I söndags fyllde min kompis Gisella år så i lördags firade vi henne med ett litet förkrök med massa tjejer och sedan utgång där vi mötte upp massa kompisar, hennes kille och hans kompisar. Jag kände knappt någon av tjejerna vi förade med men alla var så gulliga och det var skitkul!!

Tyvärr spöregnande det hela lördagen men jag blev erbjuden skjuts till Gisella vid 14 så jag tog mitt pick och pack och åkte dit och fixade mig med henne och hjälpte till att fixa till inför kvällen.

Tog typ inga bilder under kvällen men antar att det är beviset på en bra kväll? Eller så hade jag lite batteri men vi kan ju låtsas ((;

Godmorgon på er!! Vårat flyg hem går om någon timma så det får bli ett snabbt inlägg nu, slänger in lite bilder från igår (våran sista middag här 😢) jag åt en jättegod Pasta vegetariana och de andra åt pizza. Puss o kram hörs i Sverige

Hej kåmpizar!!
Vi har legat på stranden sen frukost nu, måste ta vara på alla soltimmar den sista dagen ;))
Ska nog ta mitt fjärde dopp nu om någon är taggad på att följa med, sen antar jag att vi ska äta nånting om en stund, ttyl

Ikväll åt vi på en av restaurangerna i hamnen precis vid oss, jättemysig uteservering med utsikt över vattnet.
Dom hade dock inget vegetariskt på menyn så efter några försök så erbjöd de mig att hitta på en pastarätt med grönsaker bara och det ångrar jag inte att jag tackade ja till, sjukt gott var det!

Pappa tog någon fiskrätt, ingen riktig koll på vad det var haha men fisk är hans grej iallafall.

Här är min pasta med morötter och zucchini bland annat.

Och Nina beställde in en råbiff.

Detta var den första middagen denna vecka som verkligen var 10/10 enligt mig, jag tror vi alla gick därifrån mätta och nöjda.

Igårkväll när jag och Mayia satt och ruttnade i lägenheten så fick vi idén att gå ner till hamnen och ta en drink. Det var heelt dött och Mayia tyckte inte om sin Mojito så efter typ 10min gick vi hemåt igen men det var mysigt (och sjukt billigt!!)

Hejhej, Imorse gick jag och Nina iväg på en långpromenad längs med stranden och bort till en udde med massor av pinjeträd som växte rätt glest i jämn höjd. Vi såg flera eremitkräftor i vattnet också bland stenarna men dom var så små så dom syns knappt på bild. Det var iallafall jätteskönt och vi avslutade med ett dopp vid stranden här vid oss. Perfekt idag när det är lite molnigt.

Tjenixen va, ligger i sängen nu och ska sova snart, det blir tidiga kvällar på semester<3 idag har vi varit på stranden några timmar på förmiddagen och sedan åkte jag och Mayia in till stan på kvällen för att kolla i butiker osv. Efter det åt vi bara middag och tog det lugnt. Imorn blir en till lugn dag men sedan har vi hyrt bil så då har vi lite utflykter planerade, det ska bli skoj!! Puss tills dess

Jag har ätit pasta en kväll och pizza en kväll nu men tyvärr har ingen av dom nåt upp till mina förväntningar av italiensk mat :/ deras glass däremot är helt gudomlig!