Life, semester, Vänner

Igår blev det Restaurang besök med 2 vänner , bra mat och så klart trevligt sällskap och pratade massa minnen så roliga saker man varit med om 🤣🤣

Huvudrätt ~ Pasta Carbonara
Dessert ~ Choklate Vulcano
Sen bjöd dom så klart på frukt 🍓🍉

semester, Life

Idag har det varit riktigt varmt typ 45 grader visade termometern på 😅 Hot Hot , så idag har jag mest varit inne , fått en jäkla förkylning , och varit hängig och trött så tagit det lungt 😃
Blev poolen ca 1 timme i förmiddags bara .

Kärlek, Life, semester, Turkiet, Vänner

Idag kom Seydis 2 brors barn och hans syster hit , dom hade en bussresa hit på 12 timmar 😔 så en bit att resa , dom kom 05.30 i morse så man vaknade tidigt , så nu hade jag kunnat sova några timmar till 😜 Tror jag kommer vila senare i eftermiddag , nu ska vi ut och bada ☀️

Får se vad kvällen bjuder på 😘

Kärlek, Life, semester, Vänner, Turkiet

Igår åkte vi till Dimçay i Alanya , Seydis vän hyrde bil så vi körde dit , dock sa dom inte till mig att dom hyrt typ jeep sån utan tak , så hela vägen till Alanya brände jag sönder mina armar 🙁 och håret va kaos när vi kom fram haha 😜 men hade sjukt mysigt , Dimçay va helt fantastiskt fint , och vi njöt verkligen ☀️ på vägen hem stannade vi på en strand i Alanya.

🌸🌸🌸

semester, Life, Turkiet

Ja då vaknade man 07 idag 🙁 så suttit på balkongen hela morgonen , dom andra sover fortfarande 😋

Idag vet jag ej vad vi ska hitta på , ska iallafall iväg och äta frukost om vi ej äter hemma . Sen vid 12 blir det nog poolen som gäller ☀️