Hej babes!!
Idag kommer som ni ser inga bilder på grund av att jag blev sjuk under natten, så himla tråkigt SPECIELLT när man är på semester :(

Men i alla fall så gick jag ändå till frukosten för art försöka äta litegrann, och jag fick i mig litegrann också.
Dem andra skulle ner till poolen och jag ville inte vara själv på rummet, så jag tog på mig tränings-shorts och en T-shirt.
Jag läste min bok i skuggan och det var så skönt!

När jag blev lite bättre gick vi för att äta lunch (som jag knappt åt men ändå). Gick i lite butiker vilket gjorde mig på bättre humör, haha :)
Jag köpte i alla fall ett linne, en off-shoulder tröja och en jumpsuit.

Lite senare gick vi till en ställe någonstans för att fika lite, men då blev jag sämre. Så det som jag tog, tog jag med till hotellet.
Nu är jag DÖDSTRÖTT så byee!!

• Resor

T-shirt: Hollister, Shorts: H&M

Brillor: JFR.se

Halloj!
Idag gjorde vi inget mer än att lata oss vid poolen, och äta lunch vid poolen :)
Jag läste min bok och scrollade igenom Instagram, och badade såklart!!

Nu har jag satt mig i skuggan, självklart i en solstol VID POOLEN, haha! Och är snaaart redo att gå ut på gatorna för att leta efter en resturang. Men jag vill nog sitta kvar i fleeera timmar till :)

Doften av poolen är magisk och vill inte åka härifrån, det är näst sista heldagen 😩

Blus: GinaTricot, Shorts: H&M, Brillor: ur&penn

HejHej,
Dagen började med att vi skulle ta en buss (som typ aldrig kom) till "Golden Bay". En sandstrand.

Men vi tröttnade så snabbt så vi åkte tillbaka till hotellet och var resten av dagen vid poolen, igen haha!
Nu sitter jag fortfarande i en solstol och njuter av den sista soltimmen och ska sedan gå och äta middag på någon god resturang, hoppas jag :)

Klänning: TopShop

Skor: Adidas

Hej hörni <3
Idag tog vi en pool-dag. Det var så skönt att bara va!
Mojito'n var supergod när personalen la i lite jordgubbar, vilket gjorde den mera fräsch än vad den redan var :)

Till middag tog jag en pizza som vi gick en promenad att komma till. Men som jag tyvärr inte tog kort på, oops :(

Bikiniöverdel: Cubus, Shorts: Calliope (Malta), Brillor: ur&penn

Tjenare,
Idag åkte vi till Comino, Blue Lagoon. Hela dagen. Som ni ser så var vattnet väldigt blått och sjukt kul att snorkla i. Jag såg en MASSA fiskar i lagunen, det var klippor men ändå lite sand längs ner.

Skulle man sola/sitta i stranden fick man räkna med att ALLT skulle bli blött, haha!
Det var lite "vågor" men inte för mycket som gjorde det as-kul :)

Om det inte var så mycket folk och bättre båtresa skulle jag "alla dagar i veckan" kunna åka dit igen!

Bikiniöverdel: BikBok, Shorts: H&M, Brillor: ur&penn

Hejsan,
På hela veckan skulle det vara blåsigast och molnigast idag. Men det var ändå 32+ !!

Dagen började med frukost och sen poolhäng typ hela dagen. Sedan när vi blev liite rastlösa gick vi för att äta :)
Nu är vi tillbaka till poolen för att koppla av i solnedgången, sjukt mysigt!

Halloj,
Idag är det Malta som står på schemat! När vi flög över ön var det så himla fint :)

Klockan var runt 19-20, när vi kom till hotellet och därefter det första vi gjorde var att leta efter en resturang.
Jag tog en "Spagetti alla Carbonara", supergod! Ha det så bra så länge!

puss o kram

(Samma outfit som inlägget innan).

Halloj,

Idag fick jag sommarlov. Så skönt, har läängtat :) Men när får ni sommarlov, eller har ni kanske redan fått det?

När jag och min familj åkte från skolan drog vi till Wayne´s coffee för att fika/äta tidig lunch. Det var gott, bara att jag hade hellre tagit vanlig ost och skinka i mackan..

Men nu är jag hemma och har lyssnat sönder mina öron med musik (Hov1) haha!

T-shirt: H&M, Jeanskjol: GinaTricot, Sneakers: Adidas

Hej på er!

Idag var en skön dag, jag och pappa åkte till Ikea och Skärholmen. Haha jag hade tur :)

På Ikea fick jag kuddar, lampor och inredningslådor till min byrå. Vi åt föresten lunch där också! Det bästa brukar ju vara vitlöksbröden, bara att dem är lite kalla men vad gör de om hundra år?!

Lite senare åkte vi förbi Skärholmen för att köpa denna snygga outfiten. jeanskjolen och T-shirten! :)) Nu är jag hemma och bara slappar, det ska bli så skönt med sommarlov på tisdag. När får ni lov?

T-shirt: GinaTricot, Byxor: H&M, Sneakers: Nike

Hallu,

idag åkte jag och mina två andra kompisar till stranden. Det var lite molnigt och lite kallt i vattnet, ja. Men det var ju bara så mysigt och kul juuu!! Bästa dagen på länge <3

Imorgon hoppas jag att vi åker till Ikea och kanske till Skärholmen om jag har tur haha :))