[caption id="attachment_48" align="aligncenter" width="300"]image Dette billede blev taget på vej ud til brunchen :)[/caption]

Godaften alle sammen,

Igår havde jeg fødselsdag og fyldte 19 år,nog jeg følte virkelig at på en eller anden måde var jeg blevet gammel! Jeg ved godt det ikke er så gammel, men jeg føler at efter jeg er blevet 18 så begynder man at komme op i de seriøse år😁

Men dagen igår blev delt med de mest fantastiske mennesker! Det startede ud med at min kæreste og jeg, tog ud og spiste en lækker lækker brunch. Vi fik både en brunch buffet, en lækker smoothie, en kaffe til Herren også fik vi et glas champagne hver, meget fint ☺️

Efter at have været ude at spise tog vi lige et smut hjem og hentede de sidste ting til fødselsdagen. Jeg havde nemlig lokket min mormor til at holde fødselsdagen hjemme hos hende, da hun har et stort hus. Da vi kom hjem til min mormor skulle vi ellers bare igang med at lave maden, eftersom jeg havde bestilt den helt store menu. Vi fik oksesteg med grønsager og en rigtig lækker sovs. 😜

Det var en super dejlig dag med hele familien, både svigerfamilie og hele min mors familie, og jeg kunne ikke have ønsket mig en bedre fødselsdag, beriget med den familie ❤️

De kærligste hilsner

Daniella <3

 

Flyt din blog til Nouw - nu kan du importere din gamle blog - klik hér!

Likes

Comments

Kosttilskud

Hejsa,

Jeg tænkte at jeg idag ville fortælle lidt om de kosttilskud jeg bruger og hvorfor :)

Til dagligt bruger jeg kosttilskudene

  • Proteinpulver

  • Multivitamin

  • Omega 3

  • BCAA

  • ZMA

  • L-Carnitini


Proteinpulver bruger jeg kun de dage, hvor jeg træner og helst efter træning. Da muskler har brug for det, for at vokse sig større.

Multivitamin bridager til at holde kroppen i balance, da pillen indeholder en masse daglige vitaminer.

Omega 3, da jeg ikke selv er den store fiskespiser, så det hjælper med at få de forskellige fedtsyrer som fisk indeholder. Derudover hjælper det også med at smøre leddene.

BCAA indeholder 3 af de 8 aminosyrer. Aminosyre = hurtigtoptagende protein. Under styrketræningen er det super godt med et BCAA og dem indetager jeg i pilleform, da jeg ikke bruger mig særlig meget om smagen. Det kan bruges både under vægttab og muskelforøgelse, men f.eks. under et vægttab er det med at beholde musklerne.

ZMA piller (Zink, Magnesium og Vitamin B6) hjælper med at restituere hurtigere dvs. musklerne er hurtigere færdige med at være nedbrudt. Det bidrager også til at mindske træthed og udmattelse.

L-Carnitini er med til at øge min fedtforbrændning, dette tager jeg også kun på mine træningsdage.

Jeg køber selv de fleste af mine kosttilskud på Bodylab, så hvis I selv kunne have lyst til at prøve nogle kan I finde det HER.

Jeg håber I fik lidt ud af mit indlæg :)

xoxo

Daniella <3

Likes

Comments

Hej alle,

Det er ved at være længe siden at jeg har skrevet noget, så jeg ville lige fortælle lidt om hvad der er sket.

Jeg har på det sidste haft en lidt stresset tid, da jeg snart har fødselsdag og der skal planlægges en del. Det er snart jul, så arbejdet kalder en del (da jeg er juleassistance), og det har gjort at jeg har haft svært ved, at komme afsted i fitness centeret. Det blev til en halvanden uge uden fitness :O

Efter den lille pause, er jeg dog begyndt så småt at komme afsted, men jeg kan godt mærke at det er stadig lidt svært at komme afsted og træner ikke lige så tit som jeg har gjort. Men jeg prøver så godt jeg kan, på at komme afsted, men ellers i hvert fald at spise ordentlig, efter min nye kostplan. Men jeg er sikker på at jeg gør et godt comeback når det hele lige falder på plads og der kommer noget mere ro over hele hverdagen.

[caption id="attachment_33" align="alignnone" width="2448"]Dette er taget efter en lækker træning Dette er taget efter en lækker træning[/caption]

 

xoxo

Daniella

 

Likes

Comments

Hej bloggen,

Jeg sidder her lørdag aften og hygger med lidt snacks og tænkte jeg ville lave et indlæg.

Jeg ville fortælle lidt om hvorfor jeg har valgt at styrketræne (på sådan et intens plan)

Da jeg var yngre har jeg altid været hende den lidt buttet, og det var egentlig først da jeg flyttede hjem til min far jeg begyndte at motionere. Dengang startede jeg til fodbold, og var ret glad for det, så jeg spillede det i næsten år. Da jeg så begyndte i gymnasium begyndte jeg at blive stresset, fordi man trænede på bestemte tider og skulle også have plads til så meget andet. Så jeg meldte mig ind i fitness, bare for at holde motionen ved lige, men det var ikke så seriøst.

