Igår så åt vi middag på ett italienskt ställe som var väldigt mysigt. Vi gick sedan och letade efter svala träningskläder då jag endast har med mig springtights samt en långärmad (hade kanske vart smart att ha med sig t-shirt och shorts då det ska vara ca 34-35 grader varmt i Brasilien.... men så långt tänkte inte jag). Iallafall så chillade vi ett tag, packade ihop det sista innan vi la oss och sov. Nu har jag precis vaknat, väntar bara på att Emelie och Emelie ska vakna (första gången jag vaknar innan alarmet och första gången jag vaknar först, haha). Vi ska iallafall bara äta frukost innan vi åker till flygplatsen, hejs

Hejsan hoppsan! Som rubriken lyder så är det sista dagen i Miami och den spenderades vid stranden. De senaste dagarna har vi hunnit vara på Aventura shoppingmall, chillat vid stranden samt ätit god mat. Nu ska jag hinna packa ihop lite innan vi ska ut och käka middag med Emma. Last dinner

Hejsan hoppsan! Igår åkte vi på en hop on hop off buss men det var inte det bästa kan jag lova. Frös samt att det inte var de bästa sevärdigheterna. Åt iallafall mexikansk mat på kvällen innan det blev en tidig kväll. Idag har vi shoppat lite samt åkt till wynwood. Nu blir det lite kortspel och fika, hejs

Igår åt vi på ett mexikanskt ställe som var så mysigt, så det blev en taconight. Sen va vi ute tills sent så vi sov ut imorse. Vaknade vid 10 och vi har precis ätit frulle på Juice & Java och det var väldiiiiiigt gott!

Igår träffade vi Alice, Amanda, Erica och Filippa en stund innan vi gick hem och la oss. Imorse gick vi upp på rooftopbaren och käkade frulle innan vi tog oss ut på en morgonlöptur. Körde även lite styrka i utomhusgymmet innan vi nu kommit tillbaka till hostelet. Ska alldeles strax till stranden och bara chilla.

Imorse gick vi ut på prommis och jag ÄLSKAR verkligen att gå på promenader/springa här. Det är verkligen så mysigt!! Hur som åkte vi till stranden men kände istället för att gå runt lite i affärer, fika på starbucks och sedan gå till hostelet och bara chilla. Vi fixade oss sedan och nu har vi precis ätit middag.

Igår var jag ute och körde intervaller längs strandpromenaden. Så fint! När mina intervaller var klara så kom jag på att jag var ganska långt bort och att det var dumt av mig att inte vända då jag sprungit hälften av intervallerna. Är huvudet dumt får kroppen lida som man brukar säga. Var trött efter intervallerna så orkade inte springa tillbaka till hostelet utan det vart en väldigt lång prommis tillbaka. Var dock inte lika farligt som det låter då jag satte på en bra podcast i lurarna och gick längs älven tillbaka (efter att jag virrat omkring ett tag hittade jag en väg hem haha). Var väldigt trött då jag kom tillbaka men det var bara att duscha och fixa sig innan vi gick och åt middag och så. Idag har vi precis ätit frulle och ska iväg på en prommis innan vi mest troligt ska på stranden idag igen. Hejs

Hejsan hoppsan! Igår hade vi hängde vi på stranden mest hela dagen. Vi köpte en beachvolleyboll och ett strandspel som vi sysselsatte oss med så det var skitkul! Vi gick sedan hem och fixade oss innan vi på kvällen gick ut och käkade. Vi åt sååååå himla god pizza. Tog en pizza med prosciuttoskinka på. Efter det gick vi runt ett tag innan vi bestämde oss för att åka hem och göra oss klara för kvällen. Vi har inte sovit så bra de senaste nätterna och tänkte att det var bra att kunna catch up med lite sömn. Lättare sagt än gjort kan man väl säga. Det var full rulle hela natten, spring ut och in ur rummet samt att vi vaknade flera gånger under natten av att det var iskallt. När vi skulle höja värmen så ser vi att vår kära rumskamrat har ändrat värmen har sänkt AC:n till 40 fahrenheit. Vilket är ca 4.5 grader varmt. Hur tänker man? Så sov även denna natt i jacka och massa kläder. Imorse gick vi iallafall och åt frukost först innan vi tog en lång morgonprommis innan vi har chillat resten av dagen på stranden. Nu ska jag strax iväg på en löptur, hejs

I hopp om att vi skulle sova bättre denna natt gick vi och la oss tidigt och så trött som jag var somnade jag ganska snabbt. Sen vaknar jag någon timme senare av att det är så FRUKTANSVÄRT kallt i vårt rum. Jag sover alltså med en långärmad, en stickad tröja, dunjacka, halsduk, en filt, vårt täcke och långbyxor men vid 04 går det inte att sova längre eftersom det är så kallt. Vi lyckades iallafall stå ut till 07 innan vi gick upp för att ta en joggingtur runt stället och vid 08:30 så gick vi och åt frulle. Nu ska vi bara fixa oss lite snabbt innan vi ska gå till stranden.

Vi fick äntligen våra sängar och fick äntligen duscha. Vi gick sedan och åt på en italiensk restaurang och det var supergott! Nu ska vi bara chilla resten av kvällen innan vi ska sova.