Hej där!
Befinner mig på Gotland sedan några dagar tillbaka. Vi bor på Tofta camping som jag varmt kan rekommendera! Rent och snyggt och det finns
det mesta man kan tänkas behöva. Idag ligger vi vid poolen på Tofta beach club. Vi har även besökt Visby och ätit gott!
Lite bilder från vår vistelse här:

Kvällens middag bestod av något som är bland det bästa jag vet! Nämligen kräftor! Jag älskar kräftor och äter det ganska ofta! Jag och mamma kan köpa kräftor och njuta av de en helt vanlig kväll. Helt fantastiskt gott!

Just nu befinner jag mig ute på landet hos min moster. Kommer att vara här ett par dagar till och bara njuta och varva ner. Idag var vi och hälsade på morfar och handlade lite i Norrtälje.

Nu- dags för kräftor!

Passar på att njuta av de sista timmarna här på Kreta! Snart dags för dusch och lite kläder och mat innan hemgång! ✈️

Sista dagen här på Kreta idag. Ska bli skönt att komma hem, men väldigt tråkigt att lämna värmen, maten och människorna här!

Dagen spenderas både vid poolen och vid stranden då vi måste checka ut mitt på dagen. Så vi checkar ut och sen kommer vi att fortsätta bada och njuta av värmen ett tag till innan bussen hämtar upp oss!

Tack Kreta för denna gång! Jag ser fram emot att komma tillbaka! ☀️🏖

Nu har vi precis spenderat vår sista kväll här på Kreta inne i Chania stad. Vi åt gyros, shoppade lite likörer och bara njöt.

När vi kom till hotellet packade vi iordning våra väskor, dels inför morgondagen men även resväskan för hemfärd. Lite jobbigt då vi har hela dagen på oss här innan bussen går mot flygplatsen, så det behövs lite planering för hur man ska packa och vad man ska ha på sig när ☺️

Titta vilka vackra bilder jag fick från middagen idag!

Igårkväll bestämde vi oss för att åka in till Chania stad. Jättemysig stad med gamlastan och en massa små gränder med affärer! Vi tyckte det va så mysigt så vi tänkte att vi åker in dit ikväll och imorgon kväll också :)

Idag blev det strandhäng hela dagen lång :) det är något svalare idag och vinden ligger på, så det va ganska mycket vågor i vattnet. Även väldigt lätt att bränna sig. Vi smorde in oss bra och låg under parasoll hela dagen, jätteskönt! :)

Nu är vi tillbaka på hotellet. Sitter och äter körsbär/bigarråer (så gott!!) och läser en bok. Ikväll tänkte vi ta bussen in till Chania och kika runt vad de har att erbjuda!

Jag har ätit så fruktansvärt mycket god mat här nere. Igår åt jag en kycklingsallad nere på stranden, supergod! Och på kvällen åt jag mixed souvlaki. Jättegott! Jag kommer verkligen att sakna den grekiska maten när jag kommer hem!

På kvällarna brukar vi spela yatzy ute på balkongen. Jättemysig utsikt över den upplysta poolen och en ganska behaglig temperatur! Kan sitta ute i shorts och Linné, fortfarande ganska varmt men skönt! Dessvärre har det inte gått så bra för mig i spelen, haha!