Beauty
Forleden fik jeg lige lyst til at være lidt sommerlig - eller det jeg nok ikke, når jeg har valgt en kold lilla farve. Jeg synes alligevel det lyse look står godt til min diskrete kulør (ja man kan vist ikke se, at jeg har været knap en måned afste…

Design din blog - vælg mellem masser af færdige skabeloner på Nouw, eller lav din egen: "peg og klik" - Klik her

Travel
Jeg vil gerne starte med at beklage, at dette indlæg kommer op omkring fire uger for sent. Der har bare været så meget, efter vi kom hjem fra turen - især har jeg knoklet på med begge jobs . For ikke at nævne den lange flyvetur, som virkelig dræned…

Travel
Efter en hektisk tur mod Gili-øerne fik vi fat på en lidt for dyr speedbåd, der skulle sejle os afsted. Den første af Gili-øerne vi besøgte var Gili Air. Gili Air er virkelig et paradis for dem, der gerne vil slappe af i rolige omgivelser. Selve øe…

Travel
For en lille uges tid siden kom vi ned fra vores trekkingtur på Mount Rinjani. Turen rundt på bjerget var virkelig hård og udfordrende - både fysisk og mentalt, så det er dejligt endelig at kunne slappe af på Gili-øerne 😴☀️☀️. Trekkingturen starte…

Travel
Første dag på vores tur tog vi tidligt ned til kontoret, som vi skulle mødes ved. Da alle var ankommet, blev vi installeret i en bus, der skulle vise os rundt på Lombok inden bådturens start. Her var vi blandt andet ude og prøve lokal slik - hvilke…

Travel
Wow tiden flyver afsted! Knap en uge er allerede gået. Vi hygger os dog i stor stil, så gid vi kunne blive her endnu længere 🌵☀️ Siden ankomsten har vi været lidt vidt omkring - vi har heriblandt tilbragt vores tid i Sanur, Ubud og Senggigi (Lombo…

Fashion
En af mine favoritbikinier denne sommer er denne fine sag fra Nelly. Den får absolut din numse til at poppe og shine på grund af syning og skæring. Anbefalelsesværdig, hvis man gerne vil vise numsen frem 😉. Meget prisvenlig, så flere farver er mul…

Travel
Igår aftes landede vi endelig på Bali efter 40 timers transport, hvilket var meget tiltrængt (!!). Efter en forsinket flyrejse fik vi fat i en overbetalt taxa, så vi hurtigt kunne komme hjem til hotellet og få benene op. Vi bor på et lille fint hos…

I dag går turen mod Indonesien sammen med min kæreste Andreas, hvilket vi er virkelig spændte på! Dog er vi først fremme efter en togtur, tre mellemlandinger og knap to døgn senere - dette glæder vi os dog ikke helt så meget til. I anledningen har …

Beauty
En af mine absolutte yndlings highlightere er helt klart Kat Von D's nye palette, Alchemist Holographic. Paletten adskiller sig særligt fra den almindelige shimmer highlighter ved at have hele fire holografiske farver, som hver især kan skabe forsk…