Att jag idag ska sluta blogga. Sedan 2008 har somliga av er följt mina bloggar. Tack Celinalee.blogg.se för alla dina skämmiga inlägg från en tonåring, tack leekeen.myshowroom.se för alla roliga festminnen du delat för mig att komma ihåg och tack till nouw för dessa sista år. Och ett stort tack till paow och dessie som fick mig att börja blogga en gång i tiden. Vi ses på instagram, snapchat och Facebook istället vänner! Kram

Några söndagar per år får jag ångest, atm har jag det och mår extremt dåligt. Jag hade en fantastisk lördag med jobb och vänner (ja jobb är faktiskt kul ibland) slutade kl 16, tog en Aw och följde med Agnes på en visning, sedan kom jag hem och hade en sån sjukt mysig kväll med Matilda, Adrian och mr Mowglie att vi inte somnade förens vid 8.

När jag har sånadär feel good dagar då livet är på topp och dem tar slut och man vaknar upp dagen efter och inser hur tråkigt man har det. Då kommer tankarna.

Vad jag tänker på? Allt från himmel till jord som gör mig ledsen. Behöver en söndags vän som kan ligga å hålla om mig hela dagarna och prata om nå gøy. Behöver det NU. Mvh desperat trött tjej

Hallådär! Celle har gått å blitt sjuk men sliter på ändå.

I helgen har jag jobbat ute i sandvika på ett annat café som ägs av samma. Vi öppnar det nya cafeét där jag ska jobba om 1 vecka och det blir grymt!

Igår efter jobbet kom Jenny förbi så vi käkade lite go middag, drack litt gott vin och hade det gøy.

Imorgon och på tisdag nalkas det mer jobb och på torsdag är det barista kurs som står på agendan, så kul med lite teamwork och utbildning at the same time.

Nu ska jag kosa mig litt med kollektivet, sen däcka tidigt, HADEEEE

Jag har fått jobb nu så jobbade hela fre-lör-sön vilket har känts sjukt nice. I söndags blev det dessutom lite Aw i mathallen, sedan drog sig jag och min chef kristin iväg på nån födelsedagsfest för en som osså jobbar i mathallen. Det var sjukt random där inne så vi kom hem ganska fort, förövrigt så var jag i Sverige i tisdags för att hämta lite av Matilda Gs möbler samt handla en jävla massa svensk mat.

Nu idag så ska jag iväg till stan en sväng med Matilda och Matilda sedan ska jag städa rent detta rum. Vi hörs så småningom! Puss

Nu ska jag snart in till mathallen för att snacka litt jobb. Förövrigt går det bra här borta, jag är glad och trivs, dock saknar jag mamma, Amanda och Fanny 😩 sånt är livet säg, Jaja nu måste jag börja rulla till trikken, hadeeee!

Jani som ni ser är jag hemma men inte hemma. I söndags morse kom vi hem till Sverige efter en helvetes resa på 20h.

Ett barn som skrek och en man som snarka högt hela 10 timmar. Men tillslut var vi framme i Arlanda. Tog det lugnt hela söndagen och måndagen, var någorlunda jetlaggad.

I tisdags var jag hos läkarn en snabbis på morgonen, sedan tog jag alla mina väskor och begav mig till Stockholm, först drog jag till syrran i Alvik och droppa av väskorna, sedan drog jag till kista för att säga hejdå till mina fd kollegor, när vi lunchat klart så drog jag in till söder för att ta en promenad med Love.

Efter det drog jag hem till syrran för att förflytta väskorna till Johanna på Östermalm eftersom vi skulle sova där. Vi köpte lite pizza å käka middag, fick sedan stressa iväg till fridhemsplan för att köra en barrunda med Amanda, Fredde och Calle. Vi började på retro(pga fotbollsmatchen) sedan biljardpalatset och tillslut teodoras.

Jag kom hem kl 3, Sov 1h och sedan var det upp till tåget mot Oslo.

Så igår kl 11 blev jag alltså en oslobo. Har mest bara tagit det lugnt igår och idag har jag varit på en intervju för bit.

Vi får höras mer sen! Puss 😘

Hej kära vänner! Vi har inte hörts på ett tag.

Vad som hänt då? Man har inte kunnat lega på stranden eftersom det har blåst in en massa jellyfishes så det gör ont att bada. Då får man hänga här uppe vid poolen vilket inte är så pjåkigt de heller. Vi har shoppat en massa på marknaden också har vi hittat ett svenskt ställe som serverar korv stroganoff, biff Rydberg, kebabtallrik och beaaaa! Man börjar bli less på thaimat nu, spc eftersom vi ätit det i 2veckor nu. Vi har även gått å fått lite massage å pedikyr vilket inte har suttit helt fel de heller.

Igår blev Jag supersjuk och la med hög feber och ont i hela kroppen. Sov och drack en massa så idag har jag mått bra igen. Tråkigt när sånt händer på semestern bara.

Imorgon har vi sista "heldagen" innan vi ska börja rulla tillbaka till Sverige vid kl 4 på lördag eftermiddag. Vi kanske hörs innan det, beroende på vad vi gör!

Ha det så gött så hörs vi, puss puss

Hejhej Tjenna! Igår hade vi en lugn dag med lite strandhäng, kortspel, marknad och fiskpedikyr.

Idag så kom pappsen förbi och plockade upp mig och syrran sen drog vi på en heldag. (Eftersom han bor här i Thailand körde han en långhelg och drog till Phuket för att träffa oss) först drog vi till Big Buddha och kikade på alla buddhistiska statyer. Farskan hade hyrt en chafför till hela dagen så vi kunde fortsätta glida runt vart vi ville. Efter Big Buddha drog vi till en stor marknad vid nåt tempel, eftersom det är kinesiska nyåret så var det både marknad, mat och tivoli. Där stannade vi en kortis också. Efter det tog vi en lunch på ett italienskt ställe innan vi drog till kata beach för lite strandhäng. Vi pratade å hade det gött ett bra tag sedan tog vi oss vidare till karon där vi tog en fotmassage och middag. Underbar dag med min saknade pappa som man inte träffar så ofta!

Nu ska vi snart dra till patong och festa hela natten, ser inte fram emot baksmällan imorgon men Jaja!

Igår drog vi hemifrån strax innan 10 för att ta oss ut på havet å snorkla å besöka öar, super nice! Vi stannade förbi ett stort korall rev samt en strand där jag skar upp min fot pga alla stenarna på bottnen, vi kom hem strax innan fyra, tog en siesta sen drog vi ut, först middag och en drink här i karon, sedan tog sig jag, Amanda å Matilda till patong och banglaroad, där var det fest och vi träffa massa Goa människor! Kom hem vid 4-5 imorse och nu tänkte jag bara bota min bakishet och sedan kanske vi kör ikv igen! Vi hörs då? Hadeeee

Hallådär! Idag har det varit en skön dag, vi började med bad på stranden en liten stund sedan tog vi oss Vidare till två Thai som Olle känner, dem äger en upplevelsegrej då man ska åka fyrhjuling i djungeln. Till en början kändes det läskigt men det var fan skit skoj!

Annars har vi inte gjort så mycket mer idag än levt livet yaa.