Nyt indlæg

Contains affiliate links

Hey guys i går havde jeg min veninde Emma på besøg, vi var nede i byen og spise lidt, og bagefter tog vi hjem til mig, senere fik vi taget en masse billeder til bloggen. Om aften endte vi med at tage ud og spise sammen med Mamacita, hvilket var vildt hyggeligt, og som helt sikkert må gentages igen.

Knus

Blog på mobilen - Blog via mobilen - Nouw har en af markedets bedste blogging apps - klik hér!

Som i kan se har vi været på Mash, som er en pisse dyre restaurant, men man bliver jo kun 51 år engang, så det er vel i orden. Vi havde sådan glædet os, da vi har hørt så meget godt om den fra vores venner og mange andre, men da maden kom var den lun og ikke varm, alt var lavet på forhånd. I starten tænkte vi at det var lækkert, at det kom så hurtigt men lige så snart vi smagte på maden, var det seriøst den værste gang lort jeg længe havde smagt. De priser de tager er alt for høje, for når man skal betale så meget for maden så forventer man også at det er i orden, ud over maden var det en af de bedste servicere jeg længe har prøvet det skal de have, men mad det kan de 100% ikke lave. Derfor besluttede min familie og jeg, at vi aldrig nogen sinde skal derind igen hverken i Århus, Odense eller København!

Mandag morgen vågende jeg op hos min kæreste, jeg vågende overraskenede alt for tidlligt og prøvede på at sove igen, det endte så med at vi stod op og biksede noget morgenmad sammen, senere hen tog jeg hjem til mig selv igen for at slappe af. Tirsdag slappede jeg bare maks af og var hjemme hele dagen. Onsdag var jeg sku lidt doven hvis jeg selv skal sige det, men som altid får min mor mig lokket ud af døren, vi endte med at tage først i Bahne og købe hendes fødselsdagsgave da hun har fødselsdag her på lørdag. Bagefter tog vi hen til Frelssen hvor vi fik softice med varm kakao, orangetunger som er noget virkelig lækkert chokolade og en flødebolle med hindbær... Derefter gik vi videre i byen og jeg fik prøvede en masse tøj som altid, jeg faldt over nogle lækre bukser som endda var på tilbud fra Levis, efter at have prøvet det halve tøj af hele byen, og en tur mere på Frellsen som endte ud i, at jeg selvfølgelig skulle have en flødebolle mere.... Haha jeg er lidt af en sukkergris må man sige, nå nå men nok om det senere hen endte jeg med at tage hjem, og om aften tog jeg hen til min søde kæreste. Torsdag er dagen gået med at skrive indlæg, som jeg poster i løbet af ugen, og så har jeg også været ude, og kører da jeg er i gang med at tage kørerkort. Fredag skal vi fejre min mor der bliver 51 år hvor vi skal til Århus og spise på MASH, nu hvor jeg tænker over at min mor allerede bliver 51 år, tænker jeg åh gud hvor tiden dog flyver afsted. Lørdagen er gået med at fejre min mor igen, da det er hendes rigtig fødselsdag idag vi har været i biografen og se Baywatch som jeg syntes var sjov, men det syntes min mor nu ikke så det endte med at hun faldet i søvn haha. Bagefter tog vi hen på cafe Velvet, som er et nyt sted der lige er åbnet i Vejle, det kan helt klart anbefales, så hvis i bor i Vejle eller kommer forbi Vejle så syntes jeg helt klart, at i skal lave et lille pitstop forbi cafe Velvet. Senere hen om lørdagen tog min mor og jeg ud på Albuen som er en strand der lægger her i Vejle, hvor jeg fik badet lidt selvom at det var virkelig koldt haha. I dag da det er søndag skal der bare slappes maks af først hos mig og derefter hos min kæreste. God søndag folkens.

Knus

Hej piger nu er det et par dage siden jeg kom hjem, fra min tur til Kreta. Det har været en skøn ferie der er blevet grint en masse, og opnået en masse minder, som bestemt ikke bliver glemt! D.1 Juli tog min kæreste og jeg afsted til København for at overnatte på hotel Clarion som lægger lige overfor lufthavn, hvor slappede af inden vi skulle rejse næste dag. D.2 Juli var endelig dagen hvor vi skulle rejse, det hele startede fint indtil vi skulle checke ind, hvad sker der i lufthavn... Vores booking nummer bliver ikke godkendt, jeg skynder mig selvfølgelig at kontakte mamacita hurtigst muligt, for hvad skal vi dog gøre, vi får hurtigt fat i SAS, de siger så til os at det er fordi vi skal checke ind under charter rejser, og de havde ret heldigvis for os kom vi afsted.

Som sagt så har det været en super god ferie med masser af grin og latter, men maden på Kreta er sku ikke noget at råbe hurra for i hvertfald ikke på den første resturan vi var på, ejeren og personalet var virkelig sød og imødekommende, men mad det kunne de overhovedet ikke finde ud af at lave! Det var lige så tørt som jeg ved ikke hvad, det var ærligtalt lige til at blive kvalt i haha! De andre restauranter var super lækre og man fik virkelig meget mad for pengene endda lidt for meget! Byen vi boede i hed Gouves, som var den mest kedeligste byen jeg nogle sinde har boet i, men perfekt hvis man bare vil på bade ferie!

