Hej Kochni 😇 Założyłam tego Bloga ponieważ szukałam całego opisu diety Kopenhaskiej i nic takiego nie znalazłam .😯Dlatego chce się z wami podzielić całym przebiegiem tej diety 13 dni i spróbuję stopniowo z niej wyjść żeby zobaczyć czy można wyjść z niej bez efektu jojo 😉. Będę codziennie dodawać wpisy na temat samopoczucia efektów czy też wad .😆 Wiem że nie jestem żadnym dietetykiem i nie znam się na takich rzeczach 😢.Chce po prostu się z wami podzielić jak to będzie u mnie wyglądało 😈.Diete postanowiłam zacząć za dwa dni czyli w czwartek .Mam nadzieję,że będę mogła podzielić się czymś pozytywnym 😊, niż samymi negatywnej😕.

Jeżeli ktoś nie wie na czym polega ta dieta to już tłumacze
Jest to specjalny 13 dniowy jadłospis, i trzeba się go trzymać ściśle, nie można nic zmienić, dodać, odjąć, dokładne proporcje, kolejność jedzenia też nie jest przypadkowa.

ŚNIADANIE należy jeść między 9 a 10 godziną.

OBIAD, między 13- 14 tą.

KOLACJĘ, między 18 a 19.

Trzeba wypić min 2 litry wody w ciągu doby, ale pić ją pomiędzy posiłkami, wtedy kiedy jest się głodnym.

Dodaję również plan diety żebyście mogli sobie sami zobaczyć

Likes

Comments