Dagen började med en härlig sovmorgon till klockan 12! Därefter åkte familjen till Jackie O'beach club. Där åt vi lunch jag åt en tonfisk tartar, en entrecote och till sist en maräng dessert. Nu sitter jag och familjen vid en bar för att kolla på solnedgången och sedan en show! Jag dricker en passionsfrukt mojito.
Ha en underbar kväll/ Dogi!!

Resan började igår eftermiddag då familjen och jag åkte till Arlanda för att flyga till Mykonos! Den första destinationen var Athen för att därefter kunna flyga vidare till paradis-ön Mykonos. Vi var alla trötta efter resan och klockan var mycket när vi var på hotellrummet så vi bestämte oss för att vila den första kvällen.

Idag startade familjen av dagen med en riktigt god frukost på hotellet. Med en underbar utsikt mot poolen samt havet. Jag gick därefter ner mot vattnet med mamma för att fotografera där jag blev träffad av en våg vilket resulterade i en dyngsur skjorta.

Nu ligger jag i poolen efter att ha druckit en god vaniljshake och ser fram emot vad kvällen ska erbjuda!

Dagens outfit:

Panamahatt, Linneskjorta: Father and sons, Badbyxor: Vilebrequin

/Dogi

Outfit: givenchy tröja, KOI jeans, Louboutin skor.

Hej bloggen! Idag har jag varit och tagit en super härlig massage! Därefter gick jag och tog en pizza takeaway från Brillo och gick hem och chillade tills att mamma ringde och sa att min LV väska hade kommit. Då gick jag glatt ner på stan för att hämta den! Ha en underbar kväll/ Dogi.

Outfit: Acne T-shirt, Fendi jeans, ultra boost parley skor.

Hej! Idag har det varit en händelserik dag. Jag började såklart dagen med frukost, därefter tog jag en båttur i Drottningholm. Dagen fortsatte med ett piano köp inne i stan, och sedan en härlig lunch på broms med familjen! Min bror är på besök så då gjorde vi något bbq liknade till middag.
Ha en super bra dag! /Dogi.

Idag har dagen bjudit på mycket kul. Jag var och klippte mig och är nöjd! Jag drog även en sväng till gymmet, vilket såklart var jobbigt men skönt efteråt. Jag har även lagat mat och det blev riktigt gott faktiskt (se bild nedan). Outfiten ser ni också nedan.
//Dogi

Skjorta- Ralph Lauren, Jeans- Balmain, tröja- Saint Laurent, skor- Gucci

Hej, Dogis läsare. Vi heter Maxime och Alessia och har blivit ombedda av Dogi att gästblogga. Just nu befinner vi båda oss på Mallorca och lever må vi säga. Idag har maximes kusiner kommit så huset är fullt, Maximes kompis Liv kom även över och solade. Dagens planer är förmodligen magaluf, om man känner oss rätt. Salut vänner och fortsätt läsa Dogis FANTASTISKA blogg. xoxo, Maxie K och Alle D

Byxor och Kavaj- Gucci, Skjorta- Tiger, Skor- Louboutin

Hej, välkommen till min blogg!
Jag heter David Johansson aka Dogi och jag är en kille född år 2000 som bor på Östermalm i Stockholm. Jag går på Campus Manilla på Djurgården och trivs som bara den. Ett av mina absolut största intressen är mode och det kommer ni få se mycket av här på bloggen. Annars kommer jag bjuda på härliga bilder, mat, vänner, tips och trix och annat roligt. ENJOY! /Dogi