Hej igen! Det har inte kommit mkt updt på bloggen nu Sry! Men iallafall idag har vi vart någonstans utanför hottellet och det var så fint vatten! Jag träffade även 2 jätte snälla tjejer som jag blev kompis med! Vi simmade lite och så, sen så åkte vi något som var typ en cykel på vattnet🤷‍♀️vi åkte till en liten plats på samma ö fast en annan plats! Det var några som campade där och vattnet var också jätte fint! Sen på kvällen åkte vi och åt middag på en fisk restaurang! Skrev inte så mycket men e verkligen trött! Ses sen😘

Hej hej! Jag har inte berättat för er men igår kväll tog vi en buss till ngn annan stad i Turkiet, som heter Antalya! Vi åkte buss hela natten och kom hit på morgonen! Vi mötte också upp farmor som e här med oss nu! Nu är det kväll och vi sitter ute och det ska tydligen vara en dansshow som vi ska kolla på på hotellet 😗 idag har jag iallafall badar en MASSA, havet är så varmt och fint! Sen har jag också åkt massa vatten rutschkanor (de på bilden) det är i princip vad jag gjort😂 men iallafall vi ses imorn😘❤️ ( mer bilder imorn kunde inte ta så mycket idag) Love you😘❤️❤️

Vad tycker du om fidget spinners? Själv tycker jag de är jätte roliga men de funkar inte så bra för stress tycker jag, de borde ju egentligen göra det. I min skola så hade alla med sig fidget spinners så tillslut blev läraren arg på de och sa åt oss att om inte vi stoppar undan oss den så tar hon den, samma med slime, lol!🙄

Den nya trenden slime... nästan alla håller nu på med det! Gör du också det? Själv gör jag det faktist! Jag har en slime sida på Instagram där jag heter @tropical._.slimezzz ni får gärna kolla in den om ni vill😊 bilden är ej min!! Men jag undrar vem som kom på slime, vem som kom på att man behövde lim, raklödder och linsvätska för slime.

Hej igen! 2 inlägg på 1 dag whoop whoop! Iallafall nu tänker jag berätta lite om min dag! Den började med att jag vaknade och tog mobilen (ofc) sen så ba chillade jag och gjorde typ inget, lite efter så åt vi frukost, btw jag är i Turkiet glömde säga det lol😁 men iallafall sen åkte vi till pappas kontor eftersom han skulle göra ngt där. Sen gick vi och åt lite lunch och sen tillbaka till kontoret.vi stannade ett tag där faktist! Sen gick vi till ett ställe och fikade lite men jag pt inget lol,Efter det åkte vi till ett ställe liknande Liseberg, det var kul men när det var dags att åka så spydde min kompis, vi åkte i samma bil som min kompis så de lämnade av oss ngn stans och vi åt middag sen åkte vi hem och jag satt med mobilen lol, och sen la jag mig!

Asså Omg vad snyggt att ha på sommaren😍 personligen älskar jag sånna här outfits som e sköna men ändå jätte snygga!😍😍