Vi ankom i forgårs morges til det skønneste hotel her i Marrakech og jeg tænkte, jeg derfor lige ville give en lille update. Vejret er så skønt hernede, solen skinner og det er dejlig lunt. Vi var lidt trætte efter at have været alt for tidligt oppe i lufthavnen lørdag, så dagene er primært blevet brugt til afslapning. I går var vi ved hotellets pool hele dagen og tog om aftenen ind til den gamle by for at gå på opdagelse i den store Souk. Vi fandt dog hurtigt ud af, at vi ikke var de eneste, der havde besluttet os for det, da vi nærmest rendte ind i hele Marrakechs befolkning. Måske det ikke lige var det smarteste at gå hen på en af hovedpladserne en søndag aften :) Det var dog alligevel smadder hyggeligt og vi fik oplevet en noget mere traditionel bydel og befolkning.

I dag har vi besøgt noget der hedder Beldi Country Club, der ligger lidt uden for Marrakech by. Vi fik det anbefalet af Caros søster, der besøgte Marrakech sidste år, og hun havde ligeledes fået stedet anbefalet af nogle andre. Så vi tænkte der måtte være hold i, at det var et lækkert sted. Det var fuldstændig fantastiske omgivelser, lækker mad og søde mennesker, der tog i mod os, da vi ankom. Vi havde bestilt en pakke med pool og frokost, så vi benyttede os af omgivelserne og endte faktisk med at bruge det meste af dagen derude.

Det ser ud som om at det i morgen er den sidste dag med fantastisk vejr, så den vil vi bruge på poolen igen og så må resten af byen vente til det falder lidt i temperaturen.

Pas på jer selv derhjemme x

Synes godt om

Thea
Er vild med de mange smukke mønstre i bygningerne - håber du har en super fed tur, og nyder den til fulde!hvi.sk/r/4xTJ
cillesunivers
Tusinde tak, Thea. Jeg havde en rigtig dejlig tur. Marrakech er helt sikkert et sted jeg skal tilbage til - det er nemlig bare så fint med mønstrene og deres flotte mosaik alle vegne <3 Klemnouw.com/cillesunivers
Mette / Mette & Martin Rejser
Nurh, det både lyder og ser fortryllende fantastisk ud 😊 Jeg fåwww.metteogmartinrejser.dk