Hej finafina. dagarna här i värmen rullar på. Tänk att jag redan varit här i 2 veckor idag? Känns verkligen som jag åkte för bara några dagar sedan. Och tänk vad många dagar jag har kvar! Brända sönder min näsa förra veckan så fick massa tabletter och krämer från apoteket, vilket betyder att jag inte riktigt kunnat sola ansiktet så känner mig redan blek, men idag solade jag hela mig så förhoppningsvis får jag tillbaka mig färg! Något annat är även att jag förra veckan lyckades få ett blåmärke UNDER foten/hälen, så jag haltar tyvärr runt. Kan verkligen inte stödja mig på min vänstra fot för det gör så himla ont såfort min kroppsvikt hamnar där. Sååå om ni ser mig och undrar varför jag går konstigt så vet ni varför haha:(

POOL - DAY

Hej! Lovade mycket uppdatering nu under veckan men vårt wi-fi i lägenheten var inte så bra och vi hade fullt upp hela tiden! Har haft så himla himla kul, kunde inte haft bättre resesällskap. Hade som sagt hyrt en lägenhet i Puerto Banus med Olivia, Noelle och Klara. Vi kunde inte bo bättre och vi hade inte kunnat haft det roligare än vad vi hade. Härliga dagar på stranden, goda luncher och middagar både ute och hemma, långa nätter, dagsfester osv osv. Extra kul att Manuela, Alice och Elina också bokade resa ner hit, dock hade dom en egen lägenhet! På bilderna är vi hemma hos vår kompis Simon, vi körde lite poolparty hemma hos honom hela dagen, solade, badade, drack champagne, åt frukt och thaimat. Riktigt härligt dag! Nu har alla åkt hem och jag är kvar själv hos mormor och morfar. Snart kommer min familj ner så det ska också bli väldigt kul. Och på lördag fyller jag år!! Livet är för bra nu gänget. Vädret här är lite konstigt dock, blir väldigt molnigt vissa dagar, men det kan ju vara skönt när det är 33 grader.

Har massa bilder ifrån veckan som sagt tänker att jag slänger upp lite då och då. Men nu tänkte jag iallafall hålla uppdateringen igång. Mycket snack och lite verkstad från mitt håll men nu har jag inget bättre för mig hehe. Puss så hörs vi senare!

Godmorgon! Lite bilder ifrån våra 2 dagar här (mest mat bilder haha). Första kvällen så var vi ute, hade jättekul verkligen! Igår så låg vi på stranden hela dagen, badade massa och åt en jättegod lunch med finaste utsikten. Efter lunchen badade vi och solade vi ännu mer. Vi var ganska trötta eftersom vi sovit ganska lite så vi bestämde oss för att ta en lugn kväll, så vi åt middag, kollade lite i butiker och sedan gick vi hem vid 23.30 ungefär. Nu har vi precis vaknat och ska göra oss lite frukost innan vi går till stranden! Puss!

Lunch @ Mistral beach

Hej finafina! Imorse åkte jag med taxi till flygplatsen för att hämta upp tjejerna för att sedan åka till lägenheten vi hyrt! Den ligger helt sjukt bra, verkligen precis i hamnen i Puerto Banus. Ska ta massa bilder och visa er imorgon. Idag har vi bara legat på stranden, köpt mat till lägenheten och precis duschat. Ikväll ska vi ut! Så vi hörs imorgon och ska ta massa bilder så ni får se hur bra vi har det! Puss

/ Heels, H&M /

/ Furry slippers: don't know /

Behövde verkligen ett par nya svarta kilklackar så köpte dessa på H&M, tycker H&M har jättebra utbud när det gäller just kilklackar, varje år får dom in snygga! Haft ett par liknande därifrån i 2 år men sist jag var ute och festade så tackade dom för sig, så nu införskaffade jag mig ett par nya. Billiga och snygga! Köpte även ett par furry slippers, vart lite tveksam till vad jag tycker om sånna skor, men tyckte dom var mysiga och lite snygg-fula. Köpte dom i någon random butik jag inte minns namnet på tyvärr.

Hej fina! Kan ni gissa vad jag gjort idag? Solat, badat och ätit gott heeeela dagen. Tänk om man hade det såhär varje dag resten av livet. Dagar utan krav, man bara är liksom, gör det man känner för, tar det lugnt och bara har det allmänt nice. Ska verkligen njuta fullt ut varje dag denna sommaren. Efter 2 dagar i solen har jag börjat få lite färg iallafall, har precis duschat och smörja in hela mig i lotion. Ska strax packa min väska, åker ju vidare med tjejerna imorgon. Vi har hyrt en lägenhet mitt i Puerto banus, kommer bli så himla kul! Och efter jag packat tänkte jag kolla på dokumentären alla snackar om nu, ''What the health''. Återkommer när jag kollat på den med en recension!

PINEAPPLE-BIKINI

/ FROM: Calzedonia /

Ni som följt mig länge vet att jag älskar bikinis, köper nya så fort jag går in i en butik som säljer badkläder. Varit här i Spanien i 2 dagar och har redan köpt 2 nya bikinis och 2 nya baddräkter, då ska ni bara veta hur många jag åkte hit med. Hittade iallafall denna fina inne på Calzedonia, tyckte den va så söt! Så fräscht med vitt och gulligt med små ananaser! Kommer användas flitigt i sommar.

sunny day

Hej gänget! Dagen har bestått av sol, sol och mer sol. Blev många timmar i solstolen idag, hade så bra musik i öronen och det blåste så skönt så det var verkligen behagligt att ligga och sola, brukar i vanliga fall tycka att det kan bli lite för varmt när man bara ligger och pressar i flera timmar, men tiden gick så fort och jag njöt. Är lite lätt bränd på mina kinder, men brukar bli så de första dagarna i solen. Jag smörjer ALLTID in mig, dels för att det är farligt att inte göra det men också för att jag vill se så fräsch ut som möjligt när jag blir äldre, mycket sol= rynkor. Tänk på de hörni! Efter en heldag på stranden så gick jag hem och badade i poolen, simmade runt i 30 min, älskar att simma. Det är så skönt och avkopplande, när jag var liten var jag mer i vattnen än på land. Tror jag var en delfin eller något i mitt förra liv. Nu är jag helt slut, ska ta en dusch och sedan ta en liten promenad!

Hej fredag! Ligger just nu på stranden, solen har äntligen tittat fram och det är galen varmt. Legat här i 2h nu och lyssnat på musik, har ni podd tips får ni gärna skriva. Hehe känns som jag alltid frågar er om det men lyssnar alltid klart på alla avsnitt så behöver nya! Planen idag är att bara chilla här på stranden, ska äta lunch om någon timma och sedan här vi tillbaka hit och solar några timmar till. Längtar så mycket till på söndag när Olivia, Klara och Noelle kommer hit! Ska blinda himla kul verkligen. Men nu ska jag sola en stund till så hörs vi sen! Pusss

Topp: ZARA / Byxor, Massimo dutti

Hej fina ni! Det har som sagt inte varit toppen väder idag, men imon kommer solen tillbaka. Jag och mormor åkte på shoppingrunda, fick med mig massa fint! Köpte bla toppar, bikinis, baddräkter, kilklackar, ja en massa helt enkelt! Tänker att jag tar kort på grejerna lite utspritt så ni från se lite av varje olika dagar, hur låter det? Sedan gick vi och åt mat på ett jättegott hamburgerställe. Men tänkte lägga mig nu och kolla en serie innan jag somnar. Puss och godnatt<3