Från Halmstad tog vi oss vidare till Malmö med min älskade bror. ❤️

Väl framme i Malmö lagade jag lite god mat till oss alla & därefter spelade vi lite biljard innan det var läggdags.

Bättre lägenhet än vad min bror ha, finns ju inte. Det är som att på hotell med

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Lyxliv delux.

Dagen efter tog vi taxi in till Malmö stad. Shoppade massor, åt god mat & bara njöt av den underbara staden i den härliga värmen. ☀️

På kvällen sen åkte vi in till Malmö igen och satte oss på en uteservering & beställde ett glas cider var.

På lördagen ringde väckarklockan vid 8 på morgonen för att vi skulle kunna hinna med tåget till Köpenhamn.

Väl framme i Köpenhamn promernerade vi till zoo.

När vi gått omkring där ett antal timmar bestämde vi oss för att promenera runt lite i Köpenhamn,

På kvällen åkte vi till morfars bror som fyllde 80 och träffade på  lite släkt jag inte träffat på väldigt länge & åt massor med smörrebröd.

Sen åkte vi in till Köpenhamn igen & spenderade resterande av kvällen där innan vi tog tåget hem till Malmö igen.

Sista dagen på semestern spenderades på emporia tillsammans med min bror.

Såå med andra ord, mina semesterdagar har varit helt perfekta! 🙏🏼

Då var semestern slut för denna gång, men thank you lord för några riktigt härliga dagar. 🙏🏼

Semestern började i Halmstad tillsammans med min kärlek & hela min underbara familj, samlade i husvagnen.

Direkt när vi kom fram i Halmstad tog vi oss en cider var & välkomnade ledigheten.

Sen gick vi bort mot studsmattan & hoppade en liten stund. därefter kom Viktor på besök & bara en stund senare kom även Becca.

Första vinflaskan öppnades & vi njöt av sommarvärmen. ☀️

Dagen efter bjöd på massa shopping, god mat och underbart väder även denna dag. När vi sen kom tillbaka till campingen mötte vi massa smågrabbar som var helt galna i Brossan.

Så vi promenerade bort till studsmattan tillsammans med med, åt lite glass & sen var det dags för lite fotboll innan vi skulle vidare till Malmö.

Då var det dags för sista dagen på jobbet innan en välförtjänt semester,

thank you lord 🙏🏼

Jag har bara tagit semesterledigt onsdag till söndag, men det ska bli riktigt härligt med några dagars ledighet tillsammans med min kärlek.

Semestern börjar i Halmstad tillsammans med min mamma & pappa i deras husvagn som är uppsatt i Halmstad.

Sen på fredagen beger vi oss vidare till Malmö för att spendera lite tid med min älskade bror hemma hos honom.

På lördagen ska vi spendera en heldag i Köpenhamn & gå på zoo, vilket var väldigt många år sedan jag gjorde sist.

Sen får vi se lite vad som händer under dagarna, men jag ska försöka att vara lite bättre på uppdateringen nu under ledigheten iallafall, om jag finner tid.

God made us best friends because he knew our mom couldn't handle us as sisters.

Fick besök av världens bästa Thina ikväll & det är helt sjukt såå mycket jag saknat henne. Från att spendera varje ledig timma tillsammans till att bara träffas lite då & då. Men trotts att vi inte alls ses lika ofta idag såå är du & kommer alltid till att vara min bästa vän.

Igår när jag kom hem från jobbet bestämde jag & min kärlek oss för att gå ut på en promenad vilket slutade med att vi hamnade på Harrys & beställde lite god mat. Det är verkligen helt underbart med lite vardags mys ibland. När vi sedan ätit upp, var mätta & belåtna, promenerade vi bort till maxi & köpte med oss lite paj hem. Såå väl hemma sen gosade vi ner oss i sängen med en varsin skål paj till en helt ok film innan det var dags att somna. ❤️

Har varit väldigt dålig på uppdatering det senaste taget. Men just nu är det väldigt mycket jobb för min del & i fredags kom min älskade bror på besök hos oss. Såå den kvällen bjöd på lite utgång tillsammans med Linda, lina, Mahhe & joey. En mycket bra kväll!

Sen på lördagen var det först jobb som stod på schemat, därefter kom mammi & pappi på besök. Härligt att ha hela familjen samlade, händer ju inte allt för ofta nuförtiden.

Är extremt trött just nu, & ingen sömn i världen verkar räcka till. Men nu är det bara 7 arbetsdagar kvar tills även jag går på lite semester, känns välbehöligt. 🙏🏼

A Woman is only helpless when her nailpolish is drying.