Igår var det så himla kvavt och därför så vilade vi mest & sen drog till big ben för att bada & käka gott! Idag däremot så åkte vi tidigt imorse för att se den strand vi Googlade upp som "Europas finaste strand" och kallas för Jaz! Var helt kristallklart vatten och du kunde se botten hur djupt de än var! Vid lunch åkte vi upp till Plocé och spenderade resten av tiden där! Vi avslutade med käk på Big ben! Fantastisk dag! ☀️

Kvällen igår bestod mest av lugnt uppe på balkongen med musik & öl! Idag var vi hela dagen på Big Ben där vi solade & badade och även käkade en massa gott!! Åker man till Montenegro är Big Ben något jag verkligen starkt rekommenderar!! ☀️

Dagen igår bestod av en hel dag på Big Ben! Med massa sol & bad! Senare åkte vi in till Budva för party. Där blev de en super god resturang och nattklubb, vi gick även igenom gamla stan som är hur gammalt som helst med de mest trånga gångarna jag någonsin sett och fick se hur allting såg ut förr! Men däremot idag blir de mest lugnt eftersom vädret är sådär! 🌧

Hejsan allihopa! Vi är ett gäng som drog ner till Montenegro, så därför tänkte jag att jag skulle dela lite bilder här till er! Första dagarna bestod mest av relaxing och ett kvällsdopp! De har även blivit grille av fisk & annat gott! Igår var vi på big ben och solade och åt massa gott & idag bestod dagen av plotche som är även där en plats för bad och sol! Har varit en sjukt fantastisk resa hittills!! ☀️

Hejsan! Ville bara svänga inom här och rekommendera en mysig frukost på morgonen på Café Nosh i Halmstad! Gillas starkt👍🏼

Sista 3 dagarna ungefär så träffade vi ett helt gäng med australienska. Må vara den bästa tiden på hela resan, bilderna beskriver det mesta så behöver inte säga så mycket mer.

Igår bestod dagen av käk på en lite finare resturang med Daniella, Olivia & Lina. Senare blev det minigolf på Dino Park, riktigt mysigt, slutade på en bar med lite dricka och biljard. Kommer även bilder från nyår, gott nytt år!

I förrgår så var jag på hotellet där jag bodde förra året "Kata Green Beach" & käkade kycklingstek och drack och spelade massa spel. Igår blev det att vara hela dagen på stranden där vi träffade på Gustav, Erik och Jonathan, vi bestämde oss för att åka bananbåt, den som flög av först fick då dricka 3 tequila shots under kvällen och Gustav åkte av först! 🤑 Kvällen blev först att åka in till Patong och äta på Hard Rock Café och sedan shopping. Kvällen slutade med en utgång på Bangla.

Igår blev det fest inne på Patong med Bella, Julia & Kieran. Blev en riktigt bra kväll. Idag blev de en väldigt lugn dag vid poolen & käk. Efter så blev det moped upp till Big Buddha & där var det riktigt fin utsikt, men tråkigt nog håller de på att bygga om så lite sådär. Fick iallafall ett sånt där lyckoarmband eller vad man kallar det från en munk.

Igår så var det annandagsjul & det är den dagen för 11 år sedan i tsunamin som min morfar gick bort här i det så kallade paradiset för honom. Bilden under är från minnesstunden från Khao Lak förra året i Thailand, en svensk minnesstund för att minnas alla som sögs med ut i vattnet.

Idag åkte Bella och Julia från Phi Phi till Phuket och vi spenderar vår sista dag här. Igår kväll blev de även strömavbrott på kvällen och då dör verkligen halva ön, allt vatten slutar fungera, fläkt osv, ganska segt & andra gången de händer för oss. Idag bestämde vi oss för att äta en frukost med dom innan de tog båten till Phuket & sedan blev de stranden i några timmar. Tog en dusch och kom på sen att vi vill upp till Viewpoint och se ut över hela ön, otroligt fint.