Første billede i ser er inde på vores værelse som faktisk ikke var så stort, vil nok mene at det var lidt for småt til os. Andet billede er ude fra vores terrasse hvor man ser vores egen private pool, som var det man kalder rent luksus vil jeg mene!

Trejde billede er fra en af solsegene hvor man ser den smukke/fine bar og en af de store kæmpe pooler, hvor vi bestilte mad som kom hen til en hvilket var super delicious.

Det sidste billede er fra den mest lækreste restauranter som vi har været på altså på Kreta, det var sådan en fin restauranter hvor temaet var havet og med smukke muslinger, der var dog lige en ting som jeg synes var noget ubehageligt og det var simpelthen at der løb katte rundt der inde, der er virkelig ikke noget jeg ved værre end katte jeg synes de er så uhyggelige og utilregnelig...

by malene birger

Hej piger her på det sidste har jeg fået købt en del da jeg er lidt af en shopaholic, og så er jeg vild med udsalg. 1. Pouchy taske som jeg købte i forgårs på udsalg, ja i hørte rigtig der e utroligt meget udsalg på lækker ting fra malene birger. Tasken købte jeg i vejle for kun 400 kr. da jeg fik 100 kr. i rabat, da jeg tit handler i den butik. Den anden ting jeg købte er denne lækre pels, denne er dog fra Meotine og dyre end den jeg købte selv fra by malene birger, jeg købte den faktisk spontant, da jeg fandt den til min mor inde i Bahne, hun prøvede den, men mente ikke lige at den klæde hende særligt godt ifølge hende, men jeg synes nu den var virkelig flot til hende. Det endte så med at hun købte den til mig i stedet for, og det er jeg virkelig taknemlig for. Den koster normalt 3000 kr, men er sat ned til 800 kr, da jeg synes det er meget billigt når det er by malene birger kunne jeg simpelthen ikke sige nej. Tredje Ting som jeg virkelig også er glad er er denne lækre Cleansing Foam fra Tromborg, som jeg bruger morgen og aften som renser min hud og gør den så lækker smooth. De sidste 3 ting som jeg også har købt var igen spontane køb, da jeg følte at jeg skulle bruge mine penge på et eller og andet, de to bluser, den stribede og den gule er fra h&M og var begge sat ned til 40 kr, pr stk, hvilket er totalt billigt, så de måtte bare med hjem. Jeg kunne desværre ikke finde præcis de samme bluser som jeg selv har købt, men fandt noget der mindede rigtig meget om, den gule er fra asos og den stribede er fra H&M. Den sorte finde top er også fra Asos, men jeg købte dog min i Second female da de var ved at lukke ned, her i vejle så den kostede normalt 400 kr. men var sat ned til kun 100 kr. Så den røg også med hjem

Håber at i kunne få noget inspiration fra dette indlæg

iro jakke

Min mor købte også den lækre jakke til mig, da jeg var på Kreta med min kæreste. Jeg er helt vild med denne jakke som er fra iro, den er super lækker, men dog lidt tung i det da den har en del lynlåser, igen er det lidt oppe i den dyre end, men har sukket efter sådan en lækker jakke i lidt over 2 år, og nu er den endelig blevet min

Hej piger i dag har jeg været ude og tage lidt outfits billeder til jer, det var dog lidt svært da vejret ikke rigtig var med os i dag. Blusen er fra H&M, bukserne er fra moss Copenhagen, tasken er fra Balenciaga

Contains affiliate links

Hey piger nu er sommeren endelig kommet til Danmark og så skal man selvfølgelig have noget lækkert sommertøj. Jeg har fundet nogle lækker sommer outfits frem til jer, som jeg selv ville elske at gå med, de er selvfølgelig lidt oppe i den dyre ende, men jeg synes simpelthen at det er sådan nogle finde outfits som er praktiske og smarte her til sommer, det er både nogle som du kan bruge derhjemme, men også hvis man skal på Cafe med sine veninder.

Som i kan se i indlægget så går turen til Kreta. I Marts havde min søde kæreste fødselsdag og jeg havde virkelig ingen ide om, hvad i alverden jeg skulle give ham. Min mor kom med den ide at jeg kunne give ham en rejse til London, hvilket jeg tænkte kunne være en god ide, men min kæreste og jeg snakkede om at vi hellere ville til et varmt land. Det skal lige siges at vi skulle have været afsted i påskeferien, men jeg er meget sippet når det kommer til hoteller! De fleste af jer tænker vel bare lad mig komme afsted, så er det lidt ligemeget hvilket hotel jeg bor på, men sådan har jeg det altså ikke, jeg ved godt at man kun skal sove der, alligevel. Så selvfølgelig kom vi ikke afsted i påskeferien da alt var udsolgt altså af de lækre hoteller, så hverken min kæreste eller jeg ville afsted. Nu rejser vi så heldigvis på lørdag om natten, og jeg glæder mig utroligt meget som et lille barn, jeg bliver altid syg lige op til jeg skal på ferie, fordi jeg altid glæder mig så meget. Vi skal være på Kreta i en uge hvilket bliver sygt lækkert, vi skal selvfølgelig ud og se lidt, men mest slappe af og bare have en god ferie sammen