Men så her for nogle måneder siden, indså jeg hvor "tyk" jeg var blevet, meget buttet. Jeg følte mig ikke tilpas i noget tøj og ville egentlig bare have noget der sad lidt løst, så man ikke kunne se min krop.

Min papfar og jeg satte os ned og searchede lidt på nettet omkring hvad der skulle til for at tabe sig. Vi startede med at prøve selv, men eftersom der ikke skete så meget, ringede min papfar efter en personlig træner og vi blev sat igang. Men da jeg ikke er ligeså stor som han og ikke kunne følge hans kostplan, blev jeg nødt til at finde min egen, der havde de rette kcal antal til mig.

Så nu er jeg kørende på den personlig træner's træningsplan og min egen kostplan, og jeg synes det fungere rigtig godt, og at jeg er begyndt at kunne se små resultater. Hver søndag (ca), så laver jeg madpakker til hele ugen, lidt kylling, oksekød, grønsager og ris. Jeg laver ca. 7 bøtter også fryser jeg resten ned. IMG_9458

Min far er ret sur over at jeg har overtaget fryseren :P

 

Det var alt jeg havde i aften, håber I får en lækkert lørdag :)

Knus Daniella
Følg mig på instagram, hvis I har lyst: Danielladuncanfit

Likes

Comments

Hej alle sammen!

Der har været lidt stille her på bloggen, men det er fordi jeg har ikke rigtig vidst hvad jeg skulle skrive. Jeg har så mange ideer, men har ikke vidst hvordan jeg skulle formulere det og få det ud :)

Det nye der er sket, er at jeg er kommet på kostplan og jeg vil sige, at det har hjulpet mig en del til at styre hvad det er jeg skal indtage og hvor meget jeg skal spise. Og derudover har jeg desværre været nødt til at træne mindre med min papfar, da han har en svær rygskade og er blevet nødt til at holde en pause.
Jeg er så småt begyndt at kunne se resultater, især på mine arme - de er blevet store ;) Og på mine ben, de er også begyndt at blive lidt markeret. Det der mangler er mit mave parti, men samtidig har jeg fået sat nogle før og efter billeder sammen og der kan man se mine små fremskridt! IMG_9403

Selvom jeg er begyndt at træne meget alene, er jeg blevet endnu mere motiveret og har fået troen på mig selv og at jeg kan det her!

Det var alt for mig denne gang :*
Daniella

Hvis I ellers har nogle ideer til indlæg, må I meget gerne komme med forslag
Håber at I vil gå ind og følge mig på insta:
Danielladuncanfit

Likes

Comments

Hej alle :)

Jeg var i fredags nede i FitnessDK og få lavet en kropsanalyse. Jeg vil selv sige at jeg er godt tilfreds med talene i forhold til hvordan jeg ser ud. Jeg har indset med mig selv at det er ikke vægten der betyder noget længere, det er udseendet! Vægten betyder ikke noget længere, fordi jeg er på det punkt hvor jeg styrketræner, og muskler vejer mere end fedt!

IMG_9266

Mit mål her er at jeg skal længere ned i fedtprocent, så det er mit projekt. Som i kan se på billedet ligger min fedtprocent på 28,1 % og jeg vil gerne ned omkring de 20 %, stille og rolig. Nu skal jeg virkelig tænke over, hvad det er jeg spiser og have mine proteiner :D

Om en 14 dages tid, skal min papfar og jeg op og have taget en test igen og se hvor meget vi rykker os og om vi overhovedet rykker os.

Knus Daniella

Likes

Comments

imageHej alle sammen!

Jeg har sammen med min papfar startet denne her "fitnessrejse" sammen. Vi har i en længere periode trænet sammen i håb om at vi tabe os lidt på sidebenene og få lidt inspiration fra andre. Men efterhånden som der ikke rigtig skete noget, måtte vi få noget mere professionel hjælp. Min papfar kontaktede så en personlig træner som lagde et program - og en kostplan (til ham), så jeg hoppede med på træningsprogrammet. Vi har nu trænet programmet seriøst i ca 3 uger og man kan allerede mærke fremskridt på musklerne - så det er jo lækkert, ha ha.

Jeg har i længere tid gerne ville træne seriøst, men der er altid nogle gode undskyldninger til ikke at komme igang. Så jeg er glad for at kunne komme ordenligt igang med min papfar.

Jeg håber at I vil følge med i min rejse og følge mine fremskridt!

I kan følge mig på instagram: danielladuncanfit

Knus Daniella

Likes

Comments

imageHej!

Velkommen til min blog😃

Mit navn er Daniella og jeg er 18 år. Jeg har valgt at starte denne blog op fordi jeg har taget hul på en rejse, som jeg vil dele med jer. På bloggen vil jeg give jer et indblik i hvad jeg laver, hvorfor jeg er startet på det jeg laver og med opskrifter og hvad jeg ellers finder på af ideer 😃

Jeg håber I har lyst til følge med og se mine (forhåbenligt) fremskridt ☺️

 

Knus Daniella

Likes

Comments

Denne side skal beskrive dig som blogger.

Likes

Comments