplevelse, da taxachaufføren blev sur, fordi vi ingen kontanter havde, men kun kort, vi fandt ud af det til sidst.

- Ellers kom vi med flyet, over var hjemme i Danmark igen ;)))