Djur

Nu har jag varit i London i 5 dagar, det är fem dagar borta från mina gulliga 2 hundar. Lukas han är en ca de bestar (en spansk ras) och har högt energi nivå så jag brukar gå ut och springa /leka med honnom, han är en jätte gosig hund. Ramsey är en söt liten fluffing shipperke men så dum, han skäller på djur på tv'n hela tiden och går rundt i huset o letar efter dom hahahhahah!, men han är gullig endå.

Jag kan inte sluta tänka på hur de har det. Just nu är de på en kennel, kan inte vänta med att komma hem så vi kan hämta dom❤️

Då blir det nog att gå en lång tur med dom❤️

Min klomsiga gulliga Lukas.❤️

och lilla gulliga Ramsey❤️

An amazing shopping day❤️

Ooo har varit en sån super dag! Har köpt en hau av kläder, mest från forever 21 & primark.

Några sköna tröjor jag köpte mmmmm ❤️ Primark är billigast där kan man köpa topper och ja nästan kläldasplagg i alla kategorier för under 3£, t.ex. Underkläder, byxor, topper, tröjor & skor ovs....... Medans Forever21 är nog bättre kvalitét på kläderna.

Vi avslutade dagen med två jätte goda pizzor på Pizza Hut, jag och min lillasyster delade på en skinkpizza & de andra en pizza jag inte vet vad var på😂 Fokuserade inte på doms mat var så extremt hungrig efter shoppingen.

The british museum🙉❤️

11:30 kom vi ut ur Tottenham court roade underground, Melissa var så taggat att hon sprang upp rulltrappan ut till gatan.

När vi kom fram till museet kollade vakter igenom min handväska, sen lät de mig gå inn😊

Det var enormt inne i museet, gigantiska rum överallt & jätte långa!!! Det var många som ritade av grejer, men det var en som fånga våran uppmärksamhet. Vi var så extremt nyfikna på vad han rita så mamma gick lite runt och försökte spionera för att kolla vad han ritade. Der tog oss 4 timmar att gå egenom så och si hela museet, men jag blev lite deppa när de andra inte orka kolla igenom hela museet. Hahahha ville inte missa nått, det var så kul att vara där. Jag köpte några suverniver.

Vi tog en kort Lunch och så var vi på väg till primark, vi skulle egentligen bara kolla idag men vi alla vet att tjejer inte kan bara kolla. 😉

Bella italia

Har haft en jätte mysig dag med en perfect avslutning, en middag på Bella italia. Vi blev visade till vårat bort beställde, maten kom snabbt och var jätte god. Maten var varm varm men det betyder ju att den är laget från skratch. ❤️

London resa 2016
Dag 2 i London
Första ordentliga dag i London

​Ska nu ut i häktiska London med mina föräldrar & två systrar, vi ska först åka till the famous British museum❤️ Min lilla syster är jätte taggad, för att det är där natt på muslimer blev spelat inn. Jag tycker också det ska bli jätte kul att åka dit, undrar om gym gumgum skulpturen är där ( eller är han i USA). Medans min syster tycker att det är Inte så intressant men jag som min syster ser mest fram emot när vi ska shoppa på Primark i kväll😊

Kommer nog bli en jätte mysig dag❤️

​på väg ut dörren med skämmiga pappa ❤️😂

Min morgon

Mmmm det var en god frokost, jag åt toast med sylt, ägg o bacon & drack en jätte god tropisk juice.❤️

Allt idag värkar vara fantastiskt så långt, förutom det faktumet att jag spandera hela natten sovande på golvet. Sänger här på hotellet är tro det eller ej hårdare än golvet, och var överraskande mjukt att sova på. Kände mig som en hund😕, ser fram emot att känna samma ikväll.😂

#skrattattac !!😂

Så fluffing rolig

Min familj & jag kollade på deadpool här om dan o den är ju bara skitrolig 😂

Trailern 👇🏼⚔

Jag rekommenderar denna filmen för folk som gillar humor& action😏

Även fast han är jätte cool, tycker jag synd om honnom. Allt han har gått egendom......

A good night meal
🍕Pizza hut🍕

Pappa min syster och jag har nu varit ute på en fin kvällspromenad, för att köpa pizza. Personligen tycker jag att den hastande trafiken är vacker & jag blir så glad när jag ser att den ljuser upp gatorna. 🚗🚦💡

Vi beställde 2 classisca favoriter, en pepperoni pizza & en skinka pizza 🌺 De hade ett jätte bra tillbud oxå!, två stora pizzar + två valfri tillbehör kostar bara £22.95. Servitören som jobbar där är jätte schysst och glad, han gjorde mig riktigt glad.😊

So far so good

London är ett ställe jag rekommenderar att åka till, London är full av spänning & innteresanta ting att göra. Dock kan det vara ett stressigt stelle att vara på och smutsigt men det är värd det.

Jag kom till London i dag, min resa hit var lugn och nog så mysig. Vi var dock tvungna vänta i en pass kontroll kö i 30min när vi kom av flygplanet. Efter det gick allt rätt så snabbt, även tåget till Liverpool street station gick snabbt. Tåget var så knökat av folk att det fantes inga lediga platser kvar, så jag satt på min resväska i 45min. En sak jag kan lova er är att efter de 45minuterna gör rumpan ont. Hahahah rekommenderar att komma tidigt till tåget eller vänta på nästa😉

Det finnes mycket att göra i London❤️

T.ex.

*åka London eye *kolla på Big Ben

*Besöka London sea Life aquarium

​Jag vet inte om det bara är mig men ahhhhh jag mår så bra & känner mig så glad efter jag har varit på ett zoo eller aquarium. 🙉 Jag skulle vela jobba med något sånt, tänk att vakna upp om morgonen och gå till jobbet där man ser så vackra djur varje dag. ❤️ Hoppas jag hinner med att åka på det denna veckan.