Oj oj ny vecka igen, hinner inte med!!
Har drömt så konstiga drömmar senaste nätterna. Att jag ska ut och resa men glömmer packningen hemma, eller att när vi precis ska åka till flygplatsen river jag ihop all packning i panik.. försökte söka på vad det kan betyda men hittade inget, brukar tycka sånt är kul att få något hum om vad drömmar betyder!

Men nog om det, klockan är nio på morgonen och vi ska strax börja röra oss mot frukost. Då vädret är ostadigt och väldigt molnigt kanske vi åker på utflykt idag! Återstår att se.. nu drar Cicci i mig så nu ska vi kila! Ha en bra dag!

Tänker extra på min morfar idag som ska opereras. Men som den krigare han är så kommer allt gå galant, det är jag inte oroad över!
Alla mina tankar går till dig idag!

#fuckcancer

Nyligen gått upp och fått i oss lite frukost. Ganska disigt här idag, som de har varit senaste dagarna. Men vi ska strax göra oss iordning för att ta oss till stranden.
Igår gick vi förbi nattmarknaden här i Hua Hin. Hittade inget mer än en ögonfransböjare haha, men mysigt att bara gå runt och kolla!
Försöker också connecta min gopro till appen, men har givetvis glömt lösenordet och när jag då trycker vidare om att få ett nytt, kommer det aldrig något till mailen. Blir crazy faktiskt!
Men hoppas ni alla får en fin lördag!

Exakt såhär har mina senaste dagar sett ut. Men nu är jag på bena igen och kan leva livet

Gick till sjukhuset igår för att få medicin för mig feber som aldrig vill gå över och för halsen. Fick med mig antibiotika så nu ska jag krossa detta virus. Åkte inte till andra sidan jorden för att ligga inne på ett hotellrum och kolla thailändsk tv.. nej vill ligga på stranden och dricka kokosnötter, sådeså!

Efter en jobbig och omtumlande resa från Koh Samet kom vi äntligen fram till Hua Hin. Jag lyckades natten till lördag då vi skulle åka få hög feber och förkylning, ont i halsen osv. Så resan blev väldigt lång, såklart skulle det strula med bussen också då vi blev avsläppta vid fel busstation så slutade med att vi fick ta taxi hit till hua hin. Men nu är vi här och bor på ett mysigt hotell en bit från stranden!
Idag har jag bara legat inne med mina tabletter och hoppats på att känna mig bättre medan Cicci varit till stranden och solat, längtar faktiskt tills jag också kan göra det då thailändsk tv inte är så roligt längre.
Imorgon väntas läkare då jag misstänker att jag fått halsfluss.
Uppdatering kommer

Hej där!

Vi befinner oss just nu i Koh Samet, känns som vi varit här i en vecka redan men vi har varit här två dagar bara. Kan bero på att vädret är himla ostadigt här just nu.

Men igår sken solen, halleluja! Så vi gick upp tidigt, åt frukost och gick till stranden direkt, där låg vi hela dagen faktiskt!

Gick och la oss tidigt då vi fortfarande känner oss jetlagade. Dock ligger vi klarvakna nu, halv fyra på natten. Det är fullmåne.. vi har så gott som vaknat varje timme och trott vi sovit i flera timmar, men icke.. tur vi har varandra!

Men vilket fall, på lördag åker vi vidare till Hua Hin då vädret är betydligt mycket bättre där!

Uppdaterar mer om någon dag. Ha det gött!

Nu lyfter vi mot varmare breddgrader. FIRST STOP THAILAND

Ikväll åker vi hem från Florida. Att semestrar alltid går så himla fort, ångesten börjar krypa sig på kan man ju säga.. Vill inte hem till snö och kyla.
Synd att man inte kan leva i drömmar hela tiden.
Men nu kallar verkligheten, SEE YOU NEXT TIME USA!

• FLORIDA

Vi åkte direkt till Fort Myers efter vi varit på Universal. Runt 4 timmar tog det, alla var riktigt trötta så när vi kom fram till hotellet la vi oss direkt. Vaknade upp till strålande sol och 26 grader redan vid 10 på förmiddagen så vi gick direkt till stranden som ligger precis nedanför hotellet. Åkte jetski på eftermiddagen också, så himla kul! Dock är jag så rädd för vatten så jag satt bakom Erika som styrde, guld!!
Magisk solnedgång skådade vi och åt på Charley's boat house som låg precis över vägen, mums var det!!

Idag är vår sista hela dag här så vi har bara varit på stranden hela dagen och nu ska vi strax åka till ett mall och shoppa det sista innan hemresa sent imorgonkväll.