Hej alle,

Uge fire har vi brugt på Key Largo. Ø-livet var dejligt, men virkelig ærgeligt hvor meget der er blevet ødelagt omkring Florida Keys af orkanen. Vi nød dog poolen og stranden på hotellet, kom ud og snorkle, kørte til Key West og så alligatorer i Everglades. Lidt vildt at holde en baby alligator ;-)
Sidst på ugen kørte vi til Miami, hvor vi er nu. Her skal vi være de sidste uger indtil vi må tilbage til Danmark igen.
Varme hilsener herfra!

Flyt din blog til Nouw - nu kan du importere din gamle blog - Klik her

Kjole, Ganni // Taske, Michael Kors // Sandaler, Steve Madden

Hej,

Lige en hurtig update fra Florida Keys. Vi nyder solen ved poolen, har været på snorkel-tur og i dag tog vi en tur til Key West, som er den sydligste og største ø i rækken.
I morgen er det tid til vores sidste destination, nemlig Miami. Jeg glæder mig til at opleve Miami og kan slet ikke forstå at vi allerede er nået til de sidste to uger.

Håber alt er vel hjemme i Danmark <3

Hej alle,

Tredje uge på vores tur tilbragte vi i Orlando, Florida. Vi er blevet ramt at varmen i Florida og nød derfor at have pool på hotellet, og vi har selvfølgelig også besøgt de berømte forlystelsesparker som fx Disney World.
Se med ovenfor for at se alt hvad vi har oplevet!
Vi er netop ankommet på vores hotel på Key Largo, som er næste stop på turen. Jeg glæder mig til at opleve ø-livet her og se resten af Florida Keys.

Hej,

Så har vi haft sidste uge i Los Angeles, hvilket var helt fantastisk. Nu sidder vi i lufthavnen og skal snart om bord på et fly til Orlando. Det er mærkeligt at tænke på, at vi har en hel måned tilbage. Men også virkelig fedt!

Glæd jer til flere opdateringer fra Florida!

Hey,

I dag var vores sidste dag i LA, inden vi tager videre til Florida i morgen. Vi manglede at se Rodeo Drive i Beverly Hills, så vi planlagde at tage derhen. Vi havde begge noget i tankerne, vi gerne ville kigge på, så vi var lidt spændte på at tage derhen ;) Gaden overraskede positivt med de flotteste bygninger og butikker - især Gucci-butikken som var én stor guld-kasse, haha. Jeg har i lang til ønsket en lækker pung, og da vi endte inde i Gucci blev jeg ret forelsket i en pung. Jeg måtte lige gå og tænke lidt over det, men vi gik tilbage, og jeg købte denne smukke Gucci GG Marmont card case. Det var den vildeste oplevelse! Både fordi jeg har drømt om at gøre sådan et køb i lang tid, den ekstremt gode service og stemningen på Rodeo Drive. Min veninde købte en YSL taske, så vi var begge helt oppe at køre, og efter vores køb gik vi lidt forvirret rundt, haha. Jeg er SÅ glad for mit køb, og jeg synes pungen er vildt smuk!

God dag <3

Hej alle,

Jeg har lavet en samling af stemningsvideoer fra vores første uge i LA, som I kan se ovenfor. Vi oplever så mange fede ting og det er svært at få alle indtryk med, men her er i hvert fald højdepunkterne. Vi har endnu en uge i LA inden vi skal opleve Florida.
Jeg regner med at opdatere med en video fra hver uge <3

Hej,

Så er vi ankommet til LA, og i går tog vi en tur til Hollywood. Vi startede med at vandre i Hollywood Hills for at komme op til Hollywood-skiltet. Det var en hård tur, men også virkelig fedt at komme op på toppen - og udsigten var fantastisk! Efter næsten 13 kilometer samlet set op og ned af bjergene var vi godt sultne og tog derfor på In-N-Out Burger, hvilket jeg var stor fan af. Herefter gik vi lidt op og ned af Hollywood Boulevard hvor vi selvfølgelig så Walk Of Fame og fik shoppet lidt.
I dag kan vi godt mærke vandreturen i benene, så vi vil tage en stille og rolig dag på Venice Beach og få lidt sol. Vi bor nemlig lige ved Venice Beach, hvilket er et virkelig fedt område.

God weekend til jer derhjemme!

Skoskab, Ilva her // Akryl-ramme, Nomess her // Knagerække, Skagerak her

Hej,

Jeg er super glad for hvordan vores entre/gang er endt ud med at være. Det er dejlig lyst og fint samtidig med at det er praktisk, hvilket det jo også gerne skal være. Jeg er typen der gerne vil have, at alt har en plads og så vidt som muligt gemme ting væk. Derfor fungerer det her skoskab fra Ilva virkelig godt, og der kan også være mange sko i. Jeg tror der kan være ca. 18 par alt efter hvor store fødder man har ;)
Akryl-rammen fra Nomess synes jeg virkelig også giver et fedt udtryk, og man kan både laver collager eller vælge ét stort billede til den. Det er jeg super vild med.

En anden grund til at jeg er så vild med vores gang, er måske fordi jeg selv har renoveret den, da jeg flyttede ind. Det vil sige at jeg legede handy-woman i et par dage (haha), hvilket bestod i, at jeg tog de gamle ting ned fra væggene, lappede en masse huller og til sidst fik det hele malet hvidt. Så stod vi med helt "rene" vægge og kunne hænge vores knagerække fra Skagerak op og få lavet hjørnet med skoskabet. Det eneste vi mangler nu, er et maleri eller noget lignende på væggen modsat knagerækken.

Hey!

På mandag drager min veninde og jeg til USA i 1,5 måned! Det er helt vildt, at der er så kort tid til nu, fordi vi har haft turen planlagt i lidt over et halvt år. Jeg glæder mig alt for meget til at mærke solen og varmen og ikke mindst at opleve en hel masse. Vi har selv planlagt det hele og rejser derfor ikke med et rejsebureau. Så er vi ikke afhængige af nogen, og vi kan gøre lige som det passer os.
Vi har fire stop undervejs, som er Los Angeles, Orlando, Key Largo og Miami. Ovenfor har jeg samlet nogen af mine yndlings inspirationsbilleder fra de forskellige destinationer, og de får mig kun til at glæde mig endnu mere. Det ser simpelthen så lækkert ud! Ingen af os har oplevet de her byer før, så det bliver virkelig spændende.
Vi kommer selvfølgelig til at opdatere med masser af billeder og forhåbentlig også videoer her på bloggen i løbet af turen. Så følg endelig med herinde, hvis I har lyst til at se de forskellige ting vi kommer til at opleve.

- Cat <3

I denne uge har vi passet hund, hvilket har været virkelig skønt! Jeg har altid gerne ville have en hund, så jeg sagde ikke nej til at prøve en uge, hvor man kan se, hvordan en hund passer ind i hverdagen. Hunden hedder Coco og er en Cocker Spaniel. Hun er SÅ sød og vil gerne ligge og putte i sofaen.
Inden regnen for alvor brød frem i Aalborg nåede vi lige at tage lidt billeder med hende nede ved Østre Anlæg. Det er i øvrigt et super godt sted at gå tur med hunde. Hun var dog ikke den bedste til at sidde og posere, haha, men det blev da til et par cute billeder. Nu skal vi desværre snart af med hende, så vi kommer til at mangle lidt liv om fødderne ;-)