Idag åkte vi soffan på vattnet igen,det var kul.Men nu åkte Alma med bussen till flygplatsen ååå vad trist det kommer bli:(Har glömt att berätta att två snygga göteborgare raggade på oss i veckan så vi umgicks med de några kvällar.Kommenterar inte midsommar ;)Vill faktiskt oxå hem nu inte kul att vara med familjen själv i en vecka nu:( aja här får ni några bilder från veckan

Puss//C

Igår så åkte vi en soffa på vattnet efter en båt,vi åt god mat osv.På kvällen stack vi in till gamla stan och shoppade.Nu ska vi åka till vattenlandet,så ni får ha det.

Puss//C

Mycket solande och bad,köpte cyklop och luftmadrass

Idag anlände vi till Rhodos .Vi träffa Alma och hennes familj och umgicks med dem.På kvällen tog vi take away mat och åt på deras balkong för vi orkade inte sitta på resturangen .Här får ni några bilder

Idag är sista dagen jag är i Sverige,åker inatt till Sturup och Flyger klockan 7 på morgonen till Rhodos.Alma min kompis är redan där nere så vi flyger ner till de.Kommer bli fett,vi har planerat massa vi ska göra tillsammans.Mina naglar är klara ,nyrakade ben osv.Hahah skulle packa ,min strategi är ta allt du ska ha och släng i det i resväskan.Får väll vika det sen lita.Kommer mest uppdatera med bilder när jag är i Rhodos ,kommer inte ha så mycket tid att blogga.Men har iaf wi-fi på stranden och hotellet så det är rätt soft.Har varit där sen jag varit liten.Vi brukar åka dit varannat år och va på något annat ställe när vi inte är där.Så jag har rest varje år sen jag var bebis😎Men nu ska jag fortsätta med att fixa lite så ha det

Puss//C

Gud så saknad ,igår så åkte jag hem till Emma som bor i Ekeby .Vi gick ut i byn och gick till frittan,sedan gick vi på en avslutningsmiddag för hon ville träffa sina gamla lärare .Hon är nämligen 97a.På kvällen såg vi två skräckfilmer,så skönt när ens kompisar kan se det hatar när man alltid måste se sånna tråkiga filmer.Just nu ligger jag i Emmas säng,har redan varit nere och ätit frukost ,men den latmasken vill inte gå upp .Måste börja packa snart sticker ju på söndag.Skriver mer ikväll.

Puss//C

Äntligen är det skolavslutning,på söndag åker jag till Rhodos i två veckor. Kommer bli stek.Men just nu så ska jag bara få mina betyg och lyssna på nåt skit sen så har jag sommarlov ,så himla skönt!Ni får bild på det jag har på mig,orkar inte ha klänning.Dels ska det regna och dels gillar jag inte gå runt med det.

Outfit
Tröja-ajlajk
Byxor-hollister
Skor-Ash

Bombar med bilder från bakken,hade jättetrevligt men det var en väldigt varm dag att gå runder på bakken.Det är jättedyrt att köpa mat där och åkturerna är inte speciellt långa,hade hellre åkt till Liseberg men man ska inte klaga.Jag och Marcus hitta en toa där det var en automat där man kunde köpa alkohol test,kondomer och rakkniv och lödder,man bara wtf lixom. Vem knullar på en toa i Dk men,Danmark är ju som det är.Haha sjukaste man sett på länge .Just nu sitter jag iaf på bussen hem och jag pallar seriöst inte dra ut i varmen så blir nog att dega i sängen med serie och sen duscha.

Puss//C

Idag så ska vi till bakken med skolan som jag sa igår,just nu sitter jag på bussen mot knutan för att byta.Haha pallar inte gå upp för backen till skolan.Vi har sov morgon idag så vi börjar 11:40 sen tolv sticker vi ner och tar färjan över till Dk .Kommer bli en soft dag,sen ikväll kanske jag drar ut en runda om jag orkar,kommer komma hem runt åtta tiden från Dk.Bilder kommer förmodligen upp sen.

Puss//C

Kände för att starta en blogg,tydligen så hade jag redan denna men hade inte gjort något med den.

Idag så var jag i alla fall i skolan,det var sån onödig dag med lekar och sånt.Fanny kom sedan och vi stack till Gantofta.Sedan stack vi till Vallåkra.Vi var inte där så länge ,pallade inte med vissa vi va med...jaja vi stack vidare till husensjö och träffade Kassi,Karl,Anna och David en snabbis för sen skulle de flesta hem så jag och Fanny cykla till Elineberg och luffa där ;) Har bara käkat massa onyttigt idag oxå får ångest ååå.Nu ska  jag i alla fall snart sova ska till bakken imorn med skolan,börjar tolv vilket är nice ju men är rättså trött nu.