Hallihallå! Flygturen i tisdags blev inte riktigt som vi tänkt oss utan det slutade med ett inställt flyg så vi fick flyga till en annan flygplats sedan ta bussen till Caticlan samt att vi fick göra en snabb bokning till Bali i början av december. Men allt detta var värt det för OJ vilken paradisö vi kom till. Första natten vi var här sov vi i en sovsal med flera andra människor men andra natten bytte vi till ett hotell med eget rum, eget kylskåp, eget badrum osv som låg väldigt nära stranden vilket var väldigt skönt! Hejsvejs

Inatt sov varken jag eller Tova speciellt bra. Vi vaknade vid 01 och var väldigt pigga och HUNGRIGA men ingen av oss ville åka till en affär och handla mat så vi satt och pratade inatt. Vid 04-05 tiden somnade vi och sov till 10 och efter det åt vi frukost och åkte sedan till Victorias peak. Vi var verkligen högt uppe och hade en väldigt väldigt fin utsikt över staden. Vi gick på stan en stund innan vi åkte tillbaka till rummet för att ta en nap. Vi har egentligen inga planer för ikväll utan det blir att gå ut och käka någonstans och sen får vi se. Hejsvejs

Idag började vi dagen med att käka frulle nere vid Victoria harbour och åkte sedan till big Buddha. Vi åkte först tunnelbana och sedan buss upp i bergen och allt var helt fantastisk. Kinesisk musik, sol och varmt, fin utsikt och dessutom riktigt kul var det att se buddha. Vi vandrade omkring där i några timmar och bara kollade i den fina byn. Sedan när vi skulle hem och stod i kön till bussen var det en grupp på typ 10 personer som försökte kommunicera med oss men eftersom de bara kunde kinesiska resulterade det i att de trodde vi kom från Filippinerna??

Nu ska vi iväg och se ljusshowen igen och sedan käka middag, hanehej

Idag vaknade vi väldigt sent men med tanke på hur vi sovit senaste två nätterna var det väldigt välbehövligt. Vi började dagen med att käka lunch innan vi åkte till Central där det var magiskt! Inga bilder går att beskriva hur coolt det var där! Vi strosade sedan runt på gatorna där borta innan vi gick hela vägen till Chinatown.

Ikväll har vi varit och sett the sympathy Of lights, en ljusshow nere vid vattnet och eftersom vi var extremt hungriga efter den bestämde vi oss för att köra på ett säkert kort och beställa mat från samma ställe som igår.

Sista bilden är när jag försöker förstå vart fan vi ska gå, inte helt enkelt var det då

Imorse kom vi, efter många timmars flygning och en mellanlandning i Moskva, fram till Hong Kong! Lagomt slitna var vi efter resan så direkt vi kom fram till rummet la vi oss och sov i några timmar. Efter det gick vi och åt middag och vi är nu tillbaka på rummet. Vi ska spela lite kort innan vi lägger oss men det blir nog en tidig kväll för oss. Hanehoj

Äntligen är dagen här!!! Idag ringde väckarklockan 04:45 och vi var på flyget ca 05:30. Där sa vi hejdå till vänner och familj och satte oss sedan på flyget ner till Stockholm. Nu har vi precis checkat in på flyget som ska ta oss till Moskva och sedan vidare till Hong Kong.

Idag åkte vi till Pigeon Forge och det var verkligen hur coolt som helst där. Går egentligen inte att beskriva hur det var där men tog lite bilder därifrån iallafall.

Idag har vi varit på amerikansk fotboll, en helt annorlunda sport än vad jag är van vid att se men som var väldigt rolig att titta på. Förstod självklart inte reglerna helt och hållet men ändå ganska bra.

Efter det åkte vi till Cherokee Dam och kollade. Var verkligen hur fint som helst där!

Tänkte skriva en kortfattning för de senaste dagarna. I måndags tog jag flyget ner till Stockholm för att övernatta och tidigt på tisdagen flyga till Charlotte. Efter en lång resa kom vi äntligen fram till Charlotte där vi hyrde en bil för att bila till Asheville där vi stannade för natten.

I onsdags åkte vi relativt tidigt för att träffa Julia vid 12 tiden och oj vad glad jag blev att se henne! Hon visade oss runt på campus och på kvällen hade hennes lag match så vi satt och tittade på den.

Igår åkte vi till Knoxville för Julias operation, och den gick bra!

Idag har det varit en lugn dag. Jag, Julia och Jaiden har bakat chokladbollar åt deras lag, spelat en hel del kort och nu har vi precis bakat en kladdkaka.

Var på en promenad idag och gick förbi detta fina hus. Drömhus

Man vet att man är trött då man somnar 18:00 och vaknar 09:00 dagen efter... Men jag kan då säga att jag var utvilad då jag vaknade. Idag har jag iallafall varit ledig så jag har spenderat massvis tid med min syster som igår kom hem till Sverige. Så kul! Egentligen har vi inte gjort speciellt mycket utan har bara ätit gott, spelat kort och pratat. Nu ska jag iväg och köra rehab innan jag blir allt för trött. Bjuder även på en bild från semestern i England (från Windsor Castle)