Idag jobbade André mellan 07:30-14:00 så för mig och barnen blev det en lugn förmiddag här hemma. Jag tyckte att det var en bra idé att rensa Liams garderob men Liam tyckte inte att det var en lika bra idé. Efter många om och men gick det till slut ändå rätt bra :)

När André slutat jobba åkte vi till Maxi hela familjen. Kylen behövdes fyllas på lite och när vi sen kom hem igen blev det tacos till middag.

Nu sitter jag och nattar Liam, han har inte lyckats somna på en hel timme .. suck .. jag är så trött på att ha det såhär nästan varje kväll och jag förstår inte varför det är så svårt för honom att somna :/

Förmiddagen spenderade jag och barnen här hemma medan André jobbade. Fram emot eftermiddagen kom vi dock iväg till stranden där vi mötte upp mamma, Jessica och Pia. Liam badade flera gånger och tyckte verkligen att det var en riktig höjdare, jag tyckte däremot inte det var lika härligt att vara där med Hugo som inte kan vara still ens 2 sekunder.

Väl hemma igen beställde vi hem kinamat och nu har äntligen båda barnen somnat.

Vid 09:30 imorse tog jag tåget till Burlöv och mötte upp Annieh för att stå på marknaden. Eftersom Jessica skulle ha kalas idag hämtade André och Hugo mig vid 15-tiden och då hade vi inte sålt en enda produkt. Det visade sig sen också att de inte hade lyckats sälja något mer under resten av dagen. Tråkigt. Men idag har det verkligen varit otroligt fint väder så många har nog spenderat dagen på stranden i stället.

På Jessicas kalas bjöds det i alla fall på glass och jordgubbar, och lite senare lagade mamma spaghetti och köttfärssås - älskar mammas köttfärssås

Nu är vi hemma och barnen är nattade. Jag och André ska mysa ner oss i soffan med lite gott innan vi också går och lägger oss :)

Klockan 10 i förmiddags styrde jag vår fullproppade bil till Burlövs marknad igen där jag mötte upp Sally och Alexandra. Efter att allting var på plats åkte Sally hem och så stannade jag och Alexandra kvar. Försäljningen gick tyvärr otroligt segt, vi fick sålt lite men långt ifrån så mycket som vi hade önskat.
När klockan var 17:00 var jag tvungen att köra hem eftersom André skulle börja jobba kl.18, sen har jag och Hugo haft en mysig kväll här hemma.

Idag var det även bröllop för Kristian & Sara, men eftersom jag skulle stå på marknad åkte Liam till bröllopet med mamma, Jessica och Henke istället och i natt sover Liam hemma hos mamma.
Imorgon ska Jessica ha kalas så då är Liam redan på plats :)

Nu ska jag försöka sova. Imorgon är det dags för marknad igen.

Idag fyller min fantastiska lillasyster 14 år!

Grattis gumman

Vi hade en lugn förmiddag här hemma idag och sen körde jag och Jessica till Malmö. Först lämnade jag Jessica hemma hos mamma och sen var det egentligen dags för mig och tre andra i mitt team att stå på Burlövs marknad. Så jag körde och hämtade Sally och alla hennes grejer sen träffade vi de andra i Burlöv. Men med tanke på att regnet öste ner och vi inte hade väderprognosen på vår sida beslutade vi oss för att hoppa över marknaden idag och endast stå där imorgon och på söndag. Så vi lastade in alla produkter i min bil och sen körde jag hem igen.

Väl hemma igen blev det en liten runda ner till stan, vi tittade på alla studenter, och sen hämtade vi hem mat från Lyktan.

Både igår och idag var Liam på förskolan en stund och idag var det sista dagen på den här terminen. Så nu har han 10 veckors sommarlov :)

Igår när vi var på Maxi kom mamma och Jessica dit och sen följde Jessica med oss hem och sov här, så idag promenerade jag och Jessica bort till förskolan och hämtade Liam. Eftersom det var fint väder idag passade jag och André på att bygga upp vårt tält ute på gården och sen invigde vi det med att äta fondue där ute.

Jessica ska sova hos oss även i natt, och det blir nog rätt tidigt sänggående då vi är rätt trötta allihopa.

Imorse vid 9 hämtade taxin oss på hotellet och körde oss till flygplatsen. Flyget skulle dock inte gå förrän 12:10 så vi hade en del dötid där.
Däremot var alla på plats tidigare och vi kunde lyfta redan 11:45.
Vid 13:45 landade vi i Köpenhamn och när vi äntligen kom in till Malmö C var André och barnen på plats. Så himla underbart att få pussas och kramas igen!

Resten av dagen har vi bara tagit det lugnt och haft det mysigt här hemma :)

Just nu sitter jag och nattar Liam. I vanliga fall vill han alltid att André ska natta honom, men ikväll ville han ha sin mamma bredvid sig

Idag har det varit strålande solsken och en helt perfekt dag! :)

I förmiddags tog vi bussen till Banana Beach, den stranden vi var på i förrgår, där vi solade och badade i flera timmar.
Därefter åkte vi tillbaka till hotellet, duschade och gjorde oss i ordning och sen kom mamma hit.

Vid 20:30 mötte vi upp Pia, Clara och Olivia nere i hamnen och sen gick vi till en äkta grekisk restaurang där de spelade livemusik. Kyparna drog upp matgäster och dansade omkring alla borden. Väldigt trevligt sätt att avsluta den här resan på! :)

Efter att jag och Jessica kom tillbaka till vårt hotell har vi bara packat. Taxin hämtar oss vid 9 imorgon så vi ville packa så mycket som möjligt redan ikväll.

Aah, imorgon ska jag äntligen få träffa André och barnen igen! Som jag längtar efter dem!

Natten till idag var inte lika härlig som natten till igår. Jag somnade vid 01 och sen vaknade jag vid 05:30 av att det mullrade och att tuppen gal. Försökte somna om, men lyckades inte förrän klockan var närmare 07. Därefter sov jag sedan till 10:40 :)

Idag har det varit grått och regnigt hela dagen så efter att vi ätit frukost tog vi en liten shoppingrunda :) Sen gick vi hem till mitt och Jessicas hotell igen och spelade kort och yatzy :)

Vid 18-tiden skulle vi följa med Pia till sjukhuset och precis när vi skulle gå härifrån började det ösregna. Så vi fick låna ett parasoll men vi blev ändå rätt blöta på vägen dit. Efter besöket på sjukhuset blev det middag på en restaurang i stan och sen gick mamma, Jessica och jag tillbaka till vårt hotell och fortsatte spela.

Nu väntar sängen! Sista heldagen imorgon och då hoppas vi på mycket sol och bad